Categories: دسته‌بندی نشده

رفع بوی بد فاضلاب , دستشویی , حمام , توالت و چاهک آشپزخانه

گاز هایی که در فاضلاب بوسیله فعل و انفعالات شیمیایی ساخت می‌شوند و شایع ترین آن‌ها سولفید هیدروژن است دارنده بوی فراوان بد و زننده ای می باشند که گاها در اثر نقص سیستم لوله کشی فاضلاب و یا این که کارداران دیگر از روزنه های فاضلاب بیرون میگردند .

بوی فاضلاب میتواند زیاد خطرناک باشد و منجر راز درد , خواب آلودگی , بی حالی , شرایط تهوع , استفراغ , تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی شود , بنابر این بایستی فوری در جهت رفع بوی بد فاضلاب مبادرت شود . رفع بوی بد فاضلاب

در بعضا از مورد ها علت بوی بد فاضلاب قادر است از گرفتگی لوله های فاضلاب باشد و یا این که مرگ جانوران کوچک نظیر موش درون سیستم لوله کشی فاضلاب , در هر حال ابتدا بایستی علت نشت رایحه به درون منزل معلوم شود و آن گاه برای رفع بوی بد فاضلاب مبادرت شود .

رفع بوی بد فاضلاب تخصص ماست و ما این کار را به طور تضمینی و در زمان هنگامی کوتاه برای شما می‌دهیم .

لوله بازکنی تهران ۴ شعبه در بخشها متعدد تهران دارااست که به طور شبانه روزی در سرویس شما دوستان می باشند و هر شعبه به طور غیروابسته دارنده امکانات تازه و ماهر و نیروهای یادگرفتن چشم و زبده در مورد رفع بوی بد فاضلاب , تخلیه چاه و لوله بازکنی می‌باشند .
فراگیری رفع بوی بد چاه
admin تخلیه چاه , تعمیر چاه , حفر چاه , لوله بازکنی , مطالب
شترگلو به لوله خمیده شکلی که گویند که پایین سینک ظرفشویی , سنگ سرویس بهداشتی , روشویی و هر لوله ای که در رابطه با حفر چاه فاضلاب می‌باشد , قرار می‌گیرد و صورت آن به صورت حروف انگلیسی ( U ( یا این که ( S ( میباشد , نقش حساس شترگلو پرهیز از بیرون شدن بوی بد چاه به محیط خارج است . این لوله به غلط بوسیله عوام مردم ( سیفون ( نامیده می شود که بایستی اظهار‌کرد نام صحیح آن ( شترگلو ( هست . عاملی که پشت این نامگذاری موجود هست شباهت این وسیله به گردن و گلوی شتر میباشد .

شترگلو در عین این‌که دوچندان کاربردی است یک ابتکار عمل بی آلایش به شمار می‌رود . ساختار زیاد خمیده آن منجر می شود بوی بد به محیط خارج شیوه پیدا نکند . سعی این لوله به صورت زیاد بی آلایش ای می‌باشد . وقتی که در ظرفشویی , سرویس بهداشتی و روشویی از آب استعمال می‌کنید , فاضلاب صورت می‌گیرد که‌این فاضلاب به درون لوله راه و روش پیدا کرد و وارد شترگلو می شود . در قسمت های جلوتر به شما فراگیری می‌دهیم که چه‌گونه بوی بد چاه را رفع نمائید . شترگلو پاره ای از آن آب را در خویش محافظت می نماید و بقیه آن را بیرون به وجود می آورد . به عبارد دیگر بعداز هر دفعه استعمال از آب کمی از آن آب باطن خمیدگی شترگلو باقی میماند که تیتر ( آب بند ( بدین آب اطلاق می شود . وجود این آب سبب می شود شترگلو به صدق نقش خودش را ایفا نماید و چنانچه این آب درین لوله وجود نداشته باشد و فضای آن تهی از آب باشد , تلاش صحیحی نخواهد داشت . دستشویی

در ادامه قرارگیری طولانی بازه زمانی آب داخل شترگلو , بسیار بد بو می شود . استدلال آن این است که گاز های فاضلاب به میزان متنابهی باطن آب بند شترگلو حل می گردند و این آب دارنده اندازه متعددی از این گاز ها است که در‌این‌صورت این آب همانند به سرعت های درون چاه است .

دو وظیفه با اهمیت بر دوش شترگلو قرا داراست که در حالتی‌که آب در شتر گلو وجود داشته باشد این دو وظیفه به صحت انجام می شود . این دو عبارتند از :

۱– ممانعت از خروج بوی بد چاه

بایستی اعلام‌کرد منشاء فضولات و گازهای فاضلاب چاه فاضلای می‌باشد که‌این دو , بویی به شدت زننده و مشمئز کننده دارا هستند . بیرون شدن این رایحه از چاه و آمدن آن به محیط منزل یا این که خارج از لوله سبب بد رایحه شدن محیط و اذیت ساکنین منزل می شود . برای ممانعت از بیرون شدن این رایحه از چاه می بایست به‌دنبال روشی سزاوار بود . به کارگیری از شترگلو برای این اختلال دوچندان مطلوب هست . ساختار ویژه این لوله منجر می شود که بوی بد چاه و گازهای فاضلاب نتوانند به محیط خارج منش پیدا نمایند .

۲– ممانعت از خروج حشرات درون چاه

از عواملی که بازدارنده بیرون شدن حشره‌ها و سوسک های چاه و ورود آنها به درون ساختمان می گردند , شترگلو می‌باشد . چاه فاضلاب به دلیل وجود فضولات و آلودگی ها محل گرد نیز وارد شدن حشره ها و سوسک ها است . ورود این سوسک ها به ساختمان علاوه بر این‌که منجر آلودگی محیط میگردند در انتقال بیماری های خطرناک هم دخیل میباشند . شترگلو به خاطر ساختار خمیده ای که داراست بازدارنده ورود حشره ها به درون ساختمان می شود .

از بین رفتن آب بند

همانطور که در ابتدا اشاره شد وجود آب بند منجر می شود شترگلو به صدق کار نماید . بعداز گذشت زمان هنگامی به عارضه ها خاصی آب بند جانور در شترگلو از در بین میرود . کارداران گوناگونی اعم از تبخیر , تغییر تحول در فشار هوا , باد به از میان بردن آب بند یاری می نمایند . هر کدام از این علت ها شاید ذیل قوانینی یگانه و خیلی کم چهره دهند , البته شایع ترین آنها به دو صورت است :

۱– تبخیر

آب به‌دنبال در معرض قرارگیری با هوا برای مقطع خاصی تبخیر می شود . چنین فرآیندی در شترگلو هم مشاهده میشود . درصورتی که برای مدتی آب وارد لوله نشود , آب بند جانور در شترگلو به‌تدریج تبخیر و تمام می شود . برای ممانعت از این پدیده بایستی بعداز مدتی پاره ای آب باطن لوله سرازیرشد که سبب لبریز شدن آب بند شترگلو شود .

۲– تغییر در فشار هوا

در صورتی‌که فشار درونی چاه یا این که کانال فاضلاب به نسبت فشار هوا کمتر باشد , فشار هوا به آب بند شترگلو فشار وارد می نماید و منجر سوق دهی شدن آن به داخل چاه یا این که کانال فاضلاب می شود . این کاهش فشار احتمال دارد به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی باطن چاه یا این که کانال فاضلاب فیس دهد . علت آبریزش کولر گازی ( اسپیلت ) چیست؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago