الزام جمع‌آوری و حمل نخاله‌های ساختمانی در تبریز توسط سازندگان

آساخبر : به سوی اجرای شیوه‌نامه‌ی سوق دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی با تصمیم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز مالکان و مهندسان ملزم به ذخیره‌سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله‌های ساختمانی به وسیله پیمانکار مالک صلاحیت شدند . حمل نخاله در جنوب تهران حمل نخاله

در پی درخواست قانونی اداره رئیس پسماندهای شهرداری تبریز از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این معاونت با گنجاندن بندی منقطع در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی , گردآوری و حمل نخاله‌های ساختمانی بوسیله پیمانکار مالک صلاحیت کرد .

قبلا مدیرعامل اداره مدیر طی مراسلاتی در مورد شرایط رهاسازی نخاله‌های ساختمانی و ضرورت تولید سازوکار برای سازندگان ساختمان خواهان تولید تمهیداتی در این مسیر شده بود .

در طومار مدیرعامل اداره رئیس پسماد شهرداری تبریز آمده بود , با عنایت به انجام فاز اولیه اجرای شیوه طومار سوق دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی و ثبت‌نام از پیمانکاران دارای شرایط خواهشمند است امر فرمائید به خواسته اجرای فاز عملیاتی و دستیابی به فیض پایانی ترتیبی اتخاذ نمایید تا در سیستم صادر شدن پروانه ساختمانی پیشین از صادر شدن پروانه گزینش شرایط طرز مدیر پسماندهای عمرانی و ساختمانی به تایید اداره رسیده و بعد از آن به صادر شدن پروانه مبادرت گردد . روزانه مترمکعب نخاله‌ ساختمانی در یزد جمع‌آوری می شود

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز هم در زمینه ی عملیاتی نمودن شیوه طومار اجرایی سوق دهی پسماندهای ساختمانی و عمرانی اعلام‌کرد : از این پس با تمهیدات اتخاذ شده , بند مجازیی مبتنی بر الزام مالکین و مهندسین در ذخیره سازی , گردآوری , حمل و نقل نخاله های ساختمانی بوسیله پیمانکار صاحب و مالک صلاحیت در توضیحات پشت پروانه ساختمانی بیش تر شوید .

در طومار معاونت شهرسازی تبریز همینطور آمده است : جهت ساخت دسترسی به مجوزهای پروانه ساختمانی ( ثبت درخواست شده در سیستم ) به اداره فناوری داده ها و ارتباطات شهرداری اعلام شده‌است .
همینطور درباره ی اجرایی نمودن خوبتر مفاد شیوه طومار مذکور در پی جلسات برگزار شده گذشته مقرر شده است اداره رئیس پسماند شهرداری تبریز نسبت به آگهی ها و فراگیری های ما یحتاج به شهروندان از راه‌های متفاوت اعم از نصب بنر در مرحله شهر , تهیه و تنظیم و توزیع بروشور و تراکت و غیره در بخشها شهرداری مبادرت نماید .

اجراي طرح ساماندهي خودروهاي حمل نخاله در شهر قدس

قیم معاونت سرویس ها شهري قدس از اجراي طرح ساماندهي خودروهاي حمل نخاله ساختماني به وسیله اداره مديريت پسماند شهرداري قدس خبر بخشید .

به نقل از کانال آگهی رویه دانا به گزارش مقر خبری تحلیلی قدس خبر , حمید کاظمی صیاد قیم معاونت سرویس ها شهری قدس بابیان این مقاله اعلام‌کرد : انگیزه از اجرای این طرح ارزیابی بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکانهای غیر مجاز در مرحله شهر قدس است .
او افزود : اداره مدیر پسماند شهرداری قدس در تراز ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از خودرو آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز کار حمل نخاله های ساختمانی صادر کرد .
قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری قدس در پایان یادآور شد : محل در حیث گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی – جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان عزیز درخواست می شود قانون مدیریت پسماندها برای نخستین بار در استان همدان امسال اجرا میگردد

شهر دار تبریز خبر بخشید : جهت دهی ۵۰۰ کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی تبریزخبرگزاری عجم : سوق‌دهی ۵۰۰ کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی تبریز

خبرگزاری عجم : شهر‌دار تبریز از جهت دهی ۵۰۰ دستگاه کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی در تراز شهر تبریز از سمت شهرداری خبر اعطا کرد .
به نقل از خبرگزاری عجم از تبریز به گزارش ارتباط ها همگانی شهرداری تبریز , علیرضا نوین انگیزه از این مبادرت را دوری از حمل و تخلیه غیر قانونی نخاله‌های ساختمانی در کناره خیابان‌ها , بزرگراه‌ها و چه بسا زمین ها خالی شهر بوسیله بعضی اشخاص فرصت طلب اعلام و ذکر کرد : تخلیه غیراصولی و بر خلاف ضابطه نخاله‌های ساختمانی در لبه بزرگراه‌ها , جاده‌ها و چه بسا محله ها و زمین ها خالی شهر یکی‌از اصلی‌ترین چالش‌های مدیر شهری تبریز طی سال‌های اخیر بوده است .
او اذعان کرد : این فرمان خوشبختانه در سال‌جاری با کارایی و برنامه‌ریزی بدون شوخی معاونت خدمات‌شهری و اداره سرویس ها موتوری شهرداری طی سال ۹۰ هدایت شد و روز جاری با اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های بدون شوخی , بخش قابل توجهی از مشکلات مرتبط با نخاله‌های ساختمانی تبریز رفع شده‌است .
نوین به دنبال افزود : شهرداری تبریز در قدم اولیه با ممنوع گفتن تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سمت افراد حقیقی و واقعی و حقوقی در کناره و باطن شهر , قضیه را برای استقرار رئیس هدفمند در‌این حوزه آماده کرد و در سطح بعدی هم با محدود ساختن کارها مرتبط با حمل , انتقال و تخلیه نخاله‌های ساختمانی به کامیون‌های شناسنامه‌دار , به تحکیم و تقویت اجرای طرح مذکور مبادرت کرد .
شهر‌دار تبریز در عین هم اکنون خاطرنشان کرد : اینک ۵۰۰ دستگاه کامیون شناسنامه‌دار برای انجام کارها مرتبط با حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی تبریز سوق‌دهی شده‌اند و از این پس کارها مرتبط با حمل و تخلیه نخاله‌ها با رئیس و ارزیابی شهرداری و بوسیله این کامیون‌ها انجام خواهد به عهده گرفت .
او به‌دنبال از شناسایی و گزینش چهار محل ویژه برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نزدیکی شهر تبریز بوسیله شهرداری خبر اعطا کرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *