Categories: حمل نخاله و حمل مصالحشمال تهران

جمع آوری نخاله های ساختمانی از کوی آیت در شهرداری منطقه 8 اهواز اجتماعي

تخلیه نخالهمعضلات زبالھ ھا؛ در گفتگو با یکی از کارکنان بخش خدمات شھری میبد 

خوزستان آنلاین – رئیس شهرداری حیطه ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خرسند در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر اظهار‌کرد : به سمت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم نگهداری بهداشت شهری عملیات تطهیر نخاله به طور گسترده در حیطه در اکنون انجام است .  حمل نخاله شمال تهران
او بابیان این‌که رسیدگی به حالت نظافتی مرحله شهر یک کدام از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله ناحیه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضا شهروندان با عدم رعایت سفارش ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضی معابر در تراز ناحیه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر تولید مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب فیس زشت و نازیبایی درین اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف پاک سازی نخاله هایی می نماید که به رخ شهر پلیدی میبخشد و رعایت این داستان از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که می بایست در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم پرهیز می نماید .
مدیریت شهرداری حوزه‌ ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خرسند در کوی آیت خبر اعطا کرد .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی مدیریت شهرداری حیطه ۸ با اعلام این خبر افزود : در سوی تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در حالا انجام است .
او بابیان این‌که رسیدگی به شرایط نظافتی مرحله شهر یک کدام از وظیفه‌های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از تراز حیطه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضا شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضا معابر در مرحله ناحیه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر ساخت مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب رخ زشت و نازیبایی درین اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف تطهیر نخاله هایی می نماید که به فیس شهر پلیدی می‌بخشد و رعایت این مورد از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که بایستی در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم دوری می نماید .
مدیریت شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خوشحال در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر افزود : به جهت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حیطه در درحال حاضر انجام است .
او بابیان این‌که رسیدگی به حالت نظافتی مرحله شهر یکی وظیفه‌های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله حوزه‌ گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضی شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضی زمین های رها شده و بعضی معابر در مرحله حیطه می نمایند که‌این دستور علاوه بر تولید مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب صورت زشت و نازیبایی در‌این اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف تطهیر نخاله هایی می نماید که به صورت شهر پلیدی می‌بخشد و رعایت این مورد از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که می بایست در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم پرهیز می نماید .
رئیس شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان خوشحال در کوی آیت خبر اعطا کرد .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری ناحیه ۸ با اعلام این خبر افزود : در جهت تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخش ها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در درحال حاضر انجام است .
او بابیان اینکه رسیدگی به موقعیت نظافتی مرحله شهر یکی‌از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیشتراز ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله حیطه گردآوری می شود .
خدامرادی تصریح کرد : متاسفانه بعضی شهروندان با عدم رعایت پیشنهاد ها و اخطارها , مبادرت به دپوی خاک و نخاله در بعضا زمین های رها شده و بعضی معابر در مرحله حیطه می نمایند که‌این فرمان علاوه بر ساخت مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی , موجب صورت زشت و نازیبایی در‌این اماکن می شود .
او افزود : شهرداری سالیانه هزینه قابل مراعات ای را صرف پاک سازی نخاله هایی می نماید که به فیس شهر پلیدی میبخشد و رعایت این قضیه از سمت مردمان و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش گویی شده علاوه بر اعطای زیبایی به سیمای شهر از اتلاف هزینه هایی که بایستی در عمران و آبادانی شهر هزینه شود هم خودداری می نماید .
رئیس شهرداری ناحیه ۸ از گردآوری بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله های ساختمانی در خیابان ذوق زده در کوی آیت خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی ذبیح اله خدامرادی رئیس شهرداری حیطه ۸ با اعلام این خبر افزود : به سوی تطهیر نخاله های ساختمانی در فضاهای شهری و بخشها مسکونی و هم مراقبت بهداشت شهری عملیات پاک سازی نخاله به طور گسترده در حوزه‌ در درحال حاضر انجام است .
او بابیان اینکه رسیدگی به موقعیت نظافتی تراز شهر یکی‌از وظیفه های ذاتی شهرداری ها است , اظهار داشت : روزمره بیش تر از ۸۰ متر مکعب نخاله ساختمانی از مرحله ناحیه گردآوری می شود .

وقتی تهران به مرکز بارانداز تخلیه نخاله ساختمانی تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ فضای زندگی بیش تر از یک میلیون و سیصد هزار نفر را تحت شعاع قرار گرفته
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله شمال تهران

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago