شوتينگ نخاله براي جابجايي مصالح ساختماني استفاده ميشود

مي توان پس از اتمام پروژه , شوتينگ را باز نموده و در پروژه هاي بعدي نيز از آن به كارگيري نمود .

گونه ها :

۱ – شوت نخاله از ورق ورقي آهني

متاع : از ورق سياه و گالوانيزه مي توان به كار گيري نمود
• ساخت شوت نخاله گرد به ضخامت ۲ ميليمتر و قطر ۶۲ و ۵۰سانتيمتر مي باشد .
• دربرگیرنده يك سراهي در هر طبقه با دهانه ۵۰ × ۴۵ سانتيمتر .
• داراي بست حفظ کننده وساپورت مي باشد
• در انتهاي سيستم سرعت گير با زانويي ۴۵ سکو به ضخامت ۳ ميليمتر مي باشد
*تمامي آيتم ها قابل تغيير مي باشد

۲ – شوت نخاله از پلي اتيلن ( پلاستيك )

كالا : از ورق پلي اتيلن به كارگيري مي شود
• قطر لوله ۵۵ مي باشد
• در هر طبقه داراي سراهي مي باشد
• داراي بست حافظ وساپورت مي باشد

نخاله برداري بيش خیس از ۱۶۸سرويس در فاز ابتدا طرح گردآوري نخاله هاي سطح شاهرود/ساماندهي پسماندهاي ساختماني
نخاله برداري بيش از ۱۶۸سرويس در فاز ابتدا طرح عده آوري نخاله هاي سطح شاهرود/ساماندهي پسماندهاي ساختماني
شهر دار شاهرود با اشاره به اجراي طرح گردآوري نخاله هاي ساختماني در سطح شهر , ذكر كرد : نخاله برداري بيشتراز ۱۶۸ سرویس در فاز ابتدا اين طرح گردآوري شده است . حمل نخاله شمال تهران

به گزارش ارتباط ها همگاني شهرداري شاهرود , محسن احمدي بابيان اين كه يكي‌از مطرح ترين گرفتاري ها و آسیب هاي زيست محيطي , تخليه نخاله هاي ساختماني در كناره كناره اين شهر است , افزود : واحد پيشگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در سوی کنترل سد معبر ساختماني و با انگيزه قشنگ سازي و گردآوري ضايعات اينچنيني در تراز شهر با اجراي طرح گردآوري نخاله هاي ساختماني ۱۶۸ سرویس در فاز ابتدا اين عمليات را نخاله برداري کرده است .

وی ضمن اين مقاله كه‌اين خلل بايستي بصورت ريشه اي برطرف شود , ابراز داشت : به سوي فرهنگ و تمدن سازي ميان شهروندان اين واحد با همياري معاونت حوزه عمران و رابطه ها همگاني شهرداري اقدام به ساخت ده عدد تابلو با معنی تخليه هرگونه ضايعات ساختماني دربرگيرنده نخاله ها , مواد زائد در سطح شهر و کناره شهر ممنوع است انجام داده است كه‌اين فرمان شركت كردن شهروندان را مي طلبد به اين دليل‌كه با همياري دو جانبه شهري قشنگ و در شان شهروندان خوا هيم داشت . گامی بزرگ در راستای برقراری امنیت اجتماعی در سطح شهر برداشته است .

شهر دار شاهرود با اشاره به اين‌كه قبلي از گردآوري نخاله هاي ساختماني اخطار كتبي گردآوري ضايعات به شهروندان داده خواهد شد , اظهار داشت : خيابان ۲۸متري پشت سنگ فروشي پوريا , خيابان هاي هوانيروز , شيرودي , سيد الشهدا , شهيد فكوري , فرهنگيان روبروي پمپ گاز , چمران كوچه ۱۶ , فردوسي بالاتر از چهار رويكرد حجاب , تهران پشت پند و رانندگي , ۱۵ خرداد نبش خرداد۵ , كمربندي زير كوچه ۱۲ , نيروگاه , شهيد دولتي نبش كوچه ۴ , عفاف و حجاب روبروي ساختمان كوروش , ۱۵خرداد نبش كوچه۵و ۶ , خرقاني , شبدري نبش كوچه ۱۸ , ۲۰متري شهرك وليعصر تالار مرواريد , بيد آباد پشت توكل نخل , شهرك توحيدي جنب سيم پادگان به تعداد ۱۶۸ سرویس ضايعات ساختماني گردآوري شده‌است .

احمدي بابيان اين‌كه شهر متعلق به مردم است و شهروندان مي بايست در اداره شهر شركت كردن و ارزيابي داشته باشند , تيتر داشت : اميد داريم با شركت كردن و همياري شهروندان شهري عاري از هر گونه نخاله داشته باشيم .

رفت وآمد شبانه پنج هزار کامیون حمل نخاله در تهران/بیش از ۶۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی اعمال ضابطه شدند

به نقل از خبر نگار اجتماعی شبستان , عیسی فرهادی , فرمان دار تهران روز جاری در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد : شبانه پنج هزار کامیون حمل نخاله در تهران رفت و آمد می نمایند و رفت و آمد آنان در مجموع به ۵۰ هزار توشه میرسد که بیشتر نیز در شمال تهران صورت می‌گیرد و با اعتنا به این که آنجا فاقد دوربین است مشکلات ترافیکی متعددی به توشه می‌آید لذا این دستور می طلبد شهرداری برای نصب دوربین درین محدوده ها مبادرت نماید .

او بابیان این که شش هزار اتوبوس فرسوده موجود است , اعلام‌کرد : سه هزار واحد از این اتوبوس ها بالای ۱۰ سال سن دارا هستند و همینطور ۱۲۰ هزار کامیون فرسوده با سن بالا موجود هست که بایستی سوق‌دهی شوند .

همینطور در گردهمایی روز جاری , سرهنگ حسن عابدی , جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ هم با اشاره به طرح LEZ اذعان کرد : یکی مشکلات اجرای این طرح این بود که پلیس راهور آمادگی ضروری برای اجرای این طرح را نداشت و تبعات اجتماعی اجرای طرح LEZ متوجه پلیس راهور نیز میشد . تخلیه نخاله

او بابیان این که بخش متعددی از خودروهای عبوری از حلقه آزادگان خودروهای سنگین وزن میباشند که درین طرح چشم نشده اند , تصریح کرد : آزادگان کمربندی تهران به حساب آورده می شود و درین حلقه خودروهای فرسوده رفت وآمد متعددی دارا‌هستند و لذا بیشتر توشه آلودگی شهر تهران نیز مرتبط با همین کمربندی می شود , براین اساس تهران نیازمند یک کمربندی میباشد .

او بابیان این‌که سال قبلی با دو میلیون و ۸۰۰ هزار خودرویی که فاقد معاینه فنی بودند برخورد شد , افزود : همینطور هفت هزار اتومبیل هم به تعمیرگاه ها اعزام شدند و همینطور برای ۶۳ هزار خودروی فاقد معاینه فنی هم اعمال ضابطه شد .

سرهنگ عابدی بابیان این که معاینه فنی موجب کاهش وسایل نقلیه دودزا می شود , تصریح کرد : سال قبلی برخوردهای نیکی به وسیله پلیس با خودروهای دودزا و فرسوده صورت گرفت .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ بابیان این‌که بزرگ راه آزادگان از پل شهید کاظمی تا شهید سعیدی بیشترین نقطه آلودگی هوا در تهران به حساب آورده می شود , اعلام‌کرد : حلقه اطراف تهران آزاد است و نیاز به کمربندی برای خودروهای عبوری از تهران است تا وارد پایتخت نشوند .

او بابیان این‌که موتورسیکلت ها نقش دوچندان مهمی در آلودگی هوای پایتخت دارا هستند , اعلام کرد : پلیس راهور ضمن این که با موتورسیکلت ها برخورد می نماید برخورد با وسایل نقلیه دودزا را نیز در فرمان کار خویش داراست .

همینطور , احمد تواهن , نائب رئیس کارها استانداری تهران هم روز جاری در گرد‌همایی کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران با اشاره به عدم ارایه برنامه های اضطراری برای شناسایی و مهار اثرات سوء ناشی از گرد و غبار از طرف دستگاه ها اعلام کرد : آلودگی محیط زیست همگی را متوجه می شود و برای اجرای مصوبات درین کارگروه

قانون مدیریت پسماند

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *