گرفتگی لوله در آپارتمان‌ها چقدر آب می‌خورد؟

یک کدام از شغل ها خدماتی که قریب به حادثه خانوارها در بخش ها شهری با آن درارتباط میباشند , تخلیه چاه و لوله بازکنی است ; مشکلی که به عوارض متفاوت برای همگی منزل ها اتفاق افتاده است . لوله بازکنی شبانه روزی کرج

به نقل از خبرآنلاین , معاش سوئیت مدام مشکلات مختص خویش را داراست ; به ویژه که سوئیت ها ساکنان ثابتی نیز نداشته باشند . صاحب باشند یا این که مستاجر , گهگاه قدمت یکجا نشینی در یک ساختمان کمتر از یک ده سال می شود . این تغییرات پیاپی ساختمان ها را فرسوده کرده و نیاز به سرویس ها در آن ها را بالا میبرد .

یک کدام از مشکلات همیشگی سوئیت ها , گرفتگی لوله و چاه سرویس بهداشتی یا این که سرویس بهداشتی است که اتفاقا جز شغل ها با درآمد به حساب میآید . حتما روی در و دیوار شهر اطلاع رسانی های یک کادری تخلیه چاه و لوله بازکنی را چشم اید . دیدنی است بدانید , درین شغل خدماتی اگر‌چه رقابت سرسختی در جریان است , البته گهگاه آنالیز بر ارزش ها نیز فراموش می شود .

برای مثال , بها سرویس ها لوله بازکنی و تخلیه چاه در جای‌جای از تهران مختلف است . اگرساکن شمال شهر تهران باشید , نرخی که برای بازکردن لوله یا این که تخلیه چاه ارایه می شود , با جنوب تهران زمین تا افق تفاوت دارااست .

اگر‌چه در سالیان قبلی , اجرای طرح فاضلاب شهری باعث شده تا تخلیه چاه از رونق بیفتد , البته هنوز فنر زدن برای بازکردن گرفتگی لوله ها بازاری لبریز رونق داراست .

آنطور که نرخ های اتحادیه اعلام شده , ارزش لوله بازکنی معمولی , ۷۰ هزار تومان است , این در حالی است که‌این نرخ در بخشها یک , دو و سه شهرداری تهران بیشتراز ۱۰۰ هزار تومان است . به همین ترتیب ارزش لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و فشار باد ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده که ولی در بیشتر نقاط تهران این سرویس ها دست کم با ۱۵۰ هزار تومان ارایه می شود .

نرخ های اتحادیه تاکید می نماید که بها گرفتگی لوله دستشویی اهل ایران با دستگاه G750 فشار دوچندان , ۹۵ هزار تومان و بها گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی با دستگا تراکم هوا ۱۵۰ هزار تومان است که به صورت میانگین این نرخ ها ۲۰ الی ۴۰ درصد بیشتر در نقاط گوناگون تهران از مشتری گرفته می شود .

دیگر نرخ های تصویب شده که شرکتهای لوله بازکنی ملزم به رعایت آنان می‌باشند به شرح ذیل است :

ارزش نصب و فعال‌سازی دوباره سرویس بهداشتی خارجی : ۸۰ هزار تومان

بها گرفتگی لوله کف شور گرمابه : ۶۰ هزار تومان

ارزش گرفتگی لوله کف شور پارکینگ : ۱۰۰ هزار تومان

بها گرفتگی لوله کف شور آشپزخانه : ۱۲۰ هزار تومان

ارزش گرفتگی لوله کف شور پشت بام : ۲۰۰ هزار تومان

بها گرفتگی لوله کف شور بالکن ساختمان : ۸۵ هزار تومان

ارزش گرفتگی لوله سینک ظرفشویی آشپزخانه : ۱۴۰ هزار تومان

بها لوله بازکنی با دستگاه REMS آلمان : ۲۳۰ هزار تومان

ارزش گرفتگی لوله فاضلاب مشقت بار سخت : ۲۸۰ هزار تومان

ارزش گرفتگی لوله های سپتیک فاضلاب : ۳۵۰ هزار تومان

بها گرفتگی منهول فاضلاب : ۵۵۰ هزار تومان لوله بازکنی محدوده شوش

بها گرفتگی فاضلاب معمولی با دستگاه واترجت : ۹۵۰ هزار تومان

لوله ساختمانی

تجهیز صنعت خرید و فروش گونه های لوله های فارغ از درز مانیسمان , لوله های درزدار , اسپیرال , گوشتدار , جدارچاهی , داربستی , لوله های ساختمانی و صنعتی با متریال فولادی , استیل , مسی , آلومینیومی , آلیاژی و … درسایز و منزلت های متعدد

لوله ساختمانی چه میباشد

در تاسیسات ساختمان لوله های متفاوتی به کار برده می شود که لوله ساختمانی را می شود به اشکال گوناگون از دید محصول , کاربرد و شیوه اتصالات نوع بندی نمود .

گونه های لوله ساختمانی
لوله کشی آب گرم و سرد
لوله کشی شوفاژ و پکیج
لوله کشی فاضلاب
لوله کشی گاز
لوله کشی آب گرم و سرد

در ساختمان های بزرگ خیس و یکسری واحدی , معمولا یک یا این که تعدادی مسیر برای بالا رفتن لوله ساختمانی آب در حیث گرفته می شود . هرمورد از لوله های بالارونده در اولِ مسیر می بایست دارنده شیر فلکه جدا دستی باشد .

لوله انشعاب در طبقات هم می بایست مجهز به شیر فلکه انقطاع و وصل برای تمامی لوله های سرد و گرم مصرفی باشد .

آن گاه توزیع آب سرد و گرم مصرفی در طبقات و واحدهای جدا شبیه خدمت های ساختمان قبل انجام میگیرد . لوله کش پیروزی مشهد

لوله کشی شوفاژ و پکیج

به شما سفارش اکید می‌کنیم که برای لوله ساختمانی شوفاژ حتما از لوله های پلاستیکی استعمال فرمائید .

به این دلیل‌که به دلیل فشار بالای آب و گرمای مضاعف شاید لوله ی آهنی در گیر خوردگی و زنگ زدگی شوند .

سفارش میشود که شیر رادیاتورهای فولادی خویش را از گونه رتبه بندی که روی آن درنظرگرفته شده استعمال فرمائید که در مواردی که هوای اتاق سرد یا این که گرم می شود از روی آن تهیه فرمائید .

نکته بعدی این که می بایست برای رادیاتور هایی که پره های مضاعف دارا هستند و سنگین وزن خیس میباشند ( وزن فراوان رادیاتور و آب داخل آن ) از بست های رادیاتور به مسافت ی کمتری و تعداد بیشتری استعمال شود .

لوله کشی فاضلاب

بعضا نکات حساس و کاربردی در اجرای خطوط لوله ساختمانی فاضلاب و آب باران عبارتند از :

لزوم نصب کفشو در بالکن ها و حیاط های مسقف و فارغ از سقف الزامی است .
لزوم نصب کفشو در محل نصب پمپ ها و مخازن آب الزامی است .
نصب گریل با کفشو در پای تمامی رمپ های منتهی به فضای آزاد الزامی است .
در صورت تجهیز حیطه پروژه به سیستم اگو ( فاضلاب شهری ) , اتصال کفشو های حیاط , پارکینگ , تراس و زیرزمین و همینطور همگی خطوط آب باران ساختمان به آن مجاز نیست .
اتصال بی واسطه کفشو اتاق های کولر , ایرواشر , هواساز به کانال فاضلاب مجاز نمی‌باشد .
اتصال فاضلاب آشپزخانه به فاضلاب خدمات مجاز نمیباشد . مگر در صورت اجرای ونت مطلوب برای رایزر .
تعبیه روزنه بازدید استاندارد در محل مطلوب برای همه خطوط حیاتی فاضلاب و آب باران که از وضعیت عمودی به افقی عوض شده اند الزامی هست .
به خواسته خودداری از هرگونه پس زدگی عطر های نا مطبوع فاضلاب , برای چاه های جذبی باطن ساختمان که آب باران مستقیماً در آن تخلیه نمیشود , ونت تعبیه گردد لوله کشی در کیانمهر کرج

لوله کشی گاز

نکات لوله کشی گاز ساختمانها

در‌صورتی‌که قطر لوله گاز بیشتر از قطر استاندارد اجرا در بیاید همانند اجرای لوله با قطر کمتر از قطر استاندارد لوله برش داده میشود

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *