طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس

قیم معاونت سرویس ها شهری قدس از اجرای طرح سوق دهی خودروهای حمل نخاله ساختمانی بوسیله اداره رئیس پسماند شهرداری قدس خبر اعطا کرد .
به نقل از خبرشهر , حمید کاظمی صیاد بابیان این مقاله بیان کرد : انگیزه از اجرای این طرح چک بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکانهای غیر مجاز در مرحله شهر قدس هست .  حمل مصالح تهران
او افزود : اداره رئیس پسماند شهرداری قدس در تراز ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از خودرو آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز عمل حمل نخاله های ساختمانی صادر کرد .
قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری قدس در پایان یادآور شد : محل در حیث گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی – جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده تخلیه غیر مجاز نخاله در نقاط متعدد شهر زمینه را از روش سامانه ۱۳۷ و شماره گوشی تلفن ۴۶۸۲۲۱۱۶به اطلاع مسئولان ذیربط برسانند .

گردآوری ۴۰۰۰ بدن نخاله ساختمانی به وسیله اداره موتوری از ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۹۶

اداره موتوری شهرداری قدس از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ بیش تر از ۴ هزار بدن نخاله ساختمانی از تراز شهر گردآوری کرده و به گود نخاله منتقل نمود .

به نقل از رابطه ها همگانی شورای اسلامی و شهرداری قدس ; اداره موتوری شهرداری قدس گزارش همت هفتگی خویش از مورخ ۱۰ لغایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ را بیان کرد : تعمیر خودروی جدول شور , نصب بنرهای جهت دهی خودروهای حمل نخاله در چهار نقطه شهر , نصب بنرهای محل ورود ممنوع خودروهای سنگین وزن , برگزاری جلسات هماهنگ شدن با ÷لیس راهور برای برخورد و ممانعت با عبور و مرور خودروهای سنگین وزن و گردآوری صنف ها مزاحم با امر شهر‌دار و همیاری نیروی انتظامی بعضی از اقدامات این اداره بوده است . بهره‌برداری سایت بازیافت نخاله های ساختمانی در کرمانشاه

جهت دهی تانکر های فاضلاب شهری و صنعتی و فراخوان برای انتخاب اشخاص معین برای به کار گیری از این تانکرها و همینطور گزینش مکان مشخصی برای تخلیه فاضلاب ها , گردآوری و انتقال روزمره بیشتراز ۳۰۰ بدن آشغال از محل سکوی مکانیزه به گود اخترآباتد و گردآوری بیش تر از ۴ هزار بدن نخاله های ساختمانی از مرحله شهر و انتقال به راءس گود تخلیه نخاله و روزمره بیشتراز ۱۰ هزار متر مربع عملیات تسطیح به وسیله گریدر از سایر عمل های اداره در هفته قبل بوده است .

برخورد قاطع وقانونی با اشخاصی که مبادرت به تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی درمعابر وحاشیه شهرمی کنند .

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری بندرماهشهر از جریمه و توقیف خودروهای خلافکار تخلیه غیرمجاز پسماند , نخاله و ضایعات ساختمانی در کناره شهر خبر بخشید .

به نقل از ارتباط ها همگانی شهرداری بندرماهشهر , داریوش گنجی پوراظهار داشت : باپیشرفت روزافزون , پرورش جمعیت وتوسعه جامعه ها بشری نیاز به ساخت وساز وتوسعه اماکن ارتقا مییابد که‌این دستور سبب ساخت روزافزون نخاله ساختمانی شده و به تبع آن مشکلاتی هم در‌این حوزه به‌وجود آمده است .

او تصریح کرد : اعم از این مشکلات می‌توان به تخلیه ضایعات عمرانی در محل‌های غیرمجاز اعم از لبه شهر و معابر بوسیله اشخاص فرصت‌طلب اشاره کرد‌ .

ایشان بابیان این که تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی علاوه بر ساخت اثرات مخرب زیستی محیطی و نازیبایی‌های بصری , آلودگی محیط زیست و بیماری‌های متفاوت را هم در‌پی خواهد داشت , تیتر کرد : از طرف دیگر وجود خاک و نخاله‌های ساختمانی در جوار بلوار ها و معابر شهری قابلیت و امکان پیدایش اتفاق را به خصوص در شب ارتقا داده است .

او بااشاره به این که طی ماههای قبل عملیات گردآوری وپاکسازی نخاله های ساختمانی درچند نوبت در کناره معابر انجام یافته است خاطرنشان کرد متاسفانه بعد از اقدامات اضطراری از سمت شهرداری برای پاک سازی محل , مجددا شاهد تخلیه نخاله به وسیله رانندگان وافراد خلاف کار هستیم که‌این فرمان رخ شهر را مخدوش ومشکلاتی را مهیا کرده است . تکاپو برای رهایی از آوار زباله های شهری ایلام/وقتی زباله های شهری معضل فراگیر می شوند

گنجی پور با اشاره به ساخت محل مطلوب تخلیه نخاله های ساختمانی بنا شده در بلوار ۱۷ شهریور نرسیده به کشتارگاه شهرداری , از شهروندان خواست : در صورت ایجاد نخاله های ساختمانی آن را با استعمال از خودروهای مجاز به راس گردآوری نخاله بیرون از شهر انتقال دهند او درهمین ارتباط تاکید نمود , درحال عقد قرارداد با صنعت های پتروشیمی هستیم تا از این پس ضایعات تولیدی خویش را به محلی بیرون از شهر که بوسیله شهرداری رقم خورده تخلیه کنند . حمل نخاله در تهران

نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری بندرماهشهر با تاکید بر این‌که بعضا راننده‌های خودرو‌های حمل ضایعات ساختمانی , با بی‌توجهی بدین دستور , نسبت به تخلیه آن در کناره کمربندی‌ها , معابر کم رفت و آمد و مبادی محل ورود شهراقدام میکنند , هشدارداد , باافرادیکه برخلاف ضابطه مدیر پسماند مبادرت به تخلیه نخاله چه در محدوده شهری وچه در لبه شهر می نمایند وموجب مخدوش شدن منظر شهری شوند , از روش مراجع ذیربط قاطعانه برخورد خواهد شد .

او افزود : با تشکیل اکیپ‌های ویژه , به طور نامحسوس , در کلیه سا‌عتها شبانه‌روز مبادرت به در دست گرفتن مسیر ها نموده و با متخلفین برخورد قاطع می شود .

‌گنجی پور در رابطه طرز برخورد با متخلفین اظهار‌کرد : کسانی که مبادرت به تخلیه غیرمجاز پسماند ساختمانی در تراز شهر و اطراف آن می کنند , براساس ضابطه پسماند , علاوه بر جریمه نقدی و توقیف طولانی دوران ماشین , موظف به جمع‌آوری نخاله‌های تخلیه شده میباشند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *