رفع بوی بد فاضلاب , دستشویی , حمام , توالت و چاهک آشپزخانه

گاز هایی که در فاضلاب بوسیله فعل و انفعالات شیمیایی ساخت می‌شوند و شایع ترین آن‌ها سولفید هیدروژن است دارنده بوی فراوان بد و زننده ای می باشند که گاها در اثر نقص سیستم لوله کشی فاضلاب و یا این که کارداران دیگر از روزنه های فاضلاب بیرون میگردند .

بوی فاضلاب میتواند زیاد خطرناک باشد و منجر راز درد , خواب آلودگی , بی حالی , شرایط تهوع , استفراغ , تحریک چشم‌ها و سیستم تنفسی شود , بنابر این بایستی فوری در جهت رفع بوی بد فاضلاب مبادرت شود . رفع بوی بد فاضلاب

در بعضا از مورد ها علت بوی بد فاضلاب قادر است از گرفتگی لوله های فاضلاب باشد و یا این که مرگ جانوران کوچک نظیر موش درون سیستم لوله کشی فاضلاب , در هر حال ابتدا بایستی علت نشت رایحه به درون منزل معلوم شود و آن گاه برای رفع بوی بد فاضلاب مبادرت شود .

رفع بوی بد فاضلاب تخصص ماست و ما این کار را به طور تضمینی و در زمان هنگامی کوتاه برای شما می‌دهیم .

لوله بازکنی تهران ۴ شعبه در بخشها متعدد تهران دارااست که به طور شبانه روزی در سرویس شما دوستان می باشند و هر شعبه به طور غیروابسته دارنده امکانات تازه و ماهر و نیروهای یادگرفتن چشم و زبده در مورد رفع بوی بد فاضلاب , تخلیه چاه و لوله بازکنی می‌باشند .
فراگیری رفع بوی بد چاه
admin تخلیه چاه , تعمیر چاه , حفر چاه , لوله بازکنی , مطالب
شترگلو به لوله خمیده شکلی که گویند که پایین سینک ظرفشویی , سنگ سرویس بهداشتی , روشویی و هر لوله ای که در رابطه با حفر چاه فاضلاب می‌باشد , قرار می‌گیرد و صورت آن به صورت حروف انگلیسی ( U ( یا این که ( S ( میباشد , نقش حساس شترگلو پرهیز از بیرون شدن بوی بد چاه به محیط خارج است . این لوله به غلط بوسیله عوام مردم ( سیفون ( نامیده می شود که بایستی اظهار‌کرد نام صحیح آن ( شترگلو ( هست . عاملی که پشت این نامگذاری موجود هست شباهت این وسیله به گردن و گلوی شتر میباشد .

شترگلو در عین این‌که دوچندان کاربردی است یک ابتکار عمل بی آلایش به شمار می‌رود . ساختار زیاد خمیده آن منجر می شود بوی بد به محیط خارج شیوه پیدا نکند . سعی این لوله به صورت زیاد بی آلایش ای می‌باشد . وقتی که در ظرفشویی , سرویس بهداشتی و روشویی از آب استعمال می‌کنید , فاضلاب صورت می‌گیرد که‌این فاضلاب به درون لوله راه و روش پیدا کرد و وارد شترگلو می شود . در قسمت های جلوتر به شما فراگیری می‌دهیم که چه‌گونه بوی بد چاه را رفع نمائید . شترگلو پاره ای از آن آب را در خویش محافظت می نماید و بقیه آن را بیرون به وجود می آورد . به عبارد دیگر بعداز هر دفعه استعمال از آب کمی از آن آب باطن خمیدگی شترگلو باقی میماند که تیتر ( آب بند ( بدین آب اطلاق می شود . وجود این آب سبب می شود شترگلو به صدق نقش خودش را ایفا نماید و چنانچه این آب درین لوله وجود نداشته باشد و فضای آن تهی از آب باشد , تلاش صحیحی نخواهد داشت . دستشویی

در ادامه قرارگیری طولانی بازه زمانی آب داخل شترگلو , بسیار بد بو می شود . استدلال آن این است که گاز های فاضلاب به میزان متنابهی باطن آب بند شترگلو حل می گردند و این آب دارنده اندازه متعددی از این گاز ها است که در‌این‌صورت این آب همانند به سرعت های درون چاه است .

دو وظیفه با اهمیت بر دوش شترگلو قرا داراست که در حالتی‌که آب در شتر گلو وجود داشته باشد این دو وظیفه به صحت انجام می شود . این دو عبارتند از :

۱– ممانعت از خروج بوی بد چاه

بایستی اعلام‌کرد منشاء فضولات و گازهای فاضلاب چاه فاضلای می‌باشد که‌این دو , بویی به شدت زننده و مشمئز کننده دارا هستند . بیرون شدن این رایحه از چاه و آمدن آن به محیط منزل یا این که خارج از لوله سبب بد رایحه شدن محیط و اذیت ساکنین منزل می شود . برای ممانعت از بیرون شدن این رایحه از چاه می بایست به‌دنبال روشی سزاوار بود . به کارگیری از شترگلو برای این اختلال دوچندان مطلوب هست . ساختار ویژه این لوله منجر می شود که بوی بد چاه و گازهای فاضلاب نتوانند به محیط خارج منش پیدا نمایند .

۲– ممانعت از خروج حشرات درون چاه

از عواملی که بازدارنده بیرون شدن حشره‌ها و سوسک های چاه و ورود آنها به درون ساختمان می گردند , شترگلو می‌باشد . چاه فاضلاب به دلیل وجود فضولات و آلودگی ها محل گرد نیز وارد شدن حشره ها و سوسک ها است . ورود این سوسک ها به ساختمان علاوه بر این‌که منجر آلودگی محیط میگردند در انتقال بیماری های خطرناک هم دخیل میباشند . شترگلو به خاطر ساختار خمیده ای که داراست بازدارنده ورود حشره ها به درون ساختمان می شود .

از بین رفتن آب بند

همانطور که در ابتدا اشاره شد وجود آب بند منجر می شود شترگلو به صدق کار نماید . بعداز گذشت زمان هنگامی به عارضه ها خاصی آب بند جانور در شترگلو از در بین میرود . کارداران گوناگونی اعم از تبخیر , تغییر تحول در فشار هوا , باد به از میان بردن آب بند یاری می نمایند . هر کدام از این علت ها شاید ذیل قوانینی یگانه و خیلی کم چهره دهند , البته شایع ترین آنها به دو صورت است :

۱– تبخیر

آب به‌دنبال در معرض قرارگیری با هوا برای مقطع خاصی تبخیر می شود . چنین فرآیندی در شترگلو هم مشاهده میشود . درصورتی که برای مدتی آب وارد لوله نشود , آب بند جانور در شترگلو به‌تدریج تبخیر و تمام می شود . برای ممانعت از این پدیده بایستی بعداز مدتی پاره ای آب باطن لوله سرازیرشد که سبب لبریز شدن آب بند شترگلو شود .

۲– تغییر در فشار هوا

در صورتی‌که فشار درونی چاه یا این که کانال فاضلاب به نسبت فشار هوا کمتر باشد , فشار هوا به آب بند شترگلو فشار وارد می نماید و منجر سوق دهی شدن آن به داخل چاه یا این که کانال فاضلاب می شود . این کاهش فشار احتمال دارد به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی باطن چاه یا این که کانال فاضلاب فیس دهد . علت آبریزش کولر گازی ( اسپیلت ) چیست؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *