فراگیری نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی به دلیل اسیب هایی که توالت ایرانی به زانو وارد می کند امری ضروری می باشد . شما خودتان هم هم می‌توانید سوای امداد دریافت کردن از شخص کارشناس توالت خارجی را در منزل نصب فرمائید . برای انجام اینکار به یکسرس از وسایل نیاز دارید که در زیر اسم هایشان آمده است .

آموزش نصب دستشویی فرنگی /تعمیر توالت فرنگی

جاپیچی ( اختیاری , البته با آن کارها راحت می شود )
پیچ‌گوشتی چهارسو
پیچ‌گوشتی دوسو
آچار فرانسه
انبردست یا این که انبر
رینگ مومی با پیچ
درزگیر حمام/ آشپزخانه
شیلنگ رابط دستشویی ( بخش اعظم توالت‌ها به یک رابط ۱ . ۲ در ۲ . ۱ سانتی‌متری نیاز دارا هستند )
سکه ( ارزان‌تر از لایی‌های سرویس بهداشتی )

تراز ی نخستین :

سرویس بهداشتی , پیچ‌ها , و واشرهای سابق را دربیاورید .
اذن ندهید رینگ مومی سابق و هر دسته کثیفی با پوست شما برخورد نماید . هم‌چنین احتمالا مقداری گاز فاضلاب وجود داشته باشد که سمی است . مقاله بیشتر : آیا گاز فاضلاب مهلک است؟
یک کهنه داخل چاه وارد فرمائید و بعداز اتمام کار آن را بردارید . تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه , تخلیه چاه فوری

سطح ی دوم : رینگ مومی نو و پیچ‌ها را نصب نمایید . تعمیر توالت فرنگی
رینگ مومی‌ای بخرید که دارنده پیچ باشد . حلقه‌های دارنده پیچ مقداری گران‌تر می‌باشند . زمانی که رینگ و پیچ‌ها را نصب میکنید از فیکس شدن پیچ‌ها در باطن کانال و صحیح قرار اعلام کردن آنان اطمینان حاصل فرمایید .

سطح ی سوم : کاسه سرویس بهداشتی را بلند فرمائید و بر روی رینگ مومی قرار دهید .
مطمئن گردید که پیچ‌ها دقیقا در داخل حفره‌های کاسه دستشویی قرار میگیرند . بعداز قرار دادن کاسه پاره ای آن را فشار دهید . این کار یک مجرای غیر قابل نفوذ آب را به‌وجود خواهد آورد . تخلیه چاه تهران , تخلیه چاه فاضلاب درتهران لوله بازکنی و تخلیه چاه در ظفر شمال تهران شبانه روزی

سطح ی چهارم : مهره‌ها و واشرها را در هر پیچ نصب نمایید .
از بست‌های پلاستیکی که پوشش دکوری را در جای خویش اثبات نگه می‌دارند به کار گیری نکنید , استعمال از این بست ها بعث جنبش میل کردن دستشویی می شود . خوب تر است واشر با مرحله چینی کاسه دستشویی تماس داشته باشد . ا/تعمیر توالت فرنگی  –ز بسیار محکم کردن مهره‌ها بپرهزید چراکه این کار به تراز چینی زخم خواهد رساند .

تراز ی پنجم : پوشش پلاستیکی را نصب فرمایید .

تعمیر توالت فرنگی

به جای یک بست پلاستیکی میتوانید از یک قطعه کوچک درزگیر به کارگیری نمائید . بدلیل ناهموار و ناصاف بودن بست ها سرویس بهداشتی احتمال دارد حرکت بخورد میتوانید با یک سکه تراز زیرین کاسه را تهیه و تنظیم کرده و این نقص‌ را حل فرمایید . تخلیه چاه , تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه دستشویی , تخلیه چاه فاضلاب

سطح ی ششم : سرویس بهداشتی را نیز تراز نمائید .
از پیچ‌گوشتی دوسو به کار گیری نمایید و دستشویی را مقداری بلند فرمایید . یک سکه یا این که یک‌سری سکه را در تحت سرویس بهداشتی قرار داده و آن را تهیه کنید . این کار از حرکت تناول کردن دستشویی دوری مینماید که سبب ساز جابه‌جا شدن سرویس بهداشتی میشود . اما شاید برای این کار از واشرهای فلزی به کارگیری فرمایید . ایراد واشرهای فلزی این است که دارنده اندازه‌های متنوعی نیستند .

تراز ی هفتم : مخزن دستشویی را نصب نمائید .
شما هم‌چنین می توانید این کار را پیش از اثبات کردن دستشویی انجام دهید . این کار منجر میگردد تا پیچ ها راحت‌تر محکم شوند . البته عیب این کار این است که دستشویی سنگین‌تر شده و اثبات کردن آن بر روی رینگ مومی مقداری سخت‌تر میگردد .

تراز ی هشتم : پیچ‌ها را از تحت مخرن نصب کرده و مهره‌ها را محکم نمایید .
درین عکس می بینید که چه‌طور هاردی درگیر محکم کردن مهره‌ها است . مراقب باشید که مهره‌ها بیش تر از حد محکم نشوند . لوله بازکن منطقه تهران

محکم کردن مهره‌های پشتی یه خرده دشوار است به همین بهانه هاردی از آچار فرانسه برای این کار به کارگیری می کند . شما می توانید با نصب کردن مخزن پیش از اثبات کردن سرویس بهداشتی از این کار معاف گردید .

تراز ی نهم : شیلنگ ارتباط‌‌دهنده را نصب نمائید .
یک راز شیلنگ را به فلکه متصل به دیوار و رمز دیگر آن را به مخرن متصل فرمایید . بخش اعظم فلکه‌ها ۱ . ۵ سانتی‌متر و دهانه مخزن‌ها ۲ . ۱ سانتی‌متر می باشند . پیش از خریدن شیلنگ مسافت میان مخزن و دیوار را اندازه‌گیری نمائید .

سطح دهم : نشیمن‌گاه دستشویی را نصب نمایید .
نشیمن‌گاه را با استعمال از پیچ گوشتی به سرویس بهداشتی نصب نمایید . در حالتی‌که میتوانید نشیمن‌گاه و دستشویی را به طور یک کیت خریداری نمائید چراکه گاهی اوقات خریدن نشیمن‌گاهی که با سرویس بهداشتی هم‌اندازه باشد مقداری دشوار است ./تعمیر توالت فرنگی  – برای رعایت اصول بهداشتی نشیمن‌گاه پلاستیکی سفارش می شود . هم‌چنین در‌صورتی‌که در نیمه‌های شب به توالت بروید مسدود شدن در نشیمن‌گاه کسی را از خواب بیدار نمیکند .

سطح ی یازدهم : پوشش پلاستیکی را بر روی پیچ‌ها قرار دهید .
نکته : این پوشش‌ها دارنده خصوصیت می‌باشند که کم‌تر کسی از آن مطلع است . هنگام پاک کردن کاسه سرویس بهداشتی این پوشش‌ها را جدا کرده و براین اساس نشیمن‌گاه به راحتی از سرویس بهداشتی جدا شده و میتوانید آن را به راحتی منزه فرمائید .

سطح ی دوازدهم : درز دربین دستشویی و سرامیک‌های کف را درزگیری فرمایید .
این کار براساس آیین‌نامه‌های ساختمانی صورت می گیرد و از جمع‌شدن کثیفی در‌این نصیب خودداری میکند . لوله بازکنی خیابان ایران

تراز ی سیزدهم : شیر فلکه را گشوده فرمایید .
نفس خویش را حبس فرمائید . تمام قسمت‌های دستشویی را آنالیز فرمائید تا از آنها آب چکه نکند . هم‌چنین می توانید دوران زمان لبریز شدن سرویس بهداشتی از آب را اندازه‌گیری فرمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *