عایق حرارتی الاستومری لوله

عایق الاستومری کاربری زیاد مطلوب عایق های سلولی انعطاف پذیر , در سیستم های تهویه مطبوع , گرمایش و سرمایش , شبکه های آب و هوا و خنک سازها مشهود است .  لوله کشی
مواد الاستومری برای کاربردهایی که در آنان چرخه های حرارتی از گرم به سرد و بلعکس به صورت آراسته موجود است , دوچندان مطلوب اند .
در صورت داشتن ضخامت مطلوب , می توان از این عایق ها در فرآیندهای فوق سرد ( Cryogenic ) هم به کار گیری کرد هر چند احتمال خرد شدن عایق موجود است . تعمیر و نصب توالت فرنگی کن غرب تهران

عایق حرارتی الاستومری لوله ها و روش نصب آنان

مقاوم مقابل آلودگی , گرد و خاک , رطوبت و بخار آب و در فیض مقاوم مقابل آلودگی های بیولوژیکی
پایداری بسیار
مقاوم برعلیه اوزون و ماوراء بنفش
مقاوم برعلیه خوردگی
ضریب انتقال حرارت زیاد زیر
نصب راحت به همراه خودبست , زیاد مطلوب برای محیط هایی که جای کاری متعددی ندارند
فارغ از فیبر و فارغ از ایجاد ریزگرد و غبار
انعطاف پذیر
امکان چسبندگی و قبول رنگ بالا
مقاوم مقابل فشار و ضربه
فوم الاستومریک مقاوم در قبال حریق است و در طول آتش به شعله اذن پیشروی در محله ها افقی و عمودی را نمی دهد . با این خصوصیت ساختار , اطمینان کافی مراقبت در قبال آتش را هنگام نصب روی تاسیسات ساخت می‌نماید .
طرزاستفاده از عایق فوم الاستومریفوم الاستومریک به صورت لوله یا این که برگه ای ( رولی ) با انعطاف پذیری بالا ساخت می شود . لوله ها جهت چسباندن از دوسر بریده گردیده اند . از لوله های عایق می توان هم زمان با نصب لوله های حیاتی تاسیسات و یا این که بعداز نصب آنها به کار گیری کرد . این لوله ها را می شود به صورت طولی و از مفصل ها به وسیله چسب فورمیکس چسباند .

اشکال عایق الاستومری

عایق الاستومری بی آلایش

عایق – الاستومری معمولی حرارتی از دسته عایق های سلول بسته می‌باشند . وجود سلول های بسته در عایق ها منجر جذب دست‌کم رطوبت محیط و محافظت حداکثر توان دمایی عایق میشود . شالوده پلیمری این جور عایق ها کائوچو NBR هست . جهت عایق کاری شبکه های هوا و سطح ها از این دسته عایق به کار گیری میشود . طیف دمایی مطلوب برای به کار گیری از این عایق ۳۰ – تا ۱۲۰+ سانتی گراد می‌باشد . عایق های حرارتی رول معمولی در پهنا ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ , ۹ , ۱۳ , ۱۵ , ۱۹ و ۲۵ میلیمتر ساخت و عرضه میگردند . نصب سهل و آسان , مقاومت مکانیکی بالا و سازش با محیط زیست اعم از مزایای این عایق – الاستومری بی آلایش حرارتی میباشد . نصب شیرآلات مشیریه جنوب تهران فوری

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق – الاستومری معمولی حرارتی با روکش آلومینیوم مقاومت مکانیکی بالا , مقاومت در قبال اشعه UV و جذب رطوبت کم به کار گیری از این دسته عایق ها در فضای گشوده را ممکن میسازد . حفظ و تمیز کاری سهل وآسان از سایر مزایای عایق حرارتی رول با روکش آلومینیوم می باشد . ضخامت فویل آلومینیوم از ۱۳۰ میکرون الی ۲۴۰ میکرون متغیر می‌باشد . ضخامت های فراتر از آن طبق نیاز و توصیه مشتری قابل انجام میابشد . در پهنا ۱۰۰ سانتی متر و در ضخامت های ۶ میلیمتر , ۹ میلیمتر , ۱۳ میلیمتر , ۱۵ میلیمتر , ۱۹ میلیمتر و ۲۵ میلیمتر عرضه میگردند . لوله بازکنی خیابان آیت الله کاشانی

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای جزو عایق های حرارتی و برودتی محسوب می‌شود که بازدارنده از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آن ها پرهیز بعمل میاورد . همینطور در سیستم های گرمایشی بازدارنده از کاهش دما و گرما می‌شود . عایق های لوله ای الاستومری , از تماس گرفتن لوله های فلزی در موقعیت جوی ممانعت می نمایند . این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی , گرمایشی و تهویه می گردند .
عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای معمولی , عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می‌گردد که جور معمولی آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و جور با روکش آلومینیوم در ضخامت های متعدد برای به کار گیری در محیط های گشوده بکار گرفته می شود .
عایق لوله ای الاستومری در ضخامت های ۹ , ۱۳ , ۱۹ , ۲۵ میلیمتر قابل عرضه میباشد .

نصب عایق های الاستومری

در سطح نخستین بایستی توسط یک کاتر عایق لوله ای الاستومری را در زمان برش دهیم , بعد به امداد یک برس مرحله لوله متبوع را به وسیله چسب منحصر عایق الاستومری آغشته می‌نماییم , در تراز آن گاه , عایق را به دور لوله قرار داده و محل درز عایق را به وسیله چسب الاستومری می چسبانیم . در انتهای کار از نوار درزگیر منحصر به فرد جهت درزگیری عایق به کار گیری می‌کنیم .

مزایا

عایق های الاستومری سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارت پایینی دارا‌هستند . به کار گیری از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می‌گیرد . عایق الاستومری مقاومت بالایی در قبال نفوذ رطوبت و بخار , خوردگی , پرورش قارچ و کپک , حریق , روغن و مواد شیمیایی داشته و فارغ از HCFC , HFC , CFC و گرد و غبار و الیاف هست . در ضمن هیچ مدل آلرژی پوستی و تنفسی برای استفاده کننده یا این که نصاب ساخت نمیکند . مراقبت و تمیزکاری راحت از سایر مزایای این گونه از عایق های الاستومری به شمار می‌رود .
بها عایق الاستومری در مقایسه با مزایا و کاربردهای آن , فراوان مطلوب هست . عایق الاستومری در شبکه های هوای سیستم های تهویه مطبوع مورد به کار گیری قرار گرفته و در قبال رویش قارچ و کپک مقاوم میباشد . این عایق سوای الیاف بوده و به کار گیری از آن سبب به کاهش صدای سیستم HVAC و تامین محیط ساکت خیس میشود . همینطور بدلیل عدم وجود الیاف , فرمالدئید و ذرات , سبب به بالا رفتن کیفیت هوای درون می شود . مرحله صاف عایق الاستومری سبب کاهش میزان آلودگی شده و با مسدود کردن داد و فریاد و دمپ کردن ارتعاشات محیطی آهسته را برای یوزرها مهیا می نماید . بها عایق الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه تا حدودی بالاست البته مزایای بیشمار این عایق , ارزش عایق الاستومری را توجیه می نماید .
عایق الاستومری یک عایق حرارتی انعطاف پذیر است که ساختار سلول بسته آن بازدارنده از چگالش و تولید رطوبت شده و از آن یک عایق کارآمد ساخته است . این کالا سوای به کار گیری از CFC , HFC یا این که HCFC تاسیس شده است

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *