جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوی آیت در شهرداری منطقه 8 اهواز اجتماعي

تخلیه نخاله معضلات زبالھ ھا؛ در گفتگو با یکی از کارکنان بخش خدمات شھری میبد 

خوزستان آنلاین – رئیس شهرداری حیطه ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خرسند در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر اظهار‌کرد : به سمت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم نگهداری بهداشت شهری عملیات تطهیر نخاله به طور گسترده در حیطه در اکنون انجام است .  حمل نخاله شمال تهران
او بابیان این‌که رسیدگی به حالت نظافتی مرحله شهر یک کدام از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله ناحیه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضا شهروندان با عدم رعایت سفارش ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضی معابر در تراز ناحیه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر تولید مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب فیس زشت و نازیبایی درین اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف پاک سازی نخاله هایی می نماید که به رخ شهر پلیدی میبخشد و رعایت این داستان از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که می بایست در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم پرهیز می نماید .
مدیریت شهرداری حوزه‌ ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خرسند در کوی آیت خبر اعطا کرد .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی مدیریت شهرداری حیطه ۸ با اعلام این خبر افزود : در سوی تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در حالا انجام است .
او بابیان این‌که رسیدگی به شرایط نظافتی مرحله شهر یک کدام از وظیفه‌های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از تراز حیطه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضا شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضا معابر در مرحله ناحیه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر ساخت مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب رخ زشت و نازیبایی درین اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف تطهیر نخاله هایی می نماید که به فیس شهر پلیدی می‌بخشد و رعایت این مورد از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که بایستی در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم دوری می نماید .
مدیریت شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خوشحال در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر افزود : به جهت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حیطه در درحال حاضر انجام است .
او بابیان این‌که رسیدگی به حالت نظافتی مرحله شهر یکی وظیفه‌های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله حوزه‌ گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضی شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضی زمین های رها شده و بعضی معابر در مرحله حیطه می نمایند که‌این دستور علاوه بر تولید مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب صورت زشت و نازیبایی در‌این اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف تطهیر نخاله هایی می نماید که به صورت شهر پلیدی می‌بخشد و رعایت این مورد از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که می بایست در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم پرهیز می نماید .
رئیس شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خوشحال در کوی آیت خبر اعطا کرد .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر افزود : در جهت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در درحال حاضر انجام است .
او بابیان اینکه رسیدگی به موقعیت نظافتی مرحله شهر یکی‌از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله حیطه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضی شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضی معابر در مرحله حیطه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر ساخت مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب صورت زشت و نازیبایی در‌این اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف پاک سازی نخاله هایی می نماید که به فیس شهر پلیدی میبخشد و رعایت این قضیه از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که بایستی در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم خودداری می نماید .
رئیس شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان ذوق زده در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری حیطه ۸ با اعلام این خبر افزود : به سوی تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخشها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در درحال حاضر انجام است .
او بابیان اینکه رسیدگی به موقعیت نظافتی تراز شهر یکی‌از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله ناحیه گردآوری می شود .

وقتی تهران به مرکز بارانداز تخلیه نخاله ساختمانی تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ فضای زندگی بیش تر از یک میلیون و سیصد هزار نفر را تحت شعاع قرار گرفته
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *