Categories: نشت یابی

احتمال یخ زدگی کنتور‌ها و لوله‌های آب در ساعات آینده

رئیس مرکز مدیریت بحران آبفا خبر داد

خبرگزاری میزان – مدیر راءس رئیس چالش , ریسک و پدافند غیرعامل کمپانی آب و فاضلاب استان تهران ذکر کرد : در سا‌عتها آتی احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب بسیار است و اضطراری است شهروندان اقدامات واجب برای حفاظت از کنتور‌های آب را به انجام رسانند . نشت یابی لوله

به نقل از مجموعه اقتصاد خبرگزاری میزان , محمدرضا احمد نسب اذعان کرد : در ساعتها آتی احتمال یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور‌های آب مضاعف است و اضطراری است شهروندان اقدامات حتمی برای حفاظت از کنتور‌های آب را به انجام رسانند .

مدیر راءس رئیس معضل , ریسک و پدافند غیرعامل کمپانی آب و فاضلاب استان تهران دراین مورد توضیح بخشید : پوشش کنتور و اسباب جانبی آن با استعمال از پوشال , پشم شیشه یا این که بقیه پوشش‌های مطلوب می بایست انجام بگیرد و ولی به صورتی باشد که کنتور آب به‌راحتی قابل تلاوت باشد . سرویس و رفع گرفتگی توالت فرنگی چهارباغ خواجو اصفهان فوری

او افزود : شهروندان از ورود و تجمع آب در باطن حوضچه کنتور خودداری نمایند و در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و به کارگیری از آب جوش یا این که تولید حریق در حوالی کنتور جدا جلوگیری شود .

احمدنسب ادامه اعطا کرد : همه واحد‌های عملیاتی شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران در شرایط آماده‌باش میباشند .

قائم رده مدیرعامل در ستاد رئیس معضل آبفای استان تهران در بخش دیگری از سخنان با اشاره به جدا برق بعضا بخش ها در تهران و شهر‌های دیگر استان اظهار کرد : به جهت جدا برق در حیطه ۲۲ تهران , تنی چند از چاه‌های آب ناحیه ۲۲ از مدار بیرون شده بود که با همت نیرو‌های امدادی وارد مدار شد .

او ادامه بخشید : در ناحیه وردآورد تنی چند از چاه‌های آب به دلیل انقطاع برق از مدار بیرون شده‌اند که در تلاشیم این اختلال رفع شود ; هم‌چنین برق مخزن کوه‌سیاه و ۱۵ رینگ چاه در آبفای جنوب غربی انقطاع است که عمدتا به دلیل شکستگی درختان و جدا خطوط برق بوده است .
احمدنسب در پایان طولانی تر کرد : خوش‌بختانه در مراحل توزیع آب در تهران و شهر‌های دیگر استان ها ایراد خاصی نیست . لوله بازکنی محدوده همایونشهر

هشدار کمپانی آبفا در سمت خودداری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب

مدیریت دفتر کار ارتباط ها همگانی و یادگرفتن همگانی کمپانی آبفا اظهار کرد : با اعتنا به پیش گویی هواشناسی مبتنی بر کاهش دما و سرد شدن هوا در هفته ی آتی , حفاظت از کنتور و تاسیسات آب برای دوری از یخ زدگی , بوسیله مشترکان حتمی می‌باشد .
به نقل از رابطه ها همگانی محمد حسین شرعیاتی اظهارداشت : با پارگی کنتور حجم فراوان متعددی آب به هدر میرود که در بعضا مواقع سبب ساز به تخریب ساختمان هم می شود و مشترکین می بایست با به کار گیری از عایق بندی مطلوب از این دستور پرهیز کنند .

شرعیاتی عایق بندی مطلوب را شایسته ترین روش برای دوری از یخ زدگی کنتور تیتر کرد و افزود : به کارگیری از خاک اره بنابراین که باطن حوضچه کنتور را از کف حوضچه تا درب حوضچه با گونی ی نایلون در بسته محتوی خاک اره مالامال نموده و در آخر با قرار دادن یک نایلون بزرگ پایین درب حوضچه از ورود رطوبت به درون حوضچه کنتور خودداری نماییم , از شایسته ترین روش های عایق بندی هست .

او استعمال از البسه , پتوی کهنه , پشم شیشه , موکت و انبان کنفی باطن حوضچه کنتور را از سایر روش های مؤثر جهت پرهیز از یخ زدگی کنتور معرفی کرد .

رئیس محل کار رابطه ها همگانی و فراگیری همگانی کمپانی آبفا نیز چنین عایق بندی لوله های آب که در جوار هوای سرد قراردارند را دارای اهمیت دانست و ادامه اعطا کرد : معمولاً پارگی لوله های آب , در هنگام شب که بیشترین برودت هوا موجود هست و آب هم در لوله ها جریان ندارد رخداد می افتد .

او اظهار کرد : در صورت یخ زدگی کنتور آب , شهروندان از به کار بردن شعله بی واسطه و یا این که ریختن آب جوش روی آن دوری و صرفا از حرارت غیرمستقیم نظیر سشوار برای رفع یخ زدگی کنتور به کارگیری کنند .

او یادآور شد : حفاظت از کنتور های دیواری می بایست به طور بدون شوخی تری انجام گیرد چرا‌که احتمال پارگی این کنتور ها نسبت به کنتورهای زمینی مضاعف بیشتر هست , نیز چنین منازل غیر مسکونی و نصفه ساز به دلیل عدم حضور مشترک بیشتر در معرض این خطر قرار دارا هستند .

چه‌گونه یخ زدگی لوله آب را از فی مابین ببریم و از یخ زدن آن پرهیز کنیم؟

در فصول سرد سال مدام اختلال یخ زدن لوله های آب یک خلل دور از شوخی و ولی دردسر ساز به اکانت می‌آید و اما به باعث یخ زدن با قطعی آب مواجه هستیم که یک اختلال بزرگ برای هر منزل یا این که ساختمان است . لوله کش خزانه فلاح جنوب تهران شبانه روزی

به نقل از گیلان خوب تر نوین , مهم‌ترین و ابتدایی ترین کار پیشگیری از یخ زدن است , به دلیل آنکه مدام با یک انقطاع و وصل شدن معمولی کار به پایان نمیرسد و این یخ زدگی به راحتی قادر است منجربه پارگی , نشت و ولی صدمات شبیه دیگری شود . البته روش های دوری از یخ زدگی لوله چه چیزی است و در حالتی که یخ زد به چه شکل آن را برطرف کنیم؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago