سیستم های تخلیه چاه و چاه بازکنی

خب سیستم های دفع فاضلاب به دو جور تقسیم بندی می شوند . سیستم های فاضلاب شهری و سیستم های چاه . ولی در ایران به دلیل کمبود بودجه و نیز چنین ضعف در سیستم های تخلیه چاه و فاضلاب شهری در عمده بخشها به طور سیستم های چاه به کار گیری میشود . این روش دارنده مشکلات متعددی همچون ایراد زیست محیطی و ایراد بیماری است .

انواع چاه های فاضلاب

در کل چاه های فاضلاب دو نوع می‌باشند . یکی چاه های جذبی و دیگری جور چاه سپتیک می‌باشند . برای مدل دفع چاه بایستی یک سری فاکتور بررسی شود و با دقت به آن‌ها تعیین دسته چاه انجام میشود . انتخاب نوع چاه بستگی به محصول خاک و مدل زمین و همینطور تراز آب های ذیل زمینی در آن حوزه‌ و … دارااست . با بررسی فاکتور ها در مناطقی که دارنده مقدار مناسب شن و ماسه و خرده سنگ باشند به کار گیری از چاه جذبی توصیه می شود و نیز چنین در مناطقی که دارنده خاک رس زیاد و یا خواص باتلاقی در آن حیطه هستیم و یا مرحله آب های زیر زمینی بالا باشد از چاه جذبی استعمال می کنیم . با مطالب وب سایت تخلیه چاه و لوله بازکنی همراه باشید .

تخلیه چاه چاه بازکنی در آب منگل جنوب تهران فوری

تاثیرات چاه های فاضلاب را در محیط زیست

خب اکنون با نیز تاثیرات چاه های فاضلاب را در محیط زیست بررسی خوا‌هیم کرد . چاه های فاضلاب برای محیط زیست درهرصورت ضرر توشه خواهد بود و دارنده تاثیرات منفی و آلودگی های بسیار میباشند . چاه های فاضلاب سبب ساز آلودگی آب های زیرزمینی هم خواهند شد . چاه های فاضلاب همچون بقیه خدمات نیازمند دقت ومراقبت خواهند بود و رعایت نکردن این اصلی و رسیدگی نکردن به چاه های فاضلاب و عدم تخلیه چاه مطلوب باعث پیدایش مشکلات بخش اعظمی خواهد شد . لوله بازکنی خیابان جوادیه

سیستم تخلیه چاه و چاه بازکنی

بررسی چاه جذبی

چاه جذبی از قسمت های گلدونی , میله و انباره ساخته شده شده‌است . به دهانه چاه که شکل گلدان دارااست موقعیت مخروطی یا این که قیفی گلدونی گفته می شود . و این مکان در واقع محل گردآوری فاضلاب و و اساسا وظیفه هدایت فاضلاب را برعهده داراست . نصیب بعدی میله گفته می شود و قطر آن ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است و تا مرحله لایه نفوذ پذیر خاک عمق دارااست . البته چیزی که خیلی اهمیت دارااست این است که برای دوری از مخاطرات احتمالی و کاهی اثرات منفی آن حداق عمق میله ۶ متر باشد . نصیب سوم و قسمت پایان چاه های فاضلاب انباره گفته میشود . این قسمت که به صورت یک گنبد است در عمق نفوذ پذیر خاک حفر میشود و وظیفه آن گردآوری فضولات و جدا کردن آب از فاضلاب است . اعتنا داشته باشید که فاضلاب انسانی و مخزن جمع آوری آب باران و آب های سطحی بایستی از نیز فاصله داشته باشند و از نیز جدا باشند .

نصب و تعمیر فلاش تانک منطقه یک تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *