تعمیر کویل کولرگازی و سایر مشکلات خنک کنندگی کولرگازی

یادگرفتن تعمیر کویل کولرگازی عمل رنج نیست . صرفا مطالب آموزشی ما‌را دنبال نمایید . نصاب کولر گازی در مشهد
در شرایطی‌که توان خنک کنندگی کولرگازی شما کم شده , احتمالا این ایراد مرتبط با کولرگازی یا این که بسته شدن کویل های کولرگازی باشد . از سایر علل کاهش توان خنک کنندگی , جریان هوای محدود و خنک کننده ( مبرد کرولرگازی ) کم است . چه بسا در‌صورتی‌که شما در خدمت کولرگازی ( AC ) صاحب‌تجربه نباشید , می توانید همگی این سه مورد احتمالی را در تعدادی تراز بی آلایش آزمایش فرمائید . ولی شایسته ترین و مطمئن‌ترین منش , تماس با یک سرویس‌کار حرفه‌ای برای تعمیر و خدمت کولرگازی است .

وسایل ما یحتاج تعمیر کویل کولرگازی در فرآیند پایین :

حوله , غربال هوا , وسایل شارژ گاز کولرگازی , سشوار , خنک کننده ( مبرد )

تراز ۱ – یخ اطراف کویل های کندانسور را ذوب نمایید

ابتدا از روش باکس و سوئیچ کولرگازی , دستگاه را خاموش کرده و اذن دهید یخ اطراف کویل های ذوب شود . بسته به دمای هوا در نزدیکی دستگاه کندانسور , تقریباً ۲۴ ساعت ارتفاع می کشد تا یخ اطراف کویل های یخ ذوب شود . سرویسکار کولر آبی تهران

سطح ۲ – کویل های کولرگازی را کم آب نمائید .

بعداز ذوب شدن بدون نقص یخ های اطراف کندانسور , آب راکد و یا این که انباشته شده را از محل موردنظر توده نمایید . برای این عمل از یک حوله برای خشک‌کردن رطوبت ما‌نده در حوالی کندانسور کولرگازی استعمال نمائید .

سطح ۳ – رشته کولرگازی را روشن نمایید

بعداز روشن شدن سوئیچ کولرگازی , ترموستات کولرگازی را پیدا فرمایید . ترموستات را طوری تهیه و تنظیم فرمایید تا صرفا دمنده هوا یا این که رشته کولرگازی صرفا فعالیت نماید . حرفه به ذوب شدن هر یخ یا این که یخ‌زدگی کویل ها کولرگازی از روش گردش هوا امداد خواهد کرد . تخلیه نخاله های ساختمانی زنجان درمکان جدید

تراز ۴ – حرارت کویل های کندانسور

شما میتوانید با به کارگیری از سشوار , روند ذوب انجماد را تسریع نمائید . هنگام به کار گیری از این روش از حرارت دادن , مطمئن گردید که تنظیم‌کننده سشوار را به حرارت کم تغییر‌و تحول دهید . چون گرمای بیش‌ازحد قادر است کویل های کندانسور را بترکاند .

سطح ۵ – فیلترهای هوا را بررسی نمایید

فیلترهای کولرگازی , هنگامی‌که با خاک و گردوغبار مسدود شوند , به‌احتمال‌زیاد جریان هوا و بضاعت و توان کولرگازی برای خنک کردن منزل شمارا کاهش می دهند . برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کولرگازی , شما بایستی فیلترهای خروجی خویش را بررسی نمائید . در صورتی‌که آنها آلوده و کثیف یا این که مسدود شده باشند , آنان‌را با موردها تازه جایگزین نمائید . در‌حالتی که شما فیلترهای مازاد را در دست ندارید , آنها را بیشتر در فروشگاه‌های سخت‌افزار یا این که ابزار و آلات فروش‌ها پیدا خواهید کرد . ولی درصورتی که فعالیت خدمت و تعمیر کولرگازی شمارا تیم تهران سرویس‌کار برعهده‌گرفته باشد , ما تمام قطعات کیفیت خوب مایحتاج را همراه خویش خوا‌هیم داشت و نیاز به جستجوی مشتری نیست . خدمت کولرگازی خویش را به ما بسپارید .

تراز ۶ – افزودن خنک کننده ( مبرد کولرگازی )

یکی دیگر از قوانینی که اکثر وقت ها سبب ساز کاهش همت کولرگازی میگردد , میزان کم خنک کننده ( مبرد کولرگازی ) در کولرگازی شما است . شایسته ترین منش برای نظارت کردن میزان خنک کننده , و افزودن آن در صورت لزوم , تماس با تیم تعمیر و خدمت کولرگازی تهران سرویس‌کار است . ما عمل شارژ گاز کولرگازی شما‌را در سریع‌ترین زمان و با هزینه‌ای فراوان مطلوب انجام خوا هیم بخشید . درصورتی‌که بخواهید خویش شما به‌تنهایی عمل شارژ گاز کولرگازی را انجام دهید ضروری است ابزار شارژ گاز کولرگازی را از دکان ابزارآلات تهیه و تنظیم فرمائید .

تراز ۷ – توان خنک کنندگی کولرگازی را تست فرمائید

بعد از اتمام این فرایند , بضاعت و توان خنک کنندگی کولرگازی خویش آزمایش فرمائید . ترموستات را در وضعیت خنک کننده تهیه و تنظیم کرده , یکسری دقیقه شکیبایی فرمائید . بعد هوا خارج‌شده از دریچه‌های کولرگازی را تست نمایید . در حالتی‌که هوای در هم اکنون خروج از روش روزنه , خنک باشد شما میتوانید مطمئن باشید که تعمیرات کولرگازی شما موفقیت‌آمیز بوده است .

با دارای اعتبار ترین تعمیرگاه کولرگازی غرب تهران تماس حاصل نمایید . شارژ گاز کولرگازی , نصب و جابجایی کولرگازی , خدمت کولرگازی , تعمیر کولرگازی . تماس از شما تعمیر در محل از ما . عيب يابي و تعمير كولر آبي قسمت اول

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *