جمع آوری نخاله های ساختمانی با یک تماس در شرق تهران

نائب رئیس کارها شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۸ , از اجرای طرح مکانیزه گردآوری نخاله های ساختمانی در تراز محدوده خبر بخشید .

بلدیه , رابطه ها همگانی شهرداری حوزه‌ هشت : حمید رضا فرخی با اعلام این مقاله ذکر کرد : در‌این طرح پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب , در قالب پسماندهای کم حجم از معابر و خیابان های حوزه‌ گردآوری می شود .  حمل نخاله تهران
او افزود : این طرح در آخرها سال قبل به طور آزمایشی به اجرا درآمد و روز جاری اهل یک محل ناحیه از روش سامانه ۱۳۷ , میتوانند ماموران را از تجمع پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم آگاه نمایند .
فرخی در‌پی با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در شرق تهران اذعان کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر مدل سد معبر از جمله وانت های زمان گرد , دستفروشان و . . . با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مورد را به اطلاع مسئولان سازمان سد معبر برسانند حمل نخاله ساختمانی در تهران

محمدامیر براهویی روز چهارشنبه در اذعان کرد و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : همینطور در دعوا گردآوری آشغال های تراز شهر زاهدان هم قرار است ۲ هزار مخزن آشغال مکانیزه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار تا ۶ ماهه در آغاز همین سال خریداری و جانمایی شود .
او افزود : نیز در حال حاضر در اکنون برگزاری مناقصه برای خرید این مخازن آشغال مکانیزه نو هستیم .
او تصریح کرد : ۶۰۰ مخزن آشغال مکانیزه در مرحله معابر زاهدان موجود هست که با تامین مخازن نو نسبتاً گنجایش این شهر در دعوا مخازن کامل شدن می شود .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد : نسبتاً ۶۰ درصد موقعیت گردآوری آشغال در زاهدان با روش مکانیزه در درحال حاضر انجام است .
براهویی افزود : تا قبل از این خصوصیات فنی در خرید مخازن خیلی رعایت نمی‌شد ولی نیز در حال حاضر برای تامین ۲ هزار مخزن نو استحکام و دسته فرآورده مورد دقت است .
او ادامه بخشید : از سوی دیگر مخازن خریداری شده تحویل موسسه ها خدماتی هر محدود می شود و ناظران مکلف می باشند تمیزکاری و شست و شوی آنان‌را تحلیل نمایند .
او اظهار داشت : برای قراردادهای تازه با شرکت ها گردآوری آشغال شرط داشتن اتومبیل های جت واش با گنجایش شست و شوی جداول و مخازن آشغال حیث می شود .
او تاکید کرد : طرح ریزی ها در مرحله شهر زاهدان کیفی سازی رئیس پسماند است .
به نقل از ایرنا شهر زاهدان تحت عنوان بزرگشهر دارنده پنج ناحیه شهرداری است .
شهرستان زاهدان راس استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی , نصرت آباد و کورین در جنوب استان های شرقی و در مسافت ۱۶۰۰ کیلومتری تهران واقع شده‌است .

کلیه نخاله های ساختمانی مرحله شهر گردآوری شد

مدیرعامل اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج از ارتقاء ساعت ها کاری این اداره در شروع فرا وصال عید باستانی و گردآوری بدون نقص نخاله های ساختمانی مرحله شهر خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی و کارها فی مابین الملل شهرداری سنندج ; نخاله های ساختمانی تراز شهر گردآوری شد .
مدیریت استدلال اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج ذکر کرد : این اداره در سمت استقبال از عید نوروز و تحت عنوان متولی مراقبت شهر هم‌زمان با منزل تکانی شهروندان , مبادرت به پاک سازی کوچه و خیابانها نموده تا شهر هم پاک و مرتب شود و ضمن ساخت بستری مطلوب برای شهروندان با ورود هرمورد از مسافرین نوروزی به شهر و مشاهده نما و منظر شهری حلول سال جدید حس شود .
او با اشاره به برنامه‌های این اداره به سمت طرح استقبال از فصل بهار خاطرنشان کرد : تفکیک از مبدا , حمل و نقل پسماند , پردازش و دفع و همینطور بررسی از مهم ترین برنامه‌های این اداره است .
او بیشتر کرد : شستشوی مخازن گردآوری پسماند و تشدید عملیات گردآوری و انتقال پسماند در تراز معابر , میادین , اماکن توریسم و تفریحی , مبادی محل ورود و خروجی های شهر سنندج , پاک سازی لبه جاده ها پلها , محل ورود و خروجی شهر از خاک و نخاله تخلیه شده و عمل همیشگی و شبانه روزی خودروهای مکانیزه جاروب را از سایر اقدمات اداره بازیافت در شروع سال نو برشمرد .
قوامی همینطور تیتر کرد : با همیاری بخشها سه گانه همگی نخاله ها و ضایعات ساختمانی از تراز شهر گردآوری شده و به مالکان ساختمانهایی که مبادرت به ساخت و ساز در معابر کلیدی می کنند تذکرات واجب راجع به گردآوری بدون نقص نخاله های ساختمانی داده شده‌است .
مدیریت استدلال اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج هماهنگی جهت تطهیر کناره و کمربندی ها با حق تقدم گردآوری آشغال و ضایعات ساختمانی را در پی دیگر برنامه های در امر کار تیتر نمود و افزود : اجرای عملیات شستشوی المان های ترافیکی و پایانه های اتوبوس و ماشین کرایه ای در مرحله شهر از نصفه اسفند ماه تا پایان سال اعم از اقداماتی میباشد که اداره بازیافت برای آن طرح ریزی کرده است .
قوامی در پایان اعلام‌کرد : امید واریم در شروع سال جدید با اقدامات خویش بتوانیم شهری خوشگل و پاکیزه را در جهت رفاه اکنون مسافران نوروزی و شهروندان آماده نماییم . شوتينگ نخاله براي جابجايي مصالح ساختماني استفاده ميشود

معضل رانندگان حمل نخاله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *