روش ساخت لوله بازکن غیر شیمیایی

لوله بازکن خانگی

بی شک برای شما هم اتفاق افتاده است که لوله های خانه ی شما مبتلا به گرفتگی شود و احتیاج به لوله بازکنی و بازکردن داشته باشد. به منظور باز کردن گرفتگی لوله از شیوه های گوناگونی بهره می برید اما عملکردی نمیگیرید. شما هم پی شیوه ای مساعد برای لوله بازکنی فوری و بازکردن گرفتگی لوله  هستید تا لوله های خود را عاری از خرج چشمگیر و زود و راحت در منزل به وسیله خودتان باز کنید. در این مقاله شما را هدایت میکنیم که چطور عاری از بکارگیری از مواد شیمیایی لوله بازکنی و ابزار لوله بازکنی، گرفتگی لوله های خود را باز کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت لوله بازکن خانگی

  • مقداری سرکه
  • یک جعبه جوش‌ شیرین
  • یک کتری پر از آب جوش
  • یک دستمال به اندازه کافی بزرگ

این‌ها تمام مسائلی است که برای اجرای ساخت لوله بازکن فوری و  لوله بازکنی در منزل به آن احتیاج دارید. به شما گفته بودیم که این یک شیوه ساده جهت باز کردن گرفتگی لوله‌ها عاری از بکارگیری از ضرر لوله بازکنی و مواد شیمیایی است.و اکنون به قسمت مورد توجه ساخت «محلول لوله بازکنی فوری» می‌رسیم.

شروع لوله بازکنی خانگی

مرحله ۱:

نصف حاوی بسته جوش‌ شیرین را در سینک خالی نمایید. جهت اجرای این کار از جوش‌ شیرین به شکل خشک بهره گیرید و آن را با هیچ‌ چیزی مخلوط نکنید و یا خیس ننمایید. تنها آن را درست در لوله بسته شده خالی کنید تا مرتبه اول عمل لوله بازکنی به صحت اجرا شود.

مرحله ۲: لوله بازکنی تیموری شبانه روزی خدمات توالت فرنگی جنوب تهران

دستمال یا پارچه را گرداوری کرده و آن‌ها را مجاور دستتان مهیا قرار دهید.

مرحله ۳:

پس از سرازیر کردن جوش‌شیرین، نصف فنجان سرکه درون لوله فاضلاب خالی کنید. فورا پس از ریختن سرکه مطمئنا با دستمال یا پارچه مسیر لوله فاضلاب را مسدود کنید، سوراخ را بطور کامل ببندید تا چیزی نتواند از درون  آن بیرون  برود. این کار به این دلیل است که اثر بین این دو ماده سبب ابراز یک «آتش‌فشان کوچک» می‌شود که می‌خواهد از مسیر فاضلابیرون برود اما شما بایست  آن را در قسمت پایینی لوله نگه‌ دارید. در حقیقت طرزکار اصلی این لوله بازکن در این گام صورت می پذیرد.

مرحله ۴ :

همین ساختار را (ساختار لوله بازکنی سریع خانگی) در لوله به مدت ۳۰ دقیقه نگه ‌دارید و در همین هنگام یک کتری آب بجوشانید.

مرحله ۵ :

پس از ۳۰ دقیقه پارچه را برداشته و بسیار آرام آب جوش را در درون لوله‌ خالی نمایید. رفع نم و رطوبت در تهرانپارس شرق تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *