Categories: مشهد

تعمیر کویل کولرگازی و سایر مشکلات خنک کنندگی کولرگازی

یادگرفتن تعمیر کویل کولرگازی عمل رنج نیست . صرفا مطالب آموزشی ما‌را دنبال نمایید . نصاب کولر گازی در مشهد
در شرایطی‌که توان خنک کنندگی کولرگازی شما کم شده , احتمالا این ایراد مرتبط با کولرگازی یا این که بسته شدن کویل های کولرگازی باشد . از سایر علل کاهش توان خنک کنندگی , جریان هوای محدود و خنک کننده ( مبرد کرولرگازی ) کم است . چه بسا در‌صورتی‌که شما در خدمت کولرگازی ( AC ) صاحب‌تجربه نباشید , می توانید همگی این سه مورد احتمالی را در تعدادی تراز بی آلایش آزمایش فرمائید . ولی شایسته ترین و مطمئن‌ترین منش , تماس با یک سرویس‌کار حرفه‌ای برای تعمیر و خدمت کولرگازی است .

وسایل ما یحتاج تعمیر کویل کولرگازی در فرآیند پایین :

حوله , غربال هوا , وسایل شارژ گاز کولرگازی , سشوار , خنک کننده ( مبرد )

تراز ۱ – یخ اطراف کویل های کندانسور را ذوب نمایید

ابتدا از روش باکس و سوئیچ کولرگازی , دستگاه را خاموش کرده و اذن دهید یخ اطراف کویل های ذوب شود . بسته به دمای هوا در نزدیکی دستگاه کندانسور , تقریباً ۲۴ ساعت ارتفاع می کشد تا یخ اطراف کویل های یخ ذوب شود . سرویسکار کولر آبی تهران

سطح ۲ – کویل های کولرگازی را کم آب نمائید .

بعداز ذوب شدن بدون نقص یخ های اطراف کندانسور , آب راکد و یا این که انباشته شده را از محل موردنظر توده نمایید . برای این عمل از یک حوله برای خشک‌کردن رطوبت ما‌نده در حوالی کندانسور کولرگازی استعمال نمائید .

سطح ۳ – رشته کولرگازی را روشن نمایید

بعداز روشن شدن سوئیچ کولرگازی , ترموستات کولرگازی را پیدا فرمایید . ترموستات را طوری تهیه و تنظیم فرمایید تا صرفا دمنده هوا یا این که رشته کولرگازی صرفا فعالیت نماید . حرفه به ذوب شدن هر یخ یا این که یخ‌زدگی کویل ها کولرگازی از روش گردش هوا امداد خواهد کرد . تخلیه نخاله های ساختمانی زنجان درمکان جدید

تراز ۴ – حرارت کویل های کندانسور

شما میتوانید با به کارگیری از سشوار , روند ذوب انجماد را تسریع نمائید . هنگام به کار گیری از این روش از حرارت دادن , مطمئن گردید که تنظیم‌کننده سشوار را به حرارت کم تغییر‌و تحول دهید . چون گرمای بیش‌ازحد قادر است کویل های کندانسور را بترکاند .

سطح ۵ – فیلترهای هوا را بررسی نمایید

فیلترهای کولرگازی , هنگامی‌که با خاک و گردوغبار مسدود شوند , به‌احتمال‌زیاد جریان هوا و بضاعت و توان کولرگازی برای خنک کردن منزل شمارا کاهش می دهند . برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کولرگازی , شما بایستی فیلترهای خروجی خویش را بررسی نمائید . در صورتی‌که آنها آلوده و کثیف یا این که مسدود شده باشند , آنان‌را با موردها تازه جایگزین نمائید . در‌حالتی که شما فیلترهای مازاد را در دست ندارید , آنها را بیشتر در فروشگاه‌های سخت‌افزار یا این که ابزار و آلات فروش‌ها پیدا خواهید کرد . ولی درصورتی که فعالیت خدمت و تعمیر کولرگازی شمارا تیم تهران سرویس‌کار برعهده‌گرفته باشد , ما تمام قطعات کیفیت خوب مایحتاج را همراه خویش خوا‌هیم داشت و نیاز به جستجوی مشتری نیست . خدمت کولرگازی خویش را به ما بسپارید .

تراز ۶ – افزودن خنک کننده ( مبرد کولرگازی )

یکی دیگر از قوانینی که اکثر وقت ها سبب ساز کاهش همت کولرگازی میگردد , میزان کم خنک کننده ( مبرد کولرگازی ) در کولرگازی شما است . شایسته ترین منش برای نظارت کردن میزان خنک کننده , و افزودن آن در صورت لزوم , تماس با تیم تعمیر و خدمت کولرگازی تهران سرویس‌کار است . ما عمل شارژ گاز کولرگازی شما‌را در سریع‌ترین زمان و با هزینه‌ای فراوان مطلوب انجام خوا هیم بخشید . درصورتی‌که بخواهید خویش شما به‌تنهایی عمل شارژ گاز کولرگازی را انجام دهید ضروری است ابزار شارژ گاز کولرگازی را از دکان ابزارآلات تهیه و تنظیم فرمائید .

تراز ۷ – توان خنک کنندگی کولرگازی را تست فرمائید

بعد از اتمام این فرایند , بضاعت و توان خنک کنندگی کولرگازی خویش آزمایش فرمائید . ترموستات را در وضعیت خنک کننده تهیه و تنظیم کرده , یکسری دقیقه شکیبایی فرمائید . بعد هوا خارج‌شده از دریچه‌های کولرگازی را تست نمایید . در حالتی‌که هوای در هم اکنون خروج از روش روزنه , خنک باشد شما میتوانید مطمئن باشید که تعمیرات کولرگازی شما موفقیت‌آمیز بوده است .

با دارای اعتبار ترین تعمیرگاه کولرگازی غرب تهران تماس حاصل نمایید . شارژ گاز کولرگازی , نصب و جابجایی کولرگازی , خدمت کولرگازی , تعمیر کولرگازی . تماس از شما تعمیر در محل از ما . عيب يابي و تعمير كولر آبي قسمت اول

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago