سیستم مکانیزه جمع آوری و حمل خاک و نخاله

یکی از باصرفه ترین برنامه ها در مدیر دورریزهای ساختمانی , بازیافت آن هاست ; و به حیث صرفه جویی های اقتصادی و فواید محیط زیست مورد دقت قرار گرفته است .

سیستم مکانیزه جمع آوری و حمل خاک و نخاله / حمل نخاله در شرق تهران

با اهداف :

جلوگيري ازآلودگي محيط زيست .
پيشگيري از سد معبر و رویدادها احتمالي ناشي از آن .
مشاركت شهروندان در جهت محافظت تمیز کاری و زيبايي شهر .

روش انجام كار در اين سيستم بدين صورت است كه ابتدا شهروندان متشخص پیشین از انجام هر نوع تعميرات جزئي و يا عمليات تخريب ضمن تماس تلفني با ستاد ساماندهي ضايعات ساختماني درخواست باكس ( ظروف منحصر به فرد ) مي نمايند . آنگاه با هماهنگي واحد طرح مكانيزه باكسها بوسیله پيمانكاران به محل مورد نياز منتقل و به طريقي نصب مي شود كه سدمعبر نداشته باشد شكل ظاهري اين ظروف به نوع اي است كه مي توان به راحتي درون آن ها خاك تخليه نمود ( يك حاشیه كوتاه خیس از ساير حاشیه ها ) حمل نخاله در شرق تهران

مدیر بازیافت نخاله های ساختمانی

امروزه ارتقاء روزافزون جمعیت در عالم و نیاز مبرم به تأمین احتیاجات نخستین بشر اعم از نیاز به آرامبخش , وجود کار های عمرانی را در هر جامعه دستور اجتناب ناپذیری نموده است . حجم فراوان دورریزهای ساختمانی ناشی از کار های عمرانی ( ساخت و ساز , تعمیر , تخریب و بازسازی ) موجب پیدایش مشکلات متعددی اعم از مشکلات زیست محیطی شده‌است . با اعتنا به محدودیت منابع ارگانیک و محافظت محیط زیست , با صرفه ترین استراتژی استعمال دوباره از دورریزهاست . مدیر مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی از مهم‌ترین راهکارهای اقتصادی درکشورهاست ; چون ضمن کاهش میزان ضایعات بر به کارگیری دوباره و بازیافت آن تأکید داراست . این پژوهش با انگیزه رئیس مصالح قابل بازیافت دورریز ساختمانی به پایه گذاری کردن مبانی نظری مدیر دورریزهای ساختمانی و بررسی تجربیات جهانی دراین باره می‌پردازد .

ایجاد مواد زاید جامد , کالا کار های متفاوت آدم است که امروزه با تغییر و تحول شیوه معاش و بسط همگی جانبه نسبت به پیشین , تغییرات متعددی داشته است . اعم از مواد زائد جامد , دورریزهای ساختمان است که روز آپ دیت بر حجم آن افزوده می شود .  حمل نخاله در شرق تهران با ترقی علم ها و تکنولوژی , ایجاد و رئیس دورریزها هم ذیل بررسی های دوچندان علمی و پژوهشی قرار گرفته است . با یک تلفن از سوی شهروندان نخاله‌های ساختمانی شهروندان یزدی جمع‌آوری می‌شود

یک کدام از باصرفه ترین برنامه ها در رئیس دورریزهای ساختمانی , بازیافت آن هاست ; و به نظر صرفه جویی های اقتصادی و فواید محیط زیست مورد دقت قرار گرفته است .

حمل نخاله در شرق تهران

رئیس دورریزهای ساختمانی

استفاده علم , فوت‌و‌فن , ابزار و شیوه هایی در کار های متعدد پروژه به خواسته نظارت , تصمیم گیری , طرح ریزی , اختصاص منابع و در دست گرفتن مواد تولیدی تحمیلی ( دورریز ) هست .

هدف ها مدیر دورریزهای ساختمانی

تهیه و تنظیم دوباره عمل های ساخت وساز با انگیزه زیر به :

– توسعه و گسترش زیست محیطی ( مصرف هوشمندانه منابع ارگانیک , فایده وری در مصرف انرژی , محدود کردن آلاینده های زیست محیطی )
– بسط اقتصادی ( سود وری بالا , مخارج کم و سود فراتر واسطه به کار گیری از دورریزها )
– بسط اجتماعی ( ارتقاء تراز اشتغال , بهبود سالم جامعه )
– ارتقا سود وری مراحل ساخت

موقعیت دورریزهای ساختمانی در دنیا

امروزه نگرش های زیست محیطی دورریزهای ساختمانی در تمام جهان مورد اعتنا دوچندان قرار گرفته است ;  حمل نخاله تهران  بدین معنا که بخش ساختمان هم بایستی همگام با بقیه بخشها بازیافت و به کارگیری دوباره از مصالح دورریز را مدنظر قرار دهد چون بازیافت دورریزهای ساختمانی می‌تواند احتیاج به انرژی و منابع ارگانیک و هم میزان زمین ما یحتاج برای استخراج منابع و دفع بهداشتی را کاهش می‌دهد .

انجمن تخریب اروپا تقریب میزند سالانه ۲۲۲میلیون بدن آشغال در اروپا ساخت می شود که حدود ۳۲ % ازاین‌حد فعلا بازیافت می شود . تاکسی حفاظت محیط زیست در ایالات متحده هم میزان ضایعات تولیدی ناشی از عملیات ساخت و تخریب را ( مساوی ½ کیلو گرم به ازای نفر – روز در سال ) ۱۹۹۶میلادی تقریب زده است .

حالت دورریزهای ساختمانی در جمهوری اسلامی ایران

میزان تغییرات ارتقا جمعیت در یک دوران ۱۰ساله دربین سالهای ۱۳۷۵تا سال ۱۳۸۵در چهار کلان شهر تهران , اصفهان , تبریز و مشهد مقدس را نشان می‌دهد که با اعتنا به‌این ارتقاء جمعیت نیاز به تسکین دهنده هم ارتقاء مییابد که سبب حذف منزل های با مساحت بالا و در برگیرنده نفرات کم و جایگزین شدن سوئیت های نوساز با اشغال مساحت کمتر و همینطور ظرفیت نفرات بیشتر می شود که متاع این تغییرات و عمل های عمرانی چیزی جز ارتقاء میزان دورریزهای ساختمانی نیست . کامیون های حمل نخاله در قدس شناسنامه دار می شوند

ایجاد دورریزهای ساخت و تخریب در جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص در مقایسه با کشورهای پیشرفته , فراوان فراتر از سایر کشورهاست .

برای مثال در جمهوری اسلامی ایران میزان مصرف فولاد در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹در بخش ساخت و ساز چیزی حدود ۱۴۵۸۴۵۶۹ بدن تقریب زده شده‌است که نرخ پرورش آن در سال ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹حدود۲۱/ ۷درصد است . همینطور میزان مصرف سیمان در به عبارتی زمان هم اندازه ۸۲۴۸۸۲۹ بدن اعلام شده که نرخ رشدی متساوی ۱۴/۸ درصد داشته است .

در کشور ایران منابع ارگانیک برای پاسخگویی به تقاضای مصالح ساختمانی درتوان میانگین است . حمل نخاله در شرق تهران  این حقیقت منجر کاهش هدف گرفتن این مواد از روش بازیافت است . مثلا بخش ها متعددی در جمهوری اسلامی ایران زیر پوشش خاک آبرفتی است که مرجع دارای اهمیت برای شن و ماسه است و این مورد منجر کاهش تصمیم به بازیافت دورریزهای بتنی است . داده ها مرتبط با دورریزهای ساخت و ساز و تخریب با اعتنا به اهمیت این معضل هنوز نیز فراوان کم است .

میزان ساخت نخاله ساختمانی در شهرهای ایران بزرگ

عوارض و اهمیت مدیر دورریزهای ساختمانی

با اعتنا به محدودیت منابع ارگانیک و محافظت سرمایه های ملی برای نسل های آتی و همینطور نگهداری محیط زیست , رئیس دورریزهای ساختمانی اهمیت و ضرورت دارااست چون با داشتن مدیر درست و برنامه کارآمد و کاهش حجم دورریزهای ساختمانی خیر صرفا از هدر رفتن منابع ارگانیک و سرمایه های ملی خودداری می شود بلکه مخارج مازاد و جانبی هم کمتر شده و به حیث اقتصادی با فایده است . حمل نخاله ساختمانی در تهران

متأسفانه درباره با مدیر دورریزهای ساختمانی در جمهوری اسلامی ایران , به دلیل فقدان قانون ها و ضوابط و راهبرد های ملی و حوزه‌ ای ایراد مواد زائد جامد به طور یک بحران درآمده است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *