Categories: تهرانحمل نخاله و حمل مصالح

ساماندهی‌ پسماندهای عمرانی , اولویت اصلی سازمان مدیریت پسماند کرج

مدیریت سازمان تنظیف و جمع‌آوری در اداره رئیس پسماند شهرداری کرج اظهار‌کرد : هدایت پسماندهای عمرانی ساختمانی سیاست مهم این اداره است .

حسین روستایی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجوها کشور‌ایران ( ایسنا ) , با تاکید بر مقاله فوق تصریح کرد : انگیزه از انجام این عملیات تخلیه پسماندهای عمرانی در مرکزها مجاز اداره رئیس پسماند شهرداری کرج است و عملکرد اداره بر این است تمام افرادی که کار ساخت و ساز دارا‌هستند , پسماندهای حاصل از این عملیات را به طور غیرمجاز و در دیگر مکان‌های شهر تخلیه نکنند . حمل نخاله ساختمانی تهران

او افزود : با اعتنا در دعوا سوق دهی خاک و نخاله در مرحله شهر اداره تا حدی برنده به دوری از تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله شده‌است .

روستایی اظهار‌کرد : هر شخص خلافکار که یک خدمت خاک و نخاله غیرمجاز را تخلیه نماید , طبق سیاست‌های قبلی اداره , چهار تا پنج خدمت جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلیه غیرمجاز , شخص خلاف کار به واحد حقوقی اداره معرفی خواهد شد . حمل نخاله ساختمانی در تهران

مدیریت سازمان تنظیف و جمع‌آوری در اداره رئیس پسماند شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد : مرکزها دفن «حصار وسیه» و «حلقه دره» مرکز ها مجاز تخلیه پسماندهای عمرانی کرج است و پیمانکاران و اشخاص مشغول ساخت و ساز می توانند خاک و نخاله‌های خویش را درین مکان‌ها تخلیه نمایند .

طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی در کرج آغاز شد

مدیریت هماهنگی و آنالیز بر سرویس ها شهری شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی در تراز این شهر خبر بخشید .

«علی خوشگرد» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو یان کشور ایران ( ایسنا ) , در البرز , گفت : اجرای این طرح که از اولِ هفته روان آغاز شده‌است , به سمت بهسازی فضای شهری و سالم شهروندان است .

او از مشغول شدن ۴۰ دستگاه خودروی سنگین وزن برای اجرای این طرح خبر بخشید و اعلام‌کرد : این دستگاه‌ها مشتمل بر لودر , کامیون , بابکت و گریدر است که برای تمیز کاری شهر در سرویس نیروهای واحد سرویس ها شهری قرار دارا‌هستند .

رئیس هماهنگی و بررسی بر سرویس ها شهری شهرداری کرج هم‌چنین نیروهای به سرویس گرفته در‌این طرح را ۵۰ نفر دانست و اذعان کرد : با همیاری این نیروها در روزها برگزاری طرح ضربتی جمع‌آوری خاک و نخاله اضافی , تراز شهر از وجود این آلودگی‌ها تمیز می شود .

خوشگرد بابیان اینکه طرح ضربتی همزمان با آغاز فصل بارش و سوز‌و‌سرما آغاز شده‌است , یادآور شد : اجرای این طرح به زمان سه ماه ادامه داراست .

او اذعان کرد : طرح به‌صورت دو منظوره به اجرا در می آید و نیروها علاوه بر تطهیر فضای شهری از نخاله , در روز ها بارش , نسبت به‌ برطرف کردن آبگرفتگی معابر و یخ‌زدگی از تراز شهر مبادرت مینمایند . لزوم جانمایی محل ساماندهی نخاله در اهواز/ پرونده قضایی برای ۲۵ خودروی متخلف

تطهیر قبرستان باستانی قرنطینه از نخاله‌های ساختمانی و آشغال

رئیس سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم شهرستان قصرشیرین , خاطرنشان کرد : قبرستان باستانی قرنطینه بوسیله سازمان کل ارثیه فرهنگی صنعت های دستی و توریسم شهرستان قصرشیرین از نخاله‌های ساختمانی و آشغال تطهیر شد .

محمدرضا جلدی در اعلام کرد وگو با خبر نگار خبرگزاری دانشجو ها ایران‌ ( ایسنا ) , حوزه‌ کرمانشاه , اظهارکرد : در اقدامی از طرف سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم قصرشیرین و با همیاری شهرداری نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های انباشه شده در محوطه آرامستان باستانی قرنطینه پاک سازی شد .

جلدی افزود : علاوه بر تطهیر این آرامستان باستانی , اثر تاریخی بان قلعه قصرشیرین هم با همیاری شهرداری قصرشیرین پاک سازی شد .

این رده مسئول از عوام مردم و شهروندان قصرشیرینی خواست که با این سازمان و شهرداری همیاری اضطراری را بعمل آورند و در نگهداری این اثرها تاریخی گرانبها کوشاو سخت کوش باشند .

رئیس ارثیه فرهنگی قصرشیرین یادآور شد : این اثر ها گرانبها در سرزمین وابسته به شخص خاصی نیست , بلکه وابسته به میلیونها نفر است که از تمامی مهمتر شناسنامه هر نفر به حساب می آید که تفکر نمی کنم شخصی بخواهد یادگارهای آبا و اجداد و گذشتگان را از دربین پیروزشود .

او افزود : این مکان گران بها یکی‌از اثر ها ملی است که بوسیله همین سازمان در سال ۱۳۸۵ به ثبت ملی رسیده که یک مدرک افتخار برای این میهن است . وقتی ریه تهران به مرکز  بارانداز تخلیه نخاله  تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ لزوم نظارت بر نخاله های ساختمانی

جلدی تصریح کرد : از قشرها مردمان می خواهیم هر جور موردها مشکوک , حفاری غیر مجاز , تخریب و چه بسا ریختن آشغال و نخاله ساختمانی را که به وسیله یک سری اشخاص سوجود صورت می‌یگرد را چه بسا به طور خصوصی با سازمان به جا مانده فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم قصرشرین فی مابین بگذارند تا این سازمان به یاری مردمان و با چک بیشتری به امورات تاریخی بپردازد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله ساختمانی تهران

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago