توقیف ۱۸ کامیون خاک و نخاله غیرمجاز در یاسوج

رئیس اجراییات شهرداری یاسوج از توقیف ۱۸ کامیون حمل خاک و نخاله غیرمجاز درین شهر خبر اعطا کرد . حمل مصالح تهران

مدیریت اجراییات شهرداری یاسوج از توقیف ۱۸ کامیون حمل خاک و نخاله غیرمجاز در‌این شهر خبر بخشید .
کرم الله غلامیان افزود : این کامیون ها با سوء به کارگیری های مضاعف , شبانه مبادرت به تخلیه خاک و نخاله در اطراف شهر می کردند .
او اظهار داشت : برای رانندگان این کامیون ها تشکیل پرونده شده و براساس تعرفه شورای اسلامی جریمه شدند .
مدیریت اجراییات شهرداری یاسوج اعلام‌کرد : مطابق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند تخلیه خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی در لبه شهر و اطراف شهر جرم محسوب میگردند .
او افزود : ضابطه گذار برای این افراد از ۵۰۰ هزار ریال تا ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در لحاظ گرفته است .

مانور پاک سازی مبادی محل ورود شهر و اطراف رویکرد ها از آشغال و نخاله انجام شد/آغاز بلیط فروشی اینترنتی شرکت ها مسافری در تویسرکان
مانور پاک سازی مبادی محل ورود شهر و اطراف راه و روش ها از آشغال و نخاله , طرح استقبال از مسافرین نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تویسرکان برگزار شد .
به نقل از کانال آگهی خط مش دانا به گزارش رودآور ; «ابراهیم نانکلی» رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان , اظهار کرد : سالانه با نزدیک شدن به روزها عید به خواسته استقبال لایق ار مسافران نوروزی محورهای مواصلاتی تطهیر میشود . نگرانی از اپیدمی بیماری‌های واگیر دار در مناطق زلزله‌زده/هشدار درباره نخاله‌های ساختمانی

او اعلام کرد : طرح شستشوی نشانه ها هم در اکنون انجام است و تا به امروز بیش تر از ۲۰۰ تابلو مورد شستشو , تعمیر و بده بستان قرار گرفته است .
رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان افزود : از سایر اقدامات این سازمان به خواسته ارتقا مرحله سرویس پذیری خط مش ها انجام عملیات لکه گیری روش ها با آسفالت سرد است .
او تیتر کرد : بلیط فروشی اینترنتی موسسات مسافری نیز از اولِ ماه اسفند آغاز شده‌است و در این سال نسبت به بها تصویب شده ارتقا بهایی بلیط نظر نشده است .
رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تویسرکان خاطرنشان کرد : برای روزها عید نوروز نیز در طرح ویژه ای راهداران در جاده ها حضور دارا‌هستند و به انجام کارها راهداری برای ارتقا ایمنی رفت و آمد می نمایند . حمل نخاله

حمل نخاله سوای جواز ممنوع است

رفت و آمد خودرو‌های حمل کننده خاک و نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در شهر , سوای داشتن جواز مسیر غیر رسمی بوده و با خاطیان برخورد می شود .
مدير ارتباط ها عمومي و کارها بين‌الملل اداره مديريت پسماند شهرداري تهران با اعلام اين خبر و اشاره به بسط جمعيت پايتخت و بسط صنعت ساخت‌وساز در تهران اظهار‌کرد : حجم زياد ضايعات ساختماني ناشي از فعاليت‌هاي عمراني همچون ساخت و ساز , تعمير , نوسازي و تخريب ساختمان‌ها ازجمله معضلاتي است كه مديريت شهري با آن دست به گريبان است .

شهرام فيروزي به‌دنبال افزود : با دقت به مشكلات زيست‌محيطي ايجاد شده از نخاله‌هاي ساختماني و محدوديت منابع طبيعي , بهترين تصميم براي مديريت اين جور از پسماندها , بازيافت آنهاست . به کارگیری دوباره از ضايعات عمراني علاوه بر نگهداری محيط‌زيست , موجب رجوع سرمايه‌هاي ملي به چرخه اقتصاد كشور مي‌شود . مشاور مديرعامل اداره مديريت پسماند ادامه بخشید : بيش از ۱۰۰هزار بدن پسماند ساختماني و عمراني به‌طور روزمره در تهران توليد و به وسیله ۳۰۰۰دستگاه كاميون در حین شبانه‌روز جمع‌آوري مي‌شود . نصیب اکثر اين پسماندها براي بازيافت به مركز پردازش و دفع پسماندهاي ساختماني و عمراني بنا شده در آبعلي و بخشي ديگر به مركز پردازش و دفع آرادكوه منتقل مي‌شود .

برخورد جدی با حمل غیرقانونی خاک و نخاله های ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *