معرفی بهترین محلهای مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در بخش چهاردانگه

سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر ذکر کرد : معرفی محل مطلوب برای تخلیه نخاله های ساختمانی در بخش چهاردانگه ازجمله مهم ترین مصوبات جلسه میریت پسماند اسلامشهر درطول روز روز قبل بود .

معرفی محل مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در بخش چهاردانگه

به نقل از ایسنا , البته اله محمدی , قیم سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در سومی جلسه مشترک کارگروه رئیس پسماند و کنترل جمعیت حیوان‌ها ناقل بیماری به آدم با اشاره به این‌که بخش چهادانگه به نظر شرایط جغرافیایی و استقرار موسسه ها بزرگ و مخلوط ناهمگون جمعیتی و نیز مرزی با تهران و حضور اتباع بیگانه بسیار اساسی و دارای اهمیت است , افزود : از ۲۳ کمپانی معضل دار در استان تهران , ۱۳ کمپانی در شهرستان اسلامشهر و از این تعداد ۱۱ کمپانی در مرحله بخش چهاردانگه ساکن میباشد که درین رابطه چه بسا یک کارخانه هم تعطیل نشده است . حمل نخاله

تخلیه نخاله‌های ساختمانی

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رودخانه

او به ضرورت تشکیل اداره مدیریت پسماند شهرستان و مشکل‌ها مرتبط با پسماندهای طبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد : تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رودخانه کن و سالور , عدم مبادرت مثبت شهرک برآوند در جهت اجرای لازمات زیست محیطی اعم از مدیر پسماند و احداث سیستم تصفیه فاضلاب از موضوعاتی بود که درین گرد هم آیی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت . جمع آوری نخاله ها و مدیریت پسماند در کشور نیازمند یک نگاه علمی است

محمدی به‌دنبال به تشریح مهمترین مصوبات این جلسه پرداخت و گفت : معرفی محل مطلوب برای تخلیه نخاله های ساختمانی در بخش چهاردانگه , نظارت اداره صنعت و معدن به پروانه های صادره برای بهره برداری معادن شن و ماسه شهرستان و پیگیری واحدهای متخلف که بیش تر از پروانه صادر شده مبادرت به برداشت از معادن و بازیافت نخاله های ساختمانی می‌نمایند اعم از مصوبات این گردهمایی بود .

به نقل از تارنما سامات ; او ادامه اعطا کرد : پیگیری احداث سیستم تصفیه فاضلاب شهرک برآوند , حیث نمودن مسئله رئیس نخاله های ساختمانی در مجوزهای صادره تخریب و تجدید بنا از سوی شهرداری ها و دهیاری ها , پیگیری سازمان شیوه و شهرسازی درباره با تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رویه ها و جاده ها و معرفی متخلفین به دستگاه قضایی , پیگیری سازمان منابع آب شهرستان نسبت به تصرفات غیر قانونی در اطراف و بستر رودخانه های کن و سالور و معرفی متخلفین به دستگاه قضایی از سایر مصوبات این جلسه بود .

تخلیه نخاله‌های ساختمانی

جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی

تحریریه خبر – جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در لبه محورهای روستایی بخش کن به سر کردگی بخشدار کن در سالن اجتماعات بخشداری کن برگزار شد به نقل از ارتباط ها همگانی و اموربین الملل فرمانداری تهران , ( لطف الله پرندین ( با اشاره به فیس معابر محل ورود و خروجی روستاها در بخش کن اظهار‌کرد : وجود نخاله های ساختمانی در معابر درونی و بیرونی روستاها از معضلاتی است که موجب مخدوش شدن معابر شده و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی غیر قابل جبرانی به بار آورده است .

پرندین با تاکید به دفن رسمی این نخاله ها تصریح کرد : دربرنامه های رئیس و بازیافت ضایعات و نخاله های ساختمانی می بایست به بررسی روش هایی بپردازیم که کمترین مشکلات زیست محیطی را درپی داشته باشد . همچنان مردم ازتپه‌هاي نخاله بالاوپايين مي‌روند

جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در لبه محورهای روستایی بخش کن با حضور نماینده آزاد رویه تهران – شمال , نمایندگان اطراف شهرداری های بخشها پنج و۲۲ , نماینده بهداشت شمال غرب و اعضای شورا و دهیاران روستاهای بخش کن برگزار شوید .
در‌این جلسه بعد از گفتمان و تبادل لحاظ در خصوص پسماندها و نخاله های ساختمانی روستاهای بخش کن مقرر شد کلیه مسوولین حاضر از جمله دهیاران و روسای اداره ها در هدایت برای انتخاب محل تخلیه و چگونگی جمع آوری و تخلیه در محل مطلوب همیاری , هماهنگی و تعامل ضروری را داشته باشند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *