Categories: حمل نخاله و حمل مصالحشمال تهران

شوتينگ نخاله براي جابجايي مصالح ساختماني استفاده ميشود

مي توان پس از اتمام پروژه , شوتينگ را باز نموده و در پروژه هاي بعدي نيز از آن به كارگيري نمود .

گونه ها :

۱ – شوت نخاله از ورق ورقي آهني

متاع : از ورق سياه و گالوانيزه مي توان به كار گيري نمود
• ساخت شوت نخاله گرد به ضخامت ۲ ميليمتر و قطر ۶۲ و ۵۰سانتيمتر مي باشد .
• دربرگیرنده يك سراهي در هر طبقه با دهانه ۵۰ × ۴۵ سانتيمتر .
• داراي بست حفظ کننده وساپورت مي باشد
• در انتهاي سيستم سرعت گير با زانويي ۴۵ سکو به ضخامت ۳ ميليمتر مي باشد
*تمامي آيتم ها قابل تغيير مي باشد

۲ – شوت نخاله از پلي اتيلن ( پلاستيك )

كالا : از ورق پلي اتيلن به كارگيري مي شود
• قطر لوله ۵۵ مي باشد
• در هر طبقه داراي سراهي مي باشد
• داراي بست حافظ وساپورت مي باشد

نخاله برداري بيش خیس از ۱۶۸سرويس در فاز ابتدا طرح گردآوري نخاله هاي سطح شاهرود/ساماندهي پسماندهاي ساختماني
نخاله برداري بيش از ۱۶۸سرويس در فاز ابتدا طرح عده آوري نخاله هاي سطح شاهرود/ساماندهي پسماندهاي ساختماني
شهر دار شاهرود با اشاره به اجراي طرح گردآوري نخاله هاي ساختماني در سطح شهر , ذكر كرد : نخاله برداري بيشتراز ۱۶۸ سرویس در فاز ابتدا اين طرح گردآوري شده است . حمل نخاله شمال تهران

به گزارش ارتباط ها همگاني شهرداري شاهرود , محسن احمدي بابيان اين كه يكي‌از مطرح ترين گرفتاري ها و آسیب هاي زيست محيطي , تخليه نخاله هاي ساختماني در كناره كناره اين شهر است , افزود : واحد پيشگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در سوی کنترل سد معبر ساختماني و با انگيزه قشنگ سازي و گردآوري ضايعات اينچنيني در تراز شهر با اجراي طرح گردآوري نخاله هاي ساختماني ۱۶۸ سرویس در فاز ابتدا اين عمليات را نخاله برداري کرده است .

وی ضمن اين مقاله كه‌اين خلل بايستي بصورت ريشه اي برطرف شود , ابراز داشت : به سوي فرهنگ و تمدن سازي ميان شهروندان اين واحد با همياري معاونت حوزه عمران و رابطه ها همگاني شهرداري اقدام به ساخت ده عدد تابلو با معنی تخليه هرگونه ضايعات ساختماني دربرگيرنده نخاله ها , مواد زائد در سطح شهر و کناره شهر ممنوع است انجام داده است كه‌اين فرمان شركت كردن شهروندان را مي طلبد به اين دليل‌كه با همياري دو جانبه شهري قشنگ و در شان شهروندان خوا هيم داشت . گامی بزرگ در راستای برقراری امنیت اجتماعی در سطح شهر برداشته است .

شهر دار شاهرود با اشاره به اين‌كه قبلي از گردآوري نخاله هاي ساختماني اخطار كتبي گردآوري ضايعات به شهروندان داده خواهد شد , اظهار داشت : خيابان ۲۸متري پشت سنگ فروشي پوريا , خيابان هاي هوانيروز , شيرودي , سيد الشهدا , شهيد فكوري , فرهنگيان روبروي پمپ گاز , چمران كوچه ۱۶ , فردوسي بالاتر از چهار رويكرد حجاب , تهران پشت پند و رانندگي , ۱۵ خرداد نبش خرداد۵ , كمربندي زير كوچه ۱۲ , نيروگاه , شهيد دولتي نبش كوچه ۴ , عفاف و حجاب روبروي ساختمان كوروش , ۱۵خرداد نبش كوچه۵و ۶ , خرقاني , شبدري نبش كوچه ۱۸ , ۲۰متري شهرك وليعصر تالار مرواريد , بيد آباد پشت توكل نخل , شهرك توحيدي جنب سيم پادگان به تعداد ۱۶۸ سرویس ضايعات ساختماني گردآوري شده‌است .

احمدي بابيان اين‌كه شهر متعلق به مردم است و شهروندان مي بايست در اداره شهر شركت كردن و ارزيابي داشته باشند , تيتر داشت : اميد داريم با شركت كردن و همياري شهروندان شهري عاري از هر گونه نخاله داشته باشيم .

رفت وآمد شبانه پنج هزار کامیون حمل نخاله در تهران/بیش از ۶۰ هزار خودروی فاقد معاینه فنی اعمال ضابطه شدند

به نقل از خبر نگار اجتماعی شبستان , عیسی فرهادی , فرمان دار تهران روز جاری در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد : شبانه پنج هزار کامیون حمل نخاله در تهران رفت و آمد می نمایند و رفت و آمد آنان در مجموع به ۵۰ هزار توشه میرسد که بیشتر نیز در شمال تهران صورت می‌گیرد و با اعتنا به این که آنجا فاقد دوربین است مشکلات ترافیکی متعددی به توشه می‌آید لذا این دستور می طلبد شهرداری برای نصب دوربین درین محدوده ها مبادرت نماید .

او بابیان این که شش هزار اتوبوس فرسوده موجود است , اعلام‌کرد : سه هزار واحد از این اتوبوس ها بالای ۱۰ سال سن دارا هستند و همینطور ۱۲۰ هزار کامیون فرسوده با سن بالا موجود هست که بایستی سوق‌دهی شوند .

همینطور در گردهمایی روز جاری , سرهنگ حسن عابدی , جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ هم با اشاره به طرح LEZ اذعان کرد : یکی مشکلات اجرای این طرح این بود که پلیس راهور آمادگی ضروری برای اجرای این طرح را نداشت و تبعات اجتماعی اجرای طرح LEZ متوجه پلیس راهور نیز میشد . تخلیه نخاله

او بابیان این که بخش متعددی از خودروهای عبوری از حلقه آزادگان خودروهای سنگین وزن میباشند که درین طرح چشم نشده اند , تصریح کرد : آزادگان کمربندی تهران به حساب آورده می شود و درین حلقه خودروهای فرسوده رفت وآمد متعددی دارا‌هستند و لذا بیشتر توشه آلودگی شهر تهران نیز مرتبط با همین کمربندی می شود , براین اساس تهران نیازمند یک کمربندی میباشد .

او بابیان این‌که سال قبلی با دو میلیون و ۸۰۰ هزار خودرویی که فاقد معاینه فنی بودند برخورد شد , افزود : همینطور هفت هزار اتومبیل هم به تعمیرگاه ها اعزام شدند و همینطور برای ۶۳ هزار خودروی فاقد معاینه فنی هم اعمال ضابطه شد .

سرهنگ عابدی بابیان این که معاینه فنی موجب کاهش وسایل نقلیه دودزا می شود , تصریح کرد : سال قبلی برخوردهای نیکی به وسیله پلیس با خودروهای دودزا و فرسوده صورت گرفت .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ بابیان این‌که بزرگ راه آزادگان از پل شهید کاظمی تا شهید سعیدی بیشترین نقطه آلودگی هوا در تهران به حساب آورده می شود , اعلام‌کرد : حلقه اطراف تهران آزاد است و نیاز به کمربندی برای خودروهای عبوری از تهران است تا وارد پایتخت نشوند .

او بابیان این‌که موتورسیکلت ها نقش دوچندان مهمی در آلودگی هوای پایتخت دارا هستند , اعلام کرد : پلیس راهور ضمن این که با موتورسیکلت ها برخورد می نماید برخورد با وسایل نقلیه دودزا را نیز در فرمان کار خویش داراست .

همینطور , احمد تواهن , نائب رئیس کارها استانداری تهران هم روز جاری در گرد‌همایی کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران با اشاره به عدم ارایه برنامه های اضطراری برای شناسایی و مهار اثرات سوء ناشی از گرد و غبار از طرف دستگاه ها اعلام کرد : آلودگی محیط زیست همگی را متوجه می شود و برای اجرای مصوبات درین کارگروه

قانون مدیریت پسماند
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله شمال تهران

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago