پیمانکاران جمع آوری نخاله رتبه‌بندی می‌شوند

مدیر سازمان محیط زیست شهر تهران اظهار‌کرد : بر طبق مصوبه کارگروه پسماندهای شهری , پیمانکاران گردآوری نخاله درجه بندی خواهند شد و کامیون های حمل نخاله ملزم به نصب «جی پی اس» شدند . حمل نخاله ساختمانی جنوب تهران
به نقل از خبرگزاری مهر , محمد حسین بازگیر در رابطه مصوبات کارگروه پسماندهای شهری ذکر کرد : قضیه رتبه‌بندی پیمانکاران توده آوران نخاله و الزام کامیون‌های حمل نخاله به جی‌پی‌اس در‌این نشست مطرح شد و به ثبت اعضای کارگروه رسید .

او بابیان این‌که یادگرفتن مدیر پسماند بایستی براساس ماده ۶ ضابطه رئیس پسماند باشد , اظهار‌کرد : مقرر شد اعضای کارگروه برنامه‌های فرهنگی , آموزشی و اطلاع‌رسانی را در امر فعالیت قرار دهند و همینطور حق تقدم فراگیری با قاب بیمارستان‌ها و معاونت بیمارستانی دانشگاه‌های علم ها طبی باشد .

بازگیر افزود : سازه شد گروه مشترکی از نمایندگان کارگروه تشکیل شود و بازدیدهایی از مرکزها درمانی و بقیه مراکزی که ایجاد پسماند دارا هستند انجام دهند و در جلسات بعدی کارگروه نتایج بازدید و پیگیری‌های خویش را اطلاع دهند و همینطور بر مصوبات جلسات گذشته کارگروه هم در‌این گرد هم آیی تاکید شد .

او ذکر کرد : تمامی اعضای این کارگروه مکلف شدند پیشنهادات و گزارش سعی خویش را به دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند . همینطور سازه شد شهرداری تهران گزارشی از مراحل ترقی رئیس پسماندهای ساختمانی ارائه دهد . نصب ایزوگام تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری بهارشیراز مرکز تهران

گرد هم آیی کارگروه پسماندهای شهری به خواسته دفع اصولی زباله‌های شهر تهران و براساس ضابطه مدیر پسماند در محل فرمانداری برگزار شد .
نقاط تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهر اصفهان معین شد

اصفهان –رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان اعلام‌کرد : نقاط رسمی تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهر اصفهان معلوم شده و شهروندان می بایست نسبت به تخلیه نخاله‌هایشان درین نقاط مبادرت نمایند .
مهران شنتیایی در گفت‌وگو با خبر نگار مهر راجع‌به هدایت نخاله‌های ساختمانی در شهر اصفهان اظهار داشت : بایستی اعتنا داشته باشیم که متولی کلیدی جهت دهی این پسماندها شهرداری است و از این رو اخیراً هم تعاملات نیکی با شهرداری اصفهان در موضوع سوق دهی نخاله‌های ساختمانی انجام یافته است .

او بابیان این که مبتنی بر ضابطه , شهرداری مکلف به اعلام نقاطی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مکان‌های مطلوب که برای شهر نیز آسیب‌زا نباشد , است , افزود : از این رو شهرداری نقاطی را در حوالی شهر اصفهان گزینش و به محیط زیست اعلام کرده که در درحال حاضر صادر شدن جواز برای این نقاط در امر عمل قرار گرفته است

مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان بابیان این‌که نقاط اعلام شده از سمت شهرداری در محل گودبرداری‌های کوره‌های خشت پزی و کشاورزی در شرق اصفهان و همینطور در نقاطی در کوه پایه , جاده فرودگاه و زیار بوده است , ابراز داشت : شهروندان هم بایستی دقت داشته باشند که فقط در نقاط معین شده اذن تخلیه نخاله‌های ساختمانی خویش را دارا‌هستند .

تخلیه نخاله‌های شبانه چالش شهر اصفهان

او پیرو بابیان این‌که تخلیه شبانه بعضا از نخاله‌های ساختمانی در کناره شهر اصفهان چالش کنونی این مدل پسماند در شهر اصفهان است , اظهار داشت : در این سو بایستی اعتنا داشته باشیم که ما نیرو و امکانات کافی برای در دست گرفتن این دستور نداریم .

شنتیایی همینطور در امر سوق دهی پسماندهای بیمارستانی هم ابراز داشت : با اعتنا به اخطارهای کتبی که به بیمارستان‌های شهر اصفهان داده شده‌است خوشبختانه تمامی این بیمارستان‌ها به دستگاه بی خطر سازی زباله‌ها تجهیز شده و اینک مشکلی در امر پسماندهای بیمارستانی نداریم .

او همینطور با اشاره به این‌که سازمان حفاظت محیط زیست تحت عنوان متولی محافظت و تولید امنیت زیست محیطی برای تمامی موجودات شهر هر سه ماه یکبار وظیفه بررسی حالت صنعت های , بیمارستان‌ها و ارگان‌های مدنی و شهرداری‌ها درباره‌ی اشکال آلاینده‌ها و پسماندهای زیست محیطی را دارا‌هستند , افزود : درین تحلیل ها آلودگی آب و خاک و هوا در اداره ها مورد نظارت قرار گرفته و گزارشات زیست محیطی برای مدیران دستگاه‌ها ارسال می شود . تعمیر آبگرمکن خانی آباد نو جنوب تهران

مدیر سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان بیش تر کرد : در این سمت بایستی دقت داشته باشیم که ما در زمینه ی رویا رویی با هر نوع آلایندگی با هیچ ارگان و ارگانی تعارف نداریم و در این مورد برخوردهای واجب را تا پای پیگیری‌های قضایی انجام خوا هیم بخشید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *