مرگ دو کارگر جوان در داخل چاه

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران از مرگ دو مستخدم تبعه افغان در باطن چاه یک ساختمان ۳ طبقه خبر بخشید . حفاری چاه

سید جلال ملکی سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران در مصاحبه با خبر نگار حوزه رویدادها و انتظامی مجموعه اجتماعی باشگاه خبرنگاران برنا ; اظهار‌کرد : در ساعت ۰۸ : ۲۲ صبح روز جاری ( سه شنبه ) اتفاق گرفتار شدن دو خدمتکار در باطن چاه در خیابان جنت آباد , خیابان چهار گلشن به حریق آدرس اعلام شد . تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دقیق بلوار الهیه مشهد

او افزود : پیرو وقوع این واقعه نیرو‌های ۲ پایانه حریق آدرس به محل واقعه اعزام شدند .

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران اعلام کرد : با حضور به موقع حریق نشانان معلوم شد که محل واقعه یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه است که در تراس دو مستخدم افغانستانی در اکنون حفر چاهی به عمق ۳۵ متر بودند که یک کدام از کارگران درون چاه یک دفعه بیهوش شد و خدمتکار دیگر برای نجات وی به باطن چاه رفت و هر دو در چاه گرفتار شدند .

او اعلام کرد : حریق نشانان سریعا به باطن چاه رفته و نسبت به بیرون کردن این دو مستخدم ۱۸ ساله از درون چاه مبادرت کردند و آنان‌را تحویل عامل ها اورژانس دادند .

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران اعلام‌کرد : در معاینه‌های انجام یافته از سمت کارداران اورژانس معلوم شد که هر دو خدمتکار تبعه افغان جان خویش را از دست دادند .

ملکی در پایان بیان کرد : عملیات در ساعت ۱۰ : ۲۶ به انتها رسید و محل برای بررسی علت رخداد به دست اندرکاران نیروی انتظامی تحویل داده شد .

حفر طولانی‌ترین چاه نفتی عالم در روسیه

کمپانی نفتی مدنی روسنِفت‏‎ ( Rosneft ) ‎روسیه ‏از حفر چاهی به عمق ۱۵ ‏کیلومتر در سواحل جزیره ‏ساخالین در شرق به دور روسیه ‏خبر بخشید . ‏ نصب شیرآلات و لوله کشی داودیه شمال تهران

به نقل از مجموعه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران برنا به گزارش خبرگزاری فرانسه , کمپانی نفتی روسنفت روسیه که عضو ‏کنسرسیوم نفتی ساخالین – ‏یک ( ‏Sakhaline – ۱‎‏ ) است در حوزه نفتی ‏چایوو ( ‏Tchaïvo‏ ) , یکی‌از سه ‏حوزه نفتی افتتاح شده ‏در چارچوب طرح ساخالین یک ‏در قربت ژاپن , مبادرت به حفر ‏طولانی‌ترین چاه نفتی عالم ‏کرد .

ارتفاع این چاه ۱۵ کیلومتر ‏است . از هنگامی هنگامی که سود داری ‏از این حوزه نفتی آغاز شده ‏است روسنفت ۹ چاه از ۱۰ چاه ‏بسیار طولانی عالم را حفر ‏کرده است . ‏

فناوری حفر چاه‌های افقی در ‏سال‌های اخیر برای استخرج ‏نفت رسی یا این که نفت شیل ‏‏ , نفت ‏غیر‏متعارفی که ‏‏با به کارگیری ‏از ‏فناوری ‏‏شکست ‏هیدرولیک و ‏با ‏‏هزینه‌ای بالا استخراج ‏می ‏‏شود , پیشرفته است . ‏

در کنسرسیوم ساخالین یک , ‏شرکت‌های روسنفت , کمپانی نفت و ‏گاز ‏آمریکایی ‏‏اکسون‌موبیل , ( ‏ExxonMobil‏ ) و ‏سودکو ( ‏Sodeco‏ ) ژاپن و کمپانی ‏او ان جی سی ویدش ( ‏ONGC ‎Videsh‏ ) هند حضور دارا‌هستند . ‏

برای استخراج و توسعه و گسترش حوزه ‏نفتی ساخالین تا به امروز ‏میلیارد‌ها دلار سپرده گذاری ‏شده است . لوله بازکنی منطقه خیابان مصطفی خمینی

حفر یک رینگ چاه در توانا آباد

مدیریت کارها آب و فاضلاب شهرستان بافت بیان کرد : یک رینگ چاه در دشت قادرآباد حفر شد .
حفر یک رینگ چاه در قوی آبادبه گزارش تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از کرمان ; اکبر قلیچ پور , مدیریت کارها آب و فاضلاب شهرستان بافت اظهار کرد : با اعتنا به این‌که حالا آب آشامیدنی ارزوییه از روش سه رینگ چاه تامین می توان به مراد امداد به منابع تامین آب و دوری از بی آبی در فصل‌تابستان یک رینگ چاه در دشت قادرآباد حفر شد .
او افزود : عمق این چاه ۲۲۰ متر است که بعداز تجهیز وارد مدار افتتاح خواهد شد .

رفع ایراد آب‌شرب روستای طنجور بروجرد صرفا با حفر یک چاه

اهل یک محل روستای طنجور در فصل گرما با ایراد آب روبرو بودند . به مراد تامین آب‌شرب تندرست وبهداشتی یک سری روستای این ناحیه باحفریک رینگ چاه عمیق به عمق ۱۱۴متر در روستای طنجور , نقص‌ آب‌شرب این تعدادی آبادی مرتفع خواهد شد .

به نقل از خبر نگار تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از لرستان ; عبدی , مدیریت کارها آب شهرستان بروجرد اذعان کرد : با حفر یک رینگ چاه عمیق به عمق ۱۱۴متر در روستای طنجور , نقص‌ آب آشامیدنی این یکسری ده مرتفع خواهد شد .

عبدی اظهارداشت : در صورت تخصیص اعتبار کارها شهرستان بروجرد در حیث دارااست با تجهیز و فعال‌ساز‌ی این چاه اختلال خشکی را که عمدتا در فصل گرما و پرمصرف سال با نبود آب مواجه میشوند , مرتفع گردد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *