اجراي طرح مديريت نخاله هاي ساختماني در سطح شهر آمل

با توجـه به توسعه شهرنشینی و در‌پی آن افزايش عمـلیات ساخت و ساز , اجـرای طرح رئیس نخـاله های ساختمـانی ساخت شـده در شهر آمل در سـال ۹۴ مانند سنوات پیشین گردآوری و به محل رقم خورده حمل می شود .  حمل نخاله تهران
اجراي طرح مديريت نخاله هاي ساختماني در مرحله شهر آمل

به نقل از سفیر هراز به گزارش بلاگ رابطه ها همگانی شهرداری آمل/ مدير ادله اداره مديريت پسماند شهرداري آمل از اجراي طرح مديريت نخاله هاي ساختماني در مرحله شهر خبر اعطا کرد و اظهار کرد : با توجـه به توسعه شهرنشینی و در پی آن افزايش عمـلیات ساخت و ساز , اجـرای طرح رئیس نخـاله های ساختمـانی ساخت شـده در شهر آمل در سـال ۹۴ نظیر سنوات قبلی گردآوری و به محل رقم خورده حمل می شود . به نقل از رابطه ها عمومي شهرداري آمل , محمد للهي مدير استدلال اداره رئیس پسماند شهرداری آمل اظهار داشت : در سال ۹۳ واحد پلیس سرویس ها این اداره با عملکرد مضاعف و استفاده ۵ دستگاه خودروی خاور , نیسان , کامیون و ۴۰ عدد جعبه منحصربه‌فرد خاک و نخاله نسبتاً ۳۸۶۴ مورد تسطیح مشتمل بر زمین , گردآوری مصالح ساختمان , سنگ و . . . , ۲۴۳۰ مورد گردآوری خاک و نخاله به وسیله جعبه و بازو غلتان و ۵۹۲۰ مورد گردآوری خاک و نخاله بوسیله کامیون , خاور و نیسان به کار خویش پایان اعطا کرد . وي تصریح کرد : ایجاد این میزان خاک و نخاله ساختمانی باعث شده‌است که اين اداره با حمایت مجدانه شهر دار و تک تک اعضای کوشا و مدام همراه شورای اسلامی شهر آمل برای سوق‌دهی خاک و نخاله های ساختمانی شهر زمینی در ناحیه دوراهی اوجی آباد جنب مقر مقاومت بسیج در حیث گرفته است . مدير برهان اداره رئیس پسماند شهرداری آمل بابیان این که ساخت نخاله های ساختمانی دوری ناپذیر است تیتر کرد : ترقی و بسط شهر آمل نیازمند ساخت و ساز است و بر این اصل , ایجاد نخاله های ساختمانی امری دوری ناپذیر است . للهی افزود : خاک و ضایعات ساختمانی رها شده در شهرها و کناره آن ها مخاطرات زیاد متعددی برای محیط زیست و تندرست شهروندان در ادامه دارااست و قادر است سبب پیدایش مشکلات ریوی برای شهروندان گردد که افزون بر آن منجر نازیبایی منظر شهر و برخی پیدایش سانحه میشود . او همینطور یادآور شد : اکیپ های ویژه ای راجع‌به بررسی بر تخلیه غیر مجاز موجود است که بطور شبانه روزی مبادرت به گشت زنی می کنند كه در صورت مشاهده با خلافکار برخورد رسمی صورت می‌گیرد و برابر قانون ها جریمه و یا این که به دادگاه معرفی می شود . مدیریت دلیل اداره مديريت پسماند شهرداري آمل در پايان اعلام کرد : شهروندان عزیز آملي هنگام تخریب ساختمان و ایجاد نخاله ساختمانی ضمن تماس با شماره ۴۴۲۲۹۰۱۴ اداره رئیس پسماند شهرداری آمل نسبت به درخواست مخازن با ظرفیتهای مطلوب برای دوران موردنیاز مبادرت تا بعداز تحویل و بارگیری و اعلام دوباره به اين اداره نسبت به تخلیه و بارگیری نخاله و خاک مبادرت گردد .

اعتراض رانندگان حمل نخاله به تخلیه توشه در توسکستان

گرگان – در سی و نهمی گردهمایی شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان و کارگران حمل آشغال با حضور در شورای شهر اعتراض خویش را به انتقال محل تخلیه نخاله از هزارپیچ به توسکستان اعلام کردند . شهرداری گلستان پیشگام در ساماندهی خودروهای حفار و حامل نخاله های ساختمانی و عمرانی

به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , سی و نهمی گردهمایی قانونی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که تنی چند از رانندگان نیسان و کارگران گردآوری نخاله در صحن حضور یافته و خواهان رسیدگی به منظور های خویش شدند .

در بالا حسین ربیعی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : سعی این اشخاص باعث شده تا شهری پاک داشته باشیم و بخش اعظم آنها از خانواده های تراز ذیل و زحمت کش می باشند .

او ادامه بخشید : مدتی است که کار این اشخاص با ایراد روبرو شده و شهرداری و استانداری به اعلام کرده که نخاله ها را در توسکستان تخلیه نمایند .

ربیعی بیان کرد : این مسأله باعث ساخت مشکلاتی برای این جمع شده چون دوری فاصله و فرسوده بودن خودرو های آن‌ها مخارج متعددی برای آنها به‌وجود آورده و افزون بر آن بحران ترافیکی را نیز ارتقا می‌دهد .

ایراد محیطی زیستی با تخلیه نخاله در توسکستان

او بابیان این‌که خالی کردن نخاله در حیطه توسکستان نقص‌ محیط زیست بوجود میاورد , بیش تر کرد : کامیون‎داران نخاله‎های تراز شهر را در ناحیه هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه میکنند و اکنون به رانندگان نیسان نیز اعلام شده که نخاله ها را به توسکستان ببرند .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام‌کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم البته برای آن‌گاه می بایست تامل کلیدی کرد . آژانس‌های حمل خاک و نخاله در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

او از شهرداری خواست که مذاکراتی با استانداری داشته باشد تا نقص‌ این رانندگان برطرف شود .

ربیعی تصریح کرد : علاوه بر نخاله فاضلاب شهری نیز به حوزه‌ هزارپیچ می ریزد اولیه بایستی زیرساخت ها را رعایت شود و طوری اخلاق کنیم که آسیبی بدین قشر وارد نشود .

مقرون به صرفه نبودن حمل نخاله به توسکستان

به‌دنبال یکی نماینده این رانندگان اظهار کرد : انتقال نخاله با مخارج پول خدمتکار و انتقال آن مقرون به‌ صرفه نیست و در صورتی‌که اذن ریختن نخاله به هزارپیچ داده نشود توده متعددی بی کار می‎شوند . حمل نخاله

او ادامه بخشید : با اعتنا بدین این‌که قدمت ماشین‎های بالاست و همینطور پلیس منش سخت‎گیری‎های برای بیشتر توشه داراست , بخش قابل توجهی از ما خسارت خوا هیم کرد .

او بابیان اینکه ۴۰۰ خودرو جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این حوزه‌ را ارتقاء می‎دهد , خاطرنشان کرد : ما با جمع‎آوری نخاله به زیبا‎سازی شهر امداد متعددی کردیم و در صورتی این فرآیند ادامه یابد احتمالا اشخاص نخاله های خویش را در مرحله شهر تخلیه نمایند .

یکی دیگر از رانندگان حمل نخاله به دنبال اعلام‌کرد : بیشتراز ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ خاور , ۳۵۰ بیل و کامیون در سال ۹۰ با تشکیل شرکتی در مسئله حمل نخاله جهت دهی شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *