ساماندهی‌ پسماندهای عمرانی , اولویت اصلی سازمان مدیریت پسماند کرج

مدیریت سازمان تنظیف و جمع‌آوری در اداره رئیس پسماند شهرداری کرج اظهار‌کرد : هدایت پسماندهای عمرانی ساختمانی سیاست مهم این اداره است .

حسین روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجوها کشور‌ایران ( ایسنا ) , با تاکید بر مقاله فوق تصریح کرد : انگیزه از انجام این عملیات تخلیه پسماندهای عمرانی در مرکزها مجاز اداره رئیس پسماند شهرداری کرج است و عملکرد اداره بر این است تمام افرادی که کار ساخت و ساز دارا‌هستند , پسماندهای حاصل از این عملیات را به طور غیرمجاز و در دیگر مکان‌های شهر تخلیه نکنند . حمل نخاله ساختمانی تهران

او افزود : با اعتنا در دعوا سوق دهی خاک و نخاله در مرحله شهر اداره تا حدی برنده به دوری از تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله شده‌است .

روستایی اظهار‌کرد : هر شخص خلافکار که یک خدمت خاک و نخاله غیرمجاز را تخلیه نماید , طبق سیاست‌های قبلی اداره , چهار تا پنج خدمت جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلیه غیرمجاز , شخص خلاف کار به واحد حقوقی اداره معرفی خواهد شد . حمل نخاله ساختمانی در تهران

مدیریت سازمان تنظیف و جمع‌آوری در اداره رئیس پسماند شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد : مرکزها دفن «حصار وسیه» و «حلقه دره» مرکز ها مجاز تخلیه پسماندهای عمرانی کرج است و پیمانکاران و اشخاص مشغول ساخت و ساز می توانند خاک و نخاله‌های خویش را درین مکان‌ها تخلیه نمایند .

طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی در کرج آغاز شد

مدیریت هماهنگی و آنالیز بر سرویس ها شهری شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی در تراز این شهر خبر بخشید .

«علی خوشگرد» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) , در البرز , گفت : اجرای این طرح که از اولِ هفته روان آغاز شده‌است , به سمت بهسازی فضای شهری و سالم شهروندان است .

او از مشغول شدن ۴۰ دستگاه خودروی سنگین وزن برای اجرای این طرح خبر بخشید و اعلام‌کرد : این دستگاه‌ها مشتمل بر لودر , کامیون , بابکت و گریدر است که برای تمیز کاری شهر در سرویس نیروهای واحد سرویس ها شهری قرار دارا‌هستند .

رئیس هماهنگی و بررسی بر سرویس ها شهری شهرداری کرج هم‌چنین نیروهای به سرویس گرفته در‌این طرح را ۵۰ نفر دانست و اذعان کرد : با همیاری این نیروها در روزها برگزاری طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی , تراز شهر از وجود این آلودگی‌ها تمیز می شود .

خوشگرد بابیان اینکه طرح ضربتی همزمان با آغاز فصل بارش و سوز‌و‌سرما آغاز شده‌است , یادآور شد : اجرای این طرح به زمان سه ماه ادامه داراست .

او اذعان کرد : طرح به‌صورت دو منظوره به اجرا در می آید و نیروها علاوه بر تطهیر فضای شهری از نخاله , در روز ها بارش , نسبت به‌ برطرف کردن آبگرفتگی معابر و یخ‌زدگی از تراز شهر مبادرت مینمایند . لزوم جانمایی محل ساماندهی نخاله در اهواز/ پرونده قضایی برای ۲۵ خودروی متخلف

تطهیر قبرستان باستانی قرنطینه از نخاله‌های ساختمانی و آشغال

رئیس سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم شهرستان قصرشیرین , خاطرنشان کرد : قبرستان باستانی قرنطینه بوسیله سازمان کل ارثیه فرهنگی صنعت های دستی و توریسم شهرستان قصرشیرین از نخاله‌های ساختمانی و آشغال تطهیر شد .

محمدرضا جلدی در اعلام کرد وگو با خبر نگار خبرگزاری دانشجو ها ایران‌ ( ایسنا ) , حوزه‌ کرمانشاه , اظهارکرد : در اقدامی از طرف سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم قصرشیرین و با همیاری شهرداری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های انباشه شده در محوطه آرامستان باستانی قرنطینه پاک سازی شد .

جلدی افزود : علاوه بر تطهیر این آرامستان باستانی , اثر تاریخی بان قلعه قصرشیرین هم با همیاری شهرداری قصرشیرین پاک سازی شد .

این رده مسئول از عوام مردم و شهروندان قصرشیرینی خواست که با این سازمان و شهرداری همیاری اضطراری را بعمل آورند و در نگهداری این اثرها تاریخی گرانبها کوشاو سخت کوش باشند .

رئیس ارثیه فرهنگی قصرشیرین یادآور شد : این اثر ها گرانبها در سرزمین وابسته به شخص خاصی نیست , بلکه وابسته به میلیونها نفر است که از تمامی مهمتر شناسنامه هر نفر به حساب می آید که تفکر نمی کنم شخصی بخواهد یادگارهای آبا و اجداد و گذشتگان را از دربین پیروزشود .

او افزود : این مکان گران بها یکی‌از اثر ها ملی است که بوسیله همین سازمان در سال ۱۳۸۵ به ثبت ملی رسیده که یک مدرک افتخار برای این میهن است . وقتی ریه تهران به مرکز  بارانداز تخلیه نخاله  تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ لزوم نظارت بر نخاله های ساختمانی

جلدی تصریح کرد : از قشرها مردمان می خواهیم هر جور موردها مشکوک , حفاری غیر مجاز , تخریب و چه بسا ریختن آشغال و نخاله ساختمانی را که به وسیله یک سری اشخاص سوجود صورت می‌یگرد را چه بسا به طور خصوصی با سازمان به جا مانده فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم قصرشرین فی مابین بگذارند تا این سازمان به یاری مردمان و با چک بیشتری به امورات تاریخی بپردازد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *