۵ مشکل رایج کولر های گازی که ممکن است هر خانه ای با آن روبرو شود

برای این که مطمئن گردید کولر گازی شما عالی کار می کند می بایست اگرچه وقت یک توشه یا این که دستکم هر سال یکبار با تعمیرکار کولر گازی تماس حاصل نمایید . تا اسپیلت شما‌را بررسی و سرویس نماید ما در‌این مقاله شش مشکلی که شما فورا پس از مشاهده می‌توانید برطرف فرمایید را به شما نشان خوا‌هیم بخشید که حتما توصیه می‌کنیم که در‌صورتی‌که به تنهایی توانا به برطرف کردن نیستید با یک تعمیرکار متخصص کولر گازی تماس برقرار نمایید . تعمیرات کولر گازی تهران

۱ – فیلتر هوای آلوده

فیلتر هوای کولر گازی یکی قطعاتی است که در صورت سرویس و پاک نکردن به موقع قابلیت داراست علاوه بر پایین اوردن کارایی کولر گازی به دیگر قطعات اسیب وارد نماید پس اگرچه وقت یکبار برای تمیز کردن آن اقدام نمایید

۲ – سرمایش کم کولر گازی

به طور خیلی ساده یک واکنش شیمیایی در سیستم کولر شما سبب ساز میشود که هوا خنک شود , در صورتی مرحله خنک کنندگی آن پایین است این به معنای آن است که یک مشکلی برای این سیستم به وجود امده است و در ۹۰ % موارد ضعف خنک کنندگی به دلیل نشتی گاز کولر گازی هست , در او‌لین فرصت کولر خویش را برسی و نسبت به برطرف کردن این عیب اقدامات لازم را صورت دهید .

۳ – آیا فن بیرونی ( کندانسور ) به خوبی کار میکند؟

فن بیرونی مسئول انتقال گرمای خانه شما به فضای بیرون از منزل است . در‌صورتی‌که رشته بیرونی به درستی کار نکند سرمای مناسبی نمی تواند جایگزین گرمای خانه شود و منجر خواهد شد که کمپرسور بیشتراز حد گرم شده و سیکل سرمایش کولر گازی شما مختل شود

مشکل رایج کولر گازی

۴ – خرابی کنترل الکتریکی

یکی مشکلات رایج خرابی برد فرمانی یا این که مدار الکتریکی دستگاه است که در صورت پیدایش اختلال برای این قسمت امکان بوجود امدن هر مشکلی است ازجمله خاموش شدن کولر گازی یا این که طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه و …

۵ – مراقب کابل ها باشید

درصورتی که کولر گازی گاهی به طور خودکار خاموش و روشن میشود به دلیل بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی شاید که با مشکل سیمکشی مواجه باشید . سیمکشی معیوب کولر گازی خیلی خطرناک بوده و احتمال آتش سوزی وجود دارد .
چند نکته مهم برای صرفه جویی و کاهش هزینه مصرف کولر گازی

شایسته ترین روش برای صرفه جویی و کم کردن مصرف برق کولرگازی این است که به هیچ عنوان از کولر گازی استفاده نکنید . . بله! ولی در حالتی که تا قبل از این آن را تهیه و تنظیم نموده اید و مجبور می‌باشید که از آن به کار گیری فرمائید کارایی فرمائید هوشمندانه به کار گیری کنید! در‌این مقاله به یک‌سری نکته برای کاهش هزینه و صرفه جویی در مصرف اشاره می کنیم . کولرها درصد آب ورودی به شیراز را مصرف می کنند

از کارآمد بودن سیستم مطمئن گردید

مشکلات فنی فراوان زیادی وجود دارا هستند که می‌توانند منجر شوند کولر گازی شما ناکارآمد کار نماید . به همین جهت کولر گازی برای این‌که بتواند دمای محیط را تا دمایی که شما تهیه و تنظیم نموده اید تحت بیاورد بایستی زمان و انرژی برق بیشتری مصرف نماید و همین امر منجر بالا رفتن مبلغ قبض برق شما خواهد شد

ولی بهترین راه این است که سالی یک توشه کولر گازی خویش را به یک کارشناس سپرده تا با بررسی دقیق مطمئن گردید تمامی چیز به خوبی کار می کند .

مشکل رایج کولر گازی

فیلترها را عوض کنید

در‌حالتی که فیلتر هوای کولر گازی شما آلوده باشد باعث بوجود آمدن فشار بیشتر به کولر گازی شما خواهد شد . براین اساس هر از چند گاهی آن‌ها‌را عوض فرمایید همینطور زمانی که فیلتر شما کثیف یا این که مسدود باشد ذرات کثیف آن شاید به باطن شبکه برگشته که سبب ساز کاهش همت و بیشتر شدن مشکلات در آینده می شود .
در همین رابطه مطلب “ چه گونه فیلتر هوای کولر گازی را خودمان تمیز کنیم ” را مطالعه فرمائید .

برای خودتان ترموستات قابل برنامه ریزی بگیرید

یک ترموستات قابل برنامه ریزی سبب مراقبت دمای مطلوب در زمانی که خانه می باشید می شود . وقتی که شما برای یک سری ساعت خارج از خانه میباشید , دلیلی وجود ندارد که دمای خانه مناسب باشد . پس شما با برنامه ریزی این ترموستات فرمانی صادر می کنید که کولر گازی در حین عدم نیاز شما خاموش شده یا این که با حداقل کارکرد روشن باشد .

کاهش دما برای صرفه جویی

مطلوب ترین دما برای بدن بشر یا این که به اصطلاح دمای اسایش بدن آدم در بین ۲۰ تا ۲۵ رتبه است پس کارایی نمائید که مدام دمای محیط را درین حد نگه دارید تا بیشترین بازده و مطلوب ترین دما را داشته باشید . کدام بهتر است؟

چرا باید یک کولر گازی تقلبی خرید ؟

کولر گازی تقلبی

ما در این مقاله اشکال متفاوت کولر گازی های ارزان را به شما معرفی و سر مهم ارزش زیر آن را به شما خوا‌هیم گفت .

در مطلب آموزشی که پیش از این با عنوان نحوه تشخیص کولر گازی اینورتر اصل و تقلبی منتشر کردیم خیلی از دوستان درخواست داشتن که گونه مشخصی از کولر گازی را که اصل و ارزان باشد معرفی کنیم که بتوانند خریداری نمایند .
متاسفانه به عوارض متعددی ما قابلیت و امکان بیان کردن مارک یا این که جور خاصی از کولر گازی را در اینجا نداریم اما با آموزشی که برای شما تهیه و تنظیم کرده ایم به راحتی به شما این دور اندیشی را خوا هیم داد که بتوانید کولر گازی تقلبی و مرتبه کیفیت آن را متوجه گردید .

تعدادی سال است که با خراب شدن احوال اقتصادی مردم به دنبال خرید لوازم ارزان میباشند و در سرزمین مکان‌هایی برای عرضه همین تولیدات رونق گرفته و محصولاتی عموماً ارزان تر از شهرستان ها به فروش می رسد اما غالباً این مراکز در نقاط مرزی مرز و بوم می باشند و عملکرد دارا‌هستند برند های مطرحی را که در مرز و بوم موجود است و مردمان با کیفیت آن آشنا میباشند را با قیمتی خیلی کمتر به فروش برسانند .

ما درین فراگیری قصد داریم که عامل این که برخی از محصول ها خصوصاً در حوزه لوازم خانگی و خصوصاً وسیله‌ای مثل کولر گازی بها پایین‌تری نسبت به مورد ها شبیه دارا‌هستند چه چیزی است و به چه دلایلی شما بایستی برای خرید این کولر گازی هزینه کمتری پرداخت نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *