روش استفاده صحیح از اسید لوله بازکنی

روش استفاده از اسید لوله بازکنی که برای باز کردن لوله های مسدود شده فاضلاب استفاده می کنند، راحت ولی بسیار حساس می باشد و در هنگام استفاده از این اسیدهای لوله بازکنی باید بسیار محتاط بود. اسید لوله بازکن یکی از راه هایی است که برای باز کردن لوله های گرفته شده کاربرد دارد، مثلاً از این اسید برای باز کردن لوله های گرفته فاضلاب یا لوله های حمام، رفع گرفتگی توالت فرنگی، دستشویی و یا رفع گرفتگی سینک ظرفشویی استفاده می کنند. اگر در تهران ساکن هستید و نیاز به لوله بازکنی در فرمانیه داشتید، یا در هر منطقه ی دیگری از تهران، می توانید رفع مشکل خود را به یک لوله بازکن متخصص و ماهر بسپارید.

نحوه استفاده از اسید لوله بازکنی

اسید لوله بازکن انواع مختلفی دارد که می توانید از یک منبع مطمئن اسید لوله بازکنی ایمن و بدون ضرر خریداری نمایید و برای باز کردن گرفتگی لوله منزل تان از آن استفاده کنید. معمولاً اسید لوله بازکن بدون تولید حرارت است و باعث از بین بردن بوی بد فاضلاب و همچنین از بین بردن تخم حشرات موذی می شود. از مزیت های مهم اسید لوله بازکن می توان به از بین بردن لجن و یا حتی رسوبات لوله های فاضلاب استفاده کرد.

اگر گرفتگی لوله ها به قدری است که با استفاده از اسید لوله بازکنی مشکل حل نمی شود می توانید در هر منطقه ای از تهران که ساکن هستید برای پیدا کردن یک لوله بازکن حرفه ای عبارت لوله بازکنی در منطقه مورد نظر را سرچ کنید تا بتوانید با نزدیک ترین لوله بازکنی که در محله شما وجود دارد تماس بگیرید و حل مشکل گرفتگی لوله خود را به آنها بسپارید. مثلا اگر در منطقه ظفر قرار دارید می توانید با سرچ عبارت لوله بازکنی ظفر به اطلاعات تماس افراد متخصص در این زمینه دسترسی داشته باشید.

روش استفاده از اسید لوله بازکنی

برای استفاده از اسید لوله بازکن بهتر است ابتدا زمان لازم برای خالی شدن آب موجود در لوله گرفته شده، بدهید. سپس بطری محتوی اسید لوله را در مسیر گرفته شده لوله بریزید بعد از گذشت مدت زمان ۱۵ الی ۳۰ دقیقه می توانید شاهد باز شدن لوله گرفته شده باشید البته بعد از باز شدن لوله حتما آب فراوان داخل سینک یا لوله گرفته شده بریزید. تشخیص ترکیدگی لوله مارلیک کرج

اسید لوله بازکنی

جلوگیری از گرفتگی لوله ها

بهتر است برای جلوگیری از گرفتگی های زود هنگام لوله های فاضلاب موارد ذیل را انجام دهید.

  • در هنگام شستن ظروف، باقی مانده های غذا را داخل سینک ظرفشویی نریزید.
  • استفاده از سبد یا صافی سینک ظرفشویی

استفاده از سبد یا صافی سینک ظرفشویی استفاده از صافی برای جلوگیری از گرفتگی لوله

  • جلوگیری از ورود آشغال های ریز به دورن لوله
  • تخلیه زود به زود سبد یا صافی سینک ظرفشویی
  • و…

کاربردهای اسید لوله بازکن

از اسید لوله بازکن به غیر از کاربرد رایج آن که رفع گرفتگی لوله می باشد، در مواردی از قبیل جلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع فاضلاب، رفع بوی بد حمام یا سرویس توالت فرنگی و… می باشد که در این موارد نیز می توانید از این اسید لوله بازکن استفاده کنید. دقت داشته باشید دستورالعمل استفاده از اسید لوله بازکن در این موارد هم به همین نحوی که در بالا گفته شد می باشد. اگر در منطقه تهرانپارس تهران حضور دارید می توانید برای یافتن فرد متخصص در زمینه لوله بازکنی عبارت لوله بازکنی تهرانپارس در شرق تهران را سرچ کنید تا به اطلاعات تماس با این افراد فنی دسترسی داشته باشید. لوله بازکنی خیابان انقلاب

نکات مهم در هنگام استفاده از اسید لوله بازکن

این اسید بسیار خطرناک است و حتما باید دور از دسترس اطفال نگهداری شود در هنگام استفاده از این اسید لوله بازکن حتماً از دستکش استفاده کنید و پنجره ها را باز نگه دارید اگر این اسید با پوست یا چشم شما تماس داشت حتما آن را با آب فراوان شستشو دهید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید اسید لوله بازکن را هرگز با مواد سفید کننده مخلوط نکنید.

خدمات توالت فرنگی جوادیه جنوب تهران

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *