رفع بوی بد چاه فاضلاب

علت به چنگ آوردن بوی بد و نامطبوع در چاه دستشویی و چاره آن :

بخش اعظم مسایلی که خیلی از خانواده ها با آن دستو پنجه قابل انعطاف می کنن بوی بدی است که از چاه ها در ساختمان استشمام می شود .

بوی بد فاضلاب نشان از نشت گاز سمی سولفید هیدروژن به درون منزل دارااست که گاز فاضلاب نیز نامیده می شود . این عطر که قادر است چه بسا همیشگی باشد و یا این که در حین های مختلفی به مشام اشخاص رسد , غلظت های مختلفی میتواند داشته باشد از غلیظ گرفته تا رقیق . علت بوی نامطلوبی که از چاه و فاضلاب بیرون میشود ریز ارگانیسم‎‎‎های بی‌هوازی جان دار در چاه استارت به تجزیه ی آن می‌نمایند و نتیجه‎ی این روند , ساخت گازهایی نظیر آمونیاک , متان و هیدروژن سولفوره که به “ گازهای سپتیک ” دارای اسم و رسم می‌باشند , است . این گازها به‌تدریج از چاه بالا می آیند و بوهای بدی مثل بوی تخم‌مرغ گندیده در فضای دستشویی پخش می نمایند . حال در‌حالتی که مانعی در کف سنگ سرویس بهداشتی قرار داده نشود , این گازهای نامطبوع به آسانی سبب ساز بدبو شدن محیط میگردند .

این عطر مشابه به بوی تخم مرغ گندیده یا این که ماهی یا این که جنازه گندیده است و قابلیت به مشام وصال آن در آشپزخانه , سرویس بهداشتی , گرمابه و یا این که هر محل دیگری از ساختمان موجود است . رفع بوی بد

: تعریف گازهای سپتیک

علت بوی نامطلوبی که از چاه و فاضلاب بیرون میشود ریز ارگانیسم‎‎‎های بی‌هوازی جانور در چاه است که استارت به تجزیه ی آن میکنند و نتیجه‎ی این روند , ایجاد گازهایی نظیر آمونیاک , متان و هیدروژن سولفوره که به “ گازهای سپتیک ” دارای شهرت می باشند , است . این گازها کم کم از چاه بالا میایند و بوهای بدی مثل بوی تخم‌مرغ گندیده در فضای دستشویی پخش می‌نمایند . حال در‌حالتی که مانعی در کف سنگ دستشویی قرار داده نشود , این گازهای نامطبوع به آسانی سبب ساز بدبو شدن محیط می شوند .

: بی آلایش ترین روش برای رفع بوی بده چاهها

رویکرد نخستین :

محلول نمک و جوش شیرین را درون یک کاسه آب جوش بریزید بعداز نیز تناول کردن , این محلول را باطن چاه بریزید . یکی‌از شایسته ترین ترکیبات برای رفع بوی بد فاضلاب همین مخلوط هست و در همین حین برای آدم هم بوی خوشایندی دارااست .

چاره دوم :

ادغام آب لیمو و جوش شیرین است , از هر دو به اندازه یک واحد اندازه گیری فراهم فرمائید . این دو را در یک کاسه ریخته و با نیز نیز بزنیدو آنگاه آن را به باطن لوله فاضلاب بریزید . بعد از گذشت هنگامی قلیل شیر آب سرد را گشوده فرمائید و اذن دهید تا اندازه مقداری آب به باطن چاه جریان یابد . این روش را یک‌سری توشه انجام دهید .

چاره سوم :

. ریختن ادغام سرکه و جوش شیرین به درون فاضلاب برای رفع بوی بد آن است رفع بوی بد چاه فاضلاب خزانه بخارایی جنوب تهران فوری

: چاره چهارم

آهک به اندازه یک کیلو را با ۱۰ لیتر آب ترکیب فرمایید و پس از چندین ساعت آن را حرکت دهید و از صافی رد فرمائید و آن را برای مدتی طولانی در سرویس بهداشتی تخلیه فرمائید , یعنی اذن دهید به اندازه متعددی در آن جا بماند .

: چاره مطلوب برای برطرف کردن بوی بد چاه

یکی این شیوه چاره ها به کارگیری ی مطلوب از سیفون است . اشخاص به خطا به فلاش‌تانک دست‌شویی سیفون میگویند . اما از دربین دلایلی که چرا این بود به خارج از چاه فاضلاب و به درون محیط منزل نفوذ پیدا کند می شود به فقدان نصب لوله های فاضلاب به صورت استاندارد اشاره نمود , یعنی شترگلو یا این که سیفونی که در ظرفشویی یا این که سرویس بهداشتی یا این که گرمابه قرار گرفته اند استاندارد نیستند و دارنده خلأ می‌باشند که از آن نشت گاز صورت میگیرد . به همین منظور زمان نصب سیفون باید اعتنا نمود سیفونی که خریداری می شود پباده سازی خاصی داشته باشد که گلوی آن تماما آکنده از آب شود و دارنده درزی به خواسته نشت گاز نباشد .

برای کسانی که کنجکاو میباشند بایستی خاطرنشان کرد که منشا این بوی بد نشت گاز های بد رایحه و سمی از باطن چاه های فاضلاب به داخل محیط خانه است .

به دلیل مواد مصرفی و شیمیایی جمع شده در چاه های فاضلاب , آنها گاز های سمی ساخت می نمایند که اسم آنها به اصطلاح گاز فاضلاب هست . غلظت و جايگاه خفگی این گاز ها قادر است متعدد و بستگی به مواد ترکیبی درون چاه فاضلاب داشته باشد .

: تعریف سیفون

سیفون یا این که به عبارتی شترگلو , لوله‌ای خمیده مشابه مَد یا این که کلاهِ صحبت «آ» است که پایین سنگ دستشویی عمل نهاده می شود و مدام نیز مانند یک کاسه پُر از آب است .

چنانچه چند دفعه طی روز فلاش‌تانک دست‌شویی کشیده و آب باطن سیفون جدید شود , دیگر جای نگرانی برای وجود بوهای نامطلوب در فضای دست‌ شویی نیست . لایروبی چاه با ماشین و کارگر کامرانیه شمال تهران فوری

روش آن برای پرهیز از پخش شدن بوی بد چاه این است که زمانی بوی بد بعداز ساخت در عمق چاه درسمت بالا می‌آید درین زمان این گاز ها به آب باطن شتر گلو رسیده و داخل آن حل میشوند و دیگر نمی‌توانند در راستای فضای اتاق دستشویی منش پیدا نمایند . در‌صورتی‌که سیفونی وجود نداشته باشد که‌این گازها در آب آن حل شوند تحمل محیط دست‌شویی غیرممکن می‎شود . هنگامی که حجم گازهای حل‌شده در آب شترگلو بالا می رود , آن آب نیز به یک آب بدبو تبدیل میشود . و بوی خیلی نامطبوعی دارااست .

: رفع بوی بد در سینک ظرف شویی در آشپزخانه

احتمال دارد وقتی که آشپزخانه خویش را به طور کامل منزه نموده اید و هرگونه آلودگی را از اطراف آن تمیز نموده اید اما گشوده نیز که از کنار سینک ظرفشویی رد میشوید , بوی نامطبوعی را استشمام فرمایید و نمی دانید با این عطر چکار فرمایید .

به‌دنبال به دلیل ساخت بوی بد و رفع اختلال می‌پردازیم :

: علت بوی بد و نامطبوع در سینک و چاه آشپزخانه

علت به‌وجود داخل شدن رایحه قادر است از بقایای مواد غذایی باشد که در سیستم لوله و فاضلاب سینک ظرفشویی شما گیر کرده و فاسده گردیده اند . فرقی نمیکند چقدر آشپزخانه شما منزه باشد , تجمع قطعات غذایی فاسد در سیستم فاضلاب شما این توان را دارا‌هستند تا بوی زننده ای ساخت نمایند که آن محیط پاک دیگر خوشایند نباشد . به شما هشدار می‌دهیم که برای خارج آوردن این آشغال ها هیچ زمان

لوله بازکنی منطقه توانیر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *