وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان

وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان به وسیله اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست بررسی و به طور اصولی سوق‌دهی میشود .

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان قزوین , مهندس سیاوش شمسی‌پور نائب رئیس محیط زیست انسانی این سازمان کل با تاکید بر این مقاله بیان کرد : وجود نخاله‌های ساختمانی در تراز شهرها سبب ساز نازیباشدن سیمای شهری شده که در این طریق طی جلساتی با شهرداران قرار شده که برای دفع این نخاله‌ها مکان‌یابی صورت بپذیرد . حمل نخاله ساختمانی شمال تهران
او افزود : مکان دفع نخاله‌های ساختمانی می‌بایست از نگاه مسایل زیست محیطی به تایید اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان رسد .
شمسی‌پور تاکید کرد : میزان نخاله‌ی ساختمانی در شش ماهه‌ی اولیه سال ۹۰ در شهر قزوین بیش تر از ۴۹ هزار بدن بوده است .
او در‌پی به بررسی موقعیت پسماندهای طبی استان اشاره نمود و بیان کرد : اکنون کلیه بیمارستان‌های استان دارنده سیستم امحای آشغال میباشند و پسماندهای ساخت شده را به طور تماما بهداشتی مدیر و بی‌خطر می کنند .
شمسی‌‌پور تصریح کرد : در این سال پیگیر هستیم تا با رئیس دانشکده علم ها طبابت پسماندهای کلیه‌ی مرکزها درمانگاه‌ها , رادیولوژی‌ها , آزمایشگاه‌ها و مرکزها دندانپزشکی هم بی‌خطر سازی شوند .
این جایگاه مسوول با اشاره به اولویت‌های‌ کاری اداره‌ی کل در حوزه‌ی معاونت محیط زیست انسانی در همین سال بیان کرد : طرح رئیس پسماند استان با دقت به ضابطه رئیس پسماند در همه‌ی زمینه‌ها اعم از اقدامات کلیدی و با اهمیت در سال ۹۱ خواهد بود .
او ادامه بخشید : ارزیابی بر کار واحدهای تولیدکننده‌ی اتومبیل و موتورسیکلت متناسب با قواعد یورو ۴ برای ماشین ویورو ۳ برای موتورسیکلت , تحلیل بر مرکزها معاینه‌ی فنی استان و اجرای برنامه‌های آموزشی با همیاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی استان در جهت ارتقای فرهنگ وتمدن محیط زیست اعم از برنامه‌های این اداره‌ی کل هست .
او همینطور راجع‌به طر‌ح‌های مطالعاتی صورت گرفته به وسیله اداره‌ی کل محیط زیست استان اعلام‌کرد : بررسی موقعیت واحدهای تولیدکننده پسماند ویژه و بررسی صفوف آلاینده‌ی شهری از طرح‌های اساسی بوده که بوسیله کارشناسان صورت گرفته شده‌است . نصب و تعمیر کولر گازی

ذرات گرد و غبار سلامتی مردم مناطق زلزله زده را تهدید می نماید

با استارت عملیات خاکبرداری و ساختمان سازی در بخش ها زمین لرزه زده , دور از هم شدن ذرات گرد و غبار در دور و اطراف تن درستی مردمان را تهدید می نماید .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی , بیوک رئیسی رئیس کل حفاظت محیط زیست استان بابیان این مقاله خاطرنشان کرد : برای پرهیز از این قضیه و کاهش آلودگی هوا ناشی از ذرات , آبپاشی شایسته ترین و در دست ترین روش است . نصاب ایزوگام

رئیس کل حفاظت محیط زیست خلل دیگر بخش ها ز‌لزله زده روستایی را نخاله های ساختمانی حاصل از گردآوری آوار تیتر کرد و بیان کرد : ریختن نخاله های ساختمانی در آبراهه ها منجر آلودگی آبهای روان و سطحی می شود .

رئیسی نادرستی مدیریت آشغال ها و پسماندها درین بخشها را هم , از مشکلات بهداشتی و محیط زیستی حوزه‌ می داند و افزود : در این راه سازمان کل حفاظت محیط زیست برنامه های مدیریتی زیادی به سطح اجرا نهاده است .
این منزلت مسئول زمین لرزه اخیرو تجربه محیط زیستی آن را یادآور شد و اعلام کرد : مکان یابی زیست محیطی در استقرار موقت ز‌لزله زده ها قادر است تجربه ای برای آتی ها باشد تا انجام فعالیتها و عملیات عمرانی سبب ساز به خطر پرتاب کردن بهداشت و محیط زیست مردمان نشود . جراحت هایی که قادر است برای محیط زیست بشر و موجودات دیگر جبران ناپذیر باشد . سرانه پسماند ساختمانی به ازای هر تهرانی ۵ . ۵ کیلوگرم است

نشست کارگروه مدیریت پسماند با تاکید بر لزوم رئیس اصولی پسماند های استان ایلام در بخش پسماندهای پزشکی دراستانداری برگزار شد .

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان ایلام , در گرد هم آیی کارگروه مدیر پسماند کاظمی مدیریت کل حفاظت محیط زیست استان و دبیر کارگروه , مصوبات پیشین را خواندن و همینطور با ذکر مشکلات حادث شده از دفع نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز , خواهان راه‌حل اندیشی برای حل این بحران شد .
در‌این گرد‌همایی کرمی نائب رئیس کارها عمرانی استانداری ایلام بر ضرورت سوق دهی و رئیس پسماندهای طبابت استان بوسیله دانش گاه علم ها طبی و بخش محرمانه ( مرکزها درمانی و مطبها ) و لزوم برخورد قاطع با متخلفین تاکید کرد .
بدین ترتیب گزارش , پیرو این گردهمایی سیاستی به سوی گزینش محل های نو جایگزین وبسایت تخلیه نخاله های ساختمانی با هماهنگی اداره ها ذیربط و پیگیری شناسائی مرکزها بهداشتی و درمانی که پسماند طبی خویش را رئیس نمی کنند , اتخاذ و مقرر شوید با خلاف کاران برخورد رسمی ضروری صورت گیرد .
درین گرد‌همایی همینطور ضرورت فعال سازی واحد بیو کمپوست ایلام مطرح و بر رفع سختی ها سد روش این واحد تاکید شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *