Categories: لوله کشی

عایق حرارتی الاستومری لوله

عایق الاستومری کاربری زیاد مطلوب عایق های سلولی انعطاف پذیر , در سیستم های تهویه مطبوع , گرمایش و سرمایش , شبکه های آب و هوا و خنک سازها مشهود است .  لوله کشی
مواد الاستومری برای کاربردهایی که در آنان چرخه های حرارتی از گرم به سرد و بلعکس به صورت آراسته موجود است , دوچندان مطلوب اند .
در صورت داشتن ضخامت مطلوب , می توان از این عایق ها در فرآیندهای فوق سرد ( Cryogenic ) هم به کار گیری کرد هر چند احتمال خرد شدن عایق موجود است . تعمیر و نصب توالت فرنگی کن غرب تهران

عایق حرارتی الاستومری لوله ها و روش نصب آنان

مقاوم مقابل آلودگی , گرد و خاک , رطوبت و بخار آب و در فیض مقاوم مقابل آلودگی های بیولوژیکی
پایداری بسیار
مقاوم برعلیه اوزون و ماوراء بنفش
مقاوم برعلیه خوردگی
ضریب انتقال حرارت زیاد زیر
نصب راحت به همراه خودبست , زیاد مطلوب برای محیط هایی که جای کاری متعددی ندارند
فارغ از فیبر و فارغ از ایجاد ریزگرد و غبار
انعطاف پذیر
امکان چسبندگی و قبول رنگ بالا
مقاوم مقابل فشار و ضربه
فوم الاستومریک مقاوم در قبال حریق است و در طول آتش به شعله اذن پیشروی در محله ها افقی و عمودی را نمی دهد . با این خصوصیت ساختار , اطمینان کافی مراقبت در قبال آتش را هنگام نصب روی تاسیسات ساخت می‌نماید .
طرزاستفاده از عایق فوم الاستومریفوم الاستومریک به صورت لوله یا این که برگه ای ( رولی ) با انعطاف پذیری بالا ساخت می شود . لوله ها جهت چسباندن از دوسر بریده گردیده اند . از لوله های عایق می توان هم زمان با نصب لوله های حیاتی تاسیسات و یا این که بعداز نصب آنها به کار گیری کرد . این لوله ها را می شود به صورت طولی و از مفصل ها به وسیله چسب فورمیکس چسباند .

اشکال عایق الاستومری

عایق الاستومری بی آلایش

عایق – الاستومری معمولی حرارتی از دسته عایق های سلول بسته می‌باشند . وجود سلول های بسته در عایق ها منجر جذب دست‌کم رطوبت محیط و محافظت حداکثر توان دمایی عایق میشود . شالوده پلیمری این جور عایق ها کائوچو NBR هست . جهت عایق کاری شبکه های هوا و سطح ها از این دسته عایق به کار گیری میشود . طیف دمایی مطلوب برای به کار گیری از این عایق ۳۰ – تا ۱۲۰+ سانتی گراد می‌باشد . عایق های حرارتی رول معمولی در پهنا ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ , ۹ , ۱۳ , ۱۵ , ۱۹ و ۲۵ میلیمتر ساخت و عرضه میگردند . نصب سهل و آسان , مقاومت مکانیکی بالا و سازش با محیط زیست اعم از مزایای این عایق – الاستومری بی آلایش حرارتی میباشد . نصب شیرآلات مشیریه جنوب تهران فوری

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق – الاستومری معمولی حرارتی با روکش آلومینیوم مقاومت مکانیکی بالا , مقاومت در قبال اشعه UV و جذب رطوبت کم به کار گیری از این دسته عایق ها در فضای گشوده را ممکن میسازد . حفظ و تمیز کاری سهل وآسان از سایر مزایای عایق حرارتی رول با روکش آلومینیوم می باشد . ضخامت فویل آلومینیوم از ۱۳۰ میکرون الی ۲۴۰ میکرون متغیر می‌باشد . ضخامت های فراتر از آن طبق نیاز و توصیه مشتری قابل انجام میابشد . در پهنا ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ میلیمتر , ۹ میلیمتر , ۱۳ میلیمتر , ۱۵ میلیمتر , ۱۹ میلیمتر و ۲۵ میلیمتر عرضه میگردند . لوله بازکنی خیابان آیت الله کاشانی

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای جزو عایق های حرارتی و برودتی محسوب می‌شود که بازدارنده از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آن ها پرهیز بعمل میاورد . همینطور در سیستم های گرمایشی بازدارنده از کاهش دما و گرما می‌شود . عایق های لوله ای الاستومری , از تماس گرفتن لوله های فلزی در موقعیت جوی ممانعت می نمایند . این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی , گرمایشی و تهویه می گردند .
عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای معمولی , عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می‌گردد که جور معمولی آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و جور با روکش آلومینیوم در ضخامت های متعدد برای به کار گیری در محیط های گشوده بکار گرفته می شود .
عایق لوله ای الاستومری در ضخامت های ۹ , ۱۳ , ۱۹ , ۲۵ میلیمتر قابل عرضه میباشد .

نصب عایق های الاستومری

در سطح نخستین بایستی توسط یک کاتر عایق لوله ای الاستومری را در زمان برش دهیم , بعد به امداد یک برس مرحله لوله متبوع را به وسیله چسب منحصر عایق الاستومری آغشته می‌نماییم , در تراز آن گاه , عایق را به دور لوله قرار داده و محل درز عایق را به وسیله چسب الاستومری می چسبانیم . در انتهای کار از نوار درزگیر منحصر به فرد جهت درزگیری عایق به کار گیری می‌کنیم .

مزایا

عایق های الاستومری سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارا‌هستند . به کار گیری از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می‌گیرد . عایق الاستومری مقاومت بالایی در قبال نفوذ رطوبت و بخار , خوردگی , پرورش قارچ و کپک , حریق , روغن و مواد شیمیایی داشته و فارغ از HCFC , HFC , CFC و گرد و غبار و الیاف هست . در ضمن هیچ مدل آلرژی پوستی و تنفسی برای استفاده کننده یا این که نصاب ساخت نمیکند . مراقبت و تمیزکاری راحت از سایر مزایای این گونه از عایق های الاستومری به شمار می‌رود .
بها عایق الاستومری در مقایسه با مزایا و کاربردهای آن , فراوان مطلوب هست . عایق الاستومری در شبکه های هوای سیستم های تهویه مطبوع مورد به کار گیری قرار گرفته و در قبال رویش قارچ و کپک مقاوم میباشد . این عایق سوای الیاف بوده و به کار گیری از آن سبب به کاهش صدای سیستم HVAC و تامین محیط ساکت خیس میشود . همینطور بدلیل عدم وجود الیاف , فرمالدئید و ذرات , سبب به بالا رفتن کیفیت هوای درون می شود . مرحله صاف عایق الاستومری سبب کاهش میزان آلودگی شده و با مسدود کردن داد و فریاد و دمپ کردن ارتعاشات محیطی آهسته را برای یوزرها مهیا می نماید . بها عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست البته مزایای بیشمار این عایق , ارزش عایق الاستومری را توجیه می نماید .
عایق الاستومری یک عایق حرارتی انعطاف پذیر است که ساختار سلول بسته آن بازدارنده از چگالش و تولید رطوبت شده و از آن یک عایق کارآمد ساخته است . این کالا سوای به کار گیری از CFC , HFC یا این که HCFC تاسیس شده است

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago