روش تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی

به کارگیری از دستشویی خارجی در جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر متداول می شود و احتمال دارد دلایلی آن متعدد باشد البته بخش اعظم ترین آن سفارش هایی است که در مورد مزایای این مدل دستشویی برای تندرست اشخاص ابلاغ می شود . فقدان البته در هر مورد بعضا از اشخاص یا این که به دلیل نبود جا و یا این که به دلیل عدم به کارگیری به هر علتی از دستشویی های خارجی در جهت تبدیل سرویس بهداشتی خارجی خویش به اهل ایران بر می‌آیند .
پیش از این در مقاله لوله کشی فاضلاب توضیح دادیم که تفاوت دستشویی اهل ایران با خارجی در‌این است که می بایست برای دستشویی اهل ایران یک سیفون در حیث گرفته شود که در حالتی‌که نیاز به ردوبدل دستشویی خارجی به اهل ایران میباشد بایستی این قضیه رعایت شود . البته چه‌طور . به دنبال توضیح خوا‌هیم اعطا کرد

در واقع احتمال دارد دستشویی های اهل ایران سالیان سال باشد که به طور سنتی در مرزوبوم ما به کار گیری می‌شوند و جزوی از تمدن و سنت ما گردیده اند و نقل عهد های متعددی درباره با مزایا و معایب آنها وجود داشته باشد اما در پیشین خیر چندان به دور مردمان بر این اعتقاد و باور بودند که‌این دسته دستشویی منجر مشکلاتی همچون زانو درد و غیره می شود که تا حدودی نیز صحیح بود . تعمیرات توالت فرنگی تهران

البته به تازگی محققان دریافته اند که نحوه نشستن روی دستشویی سنتی اهل ایران منجر دفع بی نقص می شود و به همین منظور در سالهای اخیر خیلی از کسانی که دستشویی خارجی داشتند به سوی استعمال از سرویس بهداشتی اهل ایران روی آورده اند .

به همین خاطر درین مقاله به روش های چگونگی تبدیل سرویس بهداشتی های خارجی به اهل ایران می‌پردازیم و در امر هزینه و فواید آن مشاجره می‌کنیم . رفع بوی بد چاه فاضلاب حشمتیه شرق تهران فوری

برای تبدیل سرویس بهداشتی خارجی به سرویس بهداشتی اهل ایران می بایست مراحلی به ترتیب صورت پذیرد که در ذیل توضیح میدهیم .

اولی تراز که برای این کار می بایست صورت بپذیرد برداشتن خدمت خارجی است , که‌این کار مشتمل بر براندن لوله متصل به خدمت و بعد از آن برداشتن خدمت هست .

دو‌مین سطح کندن محل کاسه دستشویی است . چون سرویس بهداشتی اهل ایران مغایر دستشویی خارجی در دل زمین کار نهاده می شود . در‌این کار می بایست مقدار ی کاسه ی متبوع گرفته شود و به به عبارتی میزان زمین کنده شود . سنگ سرویس بهداشتی نباید فراتر یا این که پایان خیس از تراز زمین قرار بگیرد البته طول تا حد یک سانتیمتر موردی ندارد .

درضمن می بایست به مقدار یک سیفون هم همان طور که در مقاله لوله کشی فاضلاب توضیح داده شد بیشتر به چاله خویش عمق دهید . آن گاه می بایست لوله سرویس بهداشتی خارجی که با دو زانو ۴۵ مهیا به کارگیری بوده را ببرید و یک سیفون به جای آن تعبیه فرمایید . بعد از آن می بایست سرویس بهداشتی را در جای خویش قرار داده تهیه و تنظیم نمائید .

طریقه تعبیه سیفون سرویس بهداشتی اهل ایران

سنگ می بایست در جای خودش سفت شود و به همین خاطر محل کنده شده را با دوغ آب و سیمان و آهک آغشته نمائید که نیز عایق شود و نیز سفت بچسبد . قابل ذکر است که به کارگیری از ایزوگام در اینجا لازم نمی‌باشد , ولی در صورتیکه این کار را بالعکس انجام می دادید یعنی تبدیل سرویس بهداشتی اهل ایران به خارجی این کار اضطراری است و بایستی از ایزوگام استعمال شود . لوله بازکنی محدوده گلچین

در ساختمان های نو چه کنیم ؟

راه و روش حلی که در ساختمان های تازه ساخت پیشنهاد میشود یه خرده متعدد است . چون احتمال دارد در ساختمان هایی بتوان زمین را نماید که کهن خیس باشند و یا این که در طبقه همکف باشند و یا این که دستشویی خارجی در حیات منزل درنظرگرفته شده باشد .

برای ساختمان های تازه ساز بایستی ازتفاع داده شود . مراد این‌که زمانی نمی‌توان کف سرویس بهداشتی را نماید می بایست با یه خرده مصالح به میزان طول دستشویی تراز دستشویی را فراتر آورد و در دل این بنا جایی برای دستشویی در لحاظ گرفت . بابا این شرایط هنگامی وارد دستشویی میشوید بایستی به شرایط پلکان یک گام فراتر بگذارید .

در اکثر زمان ها منزل ها این قابلیت موجود هست و می‌تواند بسته به مقدار سرویس بهداشتی یه خرده تراز صاف کف دستشویی را پلکان اعطا کرد . البته چنانچه سقف دستشویی به دلیل ساختار سقف کاذب کوتاه باشد و نتوان پلکان تشکیل داد . باشد سقف کاذب را مقداری فراتر ببرید , از سرویس بهداشتی های کم عمق خیس استعمال نمائید و یا این که نهایتا پاره ای از کف را تراش بزنید .

خیلی مراقب باشید که سبب جراحت رساندن به کف نشوید و یا این که لوله ها را ترک نکنید . در هر حال پیشنهاد می شود در ساختمان های طبقه فراتر و یا این که در سوئیت ها بصورت پلکان ای ترجیحا سرویس بهداشتی اهل ایران کار شود .

راه‌حل دیگری که برای تعبیه دستشویی اهل ایران موجود هست فارغ از این که بخواهید کنده کاری نمائید و یا این که پلکان ای تولید نمایید این است که از پایین سقف لوله ها را مجدد با اتصال به رایز کلیدی تغییر‌و تحول دهید . این کار لبریز هزینه است والبته نیاز به‌این دارااست که صاحبخانه ذیل نسبت بدین زمینه رضایت داشته باشد و یا این که مشکلی با تخریب نداشته باشد .

لوله کشی بصورت تحت سقفی سرویس بهداشتی اهل ایران

مزایا ومعایب سرویس بهداشتی اهل ایران

همانگونه که گفته شد , پژوهشگران به تازگی دریافته اند که طریق قرار تصاحب کردن در سرویس بهداشتی های اهل ایران از حیث دفع خوبتر از سرویس بهداشتی های خارجی است که‌این دستور به تندرست دستگاه گوارش امداد متعددی می نماید . و از بیماریهای روده , یبوست و سرطان های روده دوری می نماید .

دکتر معالج خوشبین درباره با عارضه ها استعمال از سرویس بهداشتی های خارجی اذعان کرد : «یکی از مشکلاتی دارای اهمیت مردمان شمال ایالات متحده و اروپا سرویس بهداشتی های خارجی است . زیرا هنگامی روی دستشویی خارجی می نشینید ( ایلیوسکال ( ( روزنه فی مابین روده کوچک و بزرگ در سمت راست تن ) در حالتی قرار می‌گیرد که به آن فشار وارداتی و در سود دفع به راحتی صورت نمی گیرد . به همین منظور شایسته ترین سرویس بهداشتی ها به عبارتی دستشویی های اهل ایران یا این که چینی است . یعنی به عبارتی دستشویی های اهل ایران دیر باز که بر روی آن به اصطلاح چمباتمه می زدیم . » خدمات فلاش تانک هشتگرد کرج

وی در پی اذعان کرد : « زیرا در ایالات متحده بدون چاره میباشید ( از سرویس بهداشتی خارجی به کارگیری فرمایید ) و بخش اعظمی از بیماریهای روده اعم از یبوست به به کار گیری از سرویس بهداشتی های خارجی برمی گردد , کاری که میتوانید انجام دهید این است که هنگامی به دستشویی می‌روید یک

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *