نحوه ی انتخاب بهترین محلول لوله بازکن که ابزاری برای لوله بازکنی سریع و کم هزینه است

با گرفتگی سینک ظرفشویی مواجه شدید و نیاز به یک روش لوله بازکنی پر سرعت دارین؟ یکی‌از کارآمد ترین روش های لوله بازکنی به کارگیری از محلول لوله بازکن است که میتونیم از اون برای باز کردن گرفتگی های شدید لوله استفاده کنیم , البته برای استفاده از محلول بازکن بایستی نکاتی رو رعایت کنیم که در‌این مقاله به اونا اشاره می‌کنیم .

محلول لوله بازکن

آنچه می‌خوانید :

گرفتگی لوله چه وقتی اتفاق میوفته؟
پیشگیری از گرفتگی لوله
نکات ایمنی هنگام استفاده از محلول لوله بازکن
راهنمای استفاده از محلول لوله بازکن
هشدار در رابطه محلول های لوله بازکن

محلول لوله بازکن نشت یابی لوله و تشخیص ترکیدگی گوهردشت کرج شبانه روزی

گرفتگی لوله چه زمانی اتفاق میوفته؟

وقتی که موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی میشه در قسمت زانویی و خمیدگی لوله ( به اصطلاح شترگلو یا این که همون سیفون تحت سینک ) جمع شده و سبب بسته شدن راه آب و در نتیجه گرفتگی لوله میشه . اما این گرفتگی ها ممکنه هر جای دیگه ای نیز باشه اما معمولا در خمیدگی ها این حادثه میوفته .

اولی کاری که برای باز کردن گرفتگی لوله می‌کنیم به کار گیری از لوله بازکن خانگی است که توسط مکش مواد زاید رو بیرون میکنه . در صورتیکه باز نیز لوله باز نشد می بایست از محلول لوله بازکن استفاده کنیم . محلول لوله بازکن با حل کردن لجن و مواد زاید گرفتگی رو باز میکنه اما در حالتی‌که گرفتگی بجهت گیر کردن یک جسم سخت در لوله فاظلاب باشه می بایست فنر بندازیم که در مطالب بعدی به اون نیز اشاره می کنیم . لوله بازکنی منطقه نیروی هوایی

پیشگیری از گرفتگی لوله

محلول لوله باز کن

ساده ترین را پیشگیری از گرفتگی لوله خودداری ورورد مواد زاید ( جامد ) به لوله است , ممکن است پیش خودتون اندیشه کنین این روش خیلی معمولی و پیش پا افتاده است البته بیشتر اشخاصی که مبتلا این ایراد میشن این نکته رو رعایت نمیکنن . در واقع علت اصلی گرفتگی لوله ورود مواد جامد و مازاد به باطن لوله است , همینطور میتونیم توری هایی رو روی سوراخ چاه ظرف شویی بذاریم و تفاله چایی و باقی مونده غذاها رو باطن سبد های کوچک مشبک بریزیم و هیچ گاه چربی یا این که روغن رو باطن ظرفشویی نریزیم زیرا اگه با آب سرد در تماس باشه محکم میشه و به دیواره لوله ها میچسبه . هم اکنون اگه مواد جامد و زاید وارد لوله شد می بایست یه خرده آب جوش یا این که داغ باطن لوله بریزیم تا مواد زاید وارداتی با آب بره تحت و تو چاه بریزه .

محلول لوله بازکن و نکات ایمنی هنگام استفادهمحلول لوله بازکنی

هنگام استفاده از محلول لوله بازکن از ماسکی یک‌سری لایه و قطور استفاده کنین جوری که تماما صورتتون رو بپوشونه . بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس اونا ممکنه به سیستم تنفسی و مخاط چشمتون زخم بزنه . اگه محلول لوله بازکن به درون چشمتون پاشیده شد , با گاز و به دوران ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ار باطن به بیرون , چشمتون رو با آب بشورید و اگه پاسخ نداد به دکتر معالج کارشناس مراجعه کنین . محلول لوله بازکن رو نیز نباید فراوان استفاده کرد , زیرا گاز های باطن چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک رو میسازه . اگه لوله خونتون مرتبا در گیر گرفتگی میشه با یک کمپانی لوله بازکنی مشاوره کنین .

راهنمای استفاده از محلول لوله بازکن

برای استفاده از محلول لوله بازکن اولیه اونو باطن مجرای فاضلاب بریزین و بعداز گذشت وقتی که راهبرد روی بسته متن شیر آب رو گشوده کنین . دقت کنین که محلول نباید داخل لوله باقی بمونه زیرا سبب ساز خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی و چه بسا پلاستیکی میشه . اگه لوله بازکن به طور جامده اونو توی مدخل روزنه فاضلاب بریزین و آب رو به طور قطره روی اون گشوده کنین تا بر اثر تماس با آب وارد مجرای فاضلاب و حل بشه .

هشدار درباره محلول های لوله بازکن ، محلول لوله بازکنی

یک کارشناس خردسالان اعلام کرد : لوله بازکن‌ها مواد به شدت قلیایی‌ هستن که به صورت معمول در ظرف‌های پلاستیکی قرمز مراقبت میشن و ماهانه یک تا دو بار مسمومیت بر اثر خوردن لوله بازکن‌ها را شاهدیم که ممکن است این آمار در کل تهران بیشتر باشه .

کارشناس کودک ها به بازه ۱سال در درمان گاه لقمان حکیم تحقیقی رو سال ۸۹ انجام بخشید که نشون اعطا کرد که از ۵۰۰ مورد مسمومیت با ماده های شوینده , سنین ۲ تا ۵ سال بیشترین درصد اشخاص مسموم رو تشکیل داده بودن . سفت ترین فرضیه ای که وجود داره اینه که کودک ها در‌این سنین به دلیل باخبر نبودن , فضولی و برای طعم کردن مایعات اونا رو مینوشن! همینطور سفارش شده زیرا این محلول های لوله بازکن برای خردسال ها زیاد خطرناک اند یا این که محلول لوله بازکن نخرن یا این که اگه نیاز دارن تمام اونو توی یک سطح مصرف کنن .

معلم دانشکده علم ها طبی شهید بهشتی بیان کرد : اگه طفل محلول شوینده خورد , هیچ ماده خوراکی به نوپا ندن و زودتر بچه رو به درمان گاه و یا این که نزدیک ترین درمانگاه برسونن .

محلول لوله بازکن خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی ظفر شمال تهران

لوله بازکن خانگی

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده است که لولههای منزل ی شما در گیر گرفتگی شود و نیاز به گشودن و لوله بازکنی داشته باشد . برای گشودن گرفتگی لوله از روشهای مختلفی استفاده می کنید اما فیض ای نمیگیرید . شما نیز دنبال روشی مطلوب برای بازکردن گرفتگی لوله و لوله بازکنی فوری میباشید تا لولههای خویش را فارغ از هزینه دوچندان و پرسرعت و آسوده در خانه بوسیله خودتان باز نمایید . درین مقاله شمارا ارشاد می کنیم که چه طور فارغ از استفاده از مواد شیمیایی لوله بازکنی و ابزار لوله بازکنی , گرفتگی لولههای خویش را گشوده نمائید .

آیا شما نیز در ادامه راهی برای اجتناب از به کارگیری از مواد شیمیایی لوله بازکن ( لوله بازکن شیمیایی ) جهت باز کردن لوله‌ها می باشید . فراوان عالی , دیگر می توانید کاوش در پایین سینک و همینطور قسمت مواد شیمیایی و محلولهای لوله بازکنی در فروشگاه‌ها را متوقف نمائید . صرفا کافی است که برای یافت کردن مواد موردنیاز جهت مفتوح کردن لولهها سوای وارد کردن زخم به محیط ‌زیست , فقط به کمد دیواری آشپزخانه خویش مراجعه نمایید و خودتان لوله بازکن فوری در خانه صحیح نمایید .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *