Categories: خدمات توالت فرنگی

فراگیری نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی به دلیل اسیب هایی که توالت ایرانی به زانو وارد می کند امری ضروری می باشد . شما خودتان هم هم می‌توانید سوای امداد دریافت کردن از شخص کارشناس توالت خارجی را در منزل نصب فرمائید . برای انجام اینکار به یکسرس از وسایل نیاز دارید که در زیر اسم هایشان آمده است .

آموزش نصب دستشویی فرنگی /تعمیر توالت فرنگی

جاپیچی ( اختیاری , البته با آن کارها راحت می شود )
پیچ‌گوشتی چهارسو
پیچ‌گوشتی دوسو
آچار فرانسه
انبردست یا این که انبر
رینگ مومی با پیچ
درزگیر حمام/ آشپزخانه
شیلنگ رابط دستشویی ( بخش اعظم توالت‌ها به یک رابط ۱ . ۲ در ۲ . ۱ سانتی‌متری نیاز دارا هستند )
سکه ( ارزان‌تر از لایی‌های سرویس بهداشتی )

تراز ی نخستین :

سرویس بهداشتی , پیچ‌ها , و واشرهای سابق را دربیاورید .
اذن ندهید رینگ مومی سابق و هر دسته کثیفی با پوست شما برخورد نماید . هم‌چنین احتمالا مقداری گاز فاضلاب وجود داشته باشد که سمی است . مقاله بیشتر : آیا گاز فاضلاب مهلک است؟
یک کهنه داخل چاه وارد فرمائید و بعداز اتمام کار آن را بردارید . تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه , تخلیه چاه فوری

سطح ی دوم : رینگ مومی نو و پیچ‌ها را نصب نمایید . تعمیر توالت فرنگی
رینگ مومی‌ای بخرید که دارنده پیچ باشد . حلقه‌های دارنده پیچ مقداری گران‌تر می‌باشند . زمانی که رینگ و پیچ‌ها را نصب میکنید از فیکس شدن پیچ‌ها در باطن کانال و صحیح قرار اعلام کردن آنان اطمینان حاصل فرمایید .

سطح ی سوم : کاسه سرویس بهداشتی را بلند فرمائید و بر روی رینگ مومی قرار دهید .
مطمئن گردید که پیچ‌ها دقیقا در داخل حفره‌های کاسه دستشویی قرار میگیرند . بعداز قرار دادن کاسه پاره ای آن را فشار دهید . این کار یک مجرای غیر قابل نفوذ آب را به‌وجود خواهد آورد . تخلیه چاه تهران , تخلیه چاه فاضلاب درتهران لوله بازکنی و تخلیه چاه در ظفر شمال تهران شبانه روزی

سطح ی چهارم : مهره‌ها و واشرها را در هر پیچ نصب نمایید .
از بست‌های پلاستیکی که پوشش دکوری را در جای خویش اثبات نگه می‌دارند به کار گیری نکنید , استعمال از این بست ها بعث جنبش میل کردن دستشویی می شود . خوب تر است واشر با مرحله چینی کاسه دستشویی تماس داشته باشد . ا/تعمیر توالت فرنگی  –ز بسیار محکم کردن مهره‌ها بپرهزید چراکه این کار به تراز چینی زخم خواهد رساند .

تراز ی پنجم : پوشش پلاستیکی را نصب فرمایید .

تعمیر توالت فرنگی

به جای یک بست پلاستیکی میتوانید از یک قطعه کوچک درزگیر به کارگیری نمائید . بدلیل ناهموار و ناصاف بودن بست ها سرویس بهداشتی احتمال دارد حرکت بخورد میتوانید با یک سکه تراز زیرین کاسه را تهیه و تنظیم کرده و این نقص‌ را حل فرمایید . تخلیه چاه , تخلیه چاه دستشویی , رفع گرفتگی چاه دستشویی , تخلیه چاه فاضلاب

سطح ی ششم : سرویس بهداشتی را نیز تراز نمائید .
از پیچ‌گوشتی دوسو به کار گیری نمایید و دستشویی را مقداری بلند فرمایید . یک سکه یا این که یک‌سری سکه را در تحت سرویس بهداشتی قرار داده و آن را تهیه کنید . این کار از حرکت تناول کردن دستشویی دوری مینماید که سبب ساز جابه‌جا شدن سرویس بهداشتی میشود . اما شاید برای این کار از واشرهای فلزی به کارگیری فرمایید . ایراد واشرهای فلزی این است که دارنده اندازه‌های متنوعی نیستند .

تراز ی هفتم : مخزن دستشویی را نصب نمائید .
شما هم‌چنین می توانید این کار را پیش از اثبات کردن دستشویی انجام دهید . این کار منجر میگردد تا پیچ ها راحت‌تر محکم شوند . البته عیب این کار این است که دستشویی سنگین‌تر شده و اثبات کردن آن بر روی رینگ مومی مقداری سخت‌تر میگردد .

تراز ی هشتم : پیچ‌ها را از تحت مخرن نصب کرده و مهره‌ها را محکم نمایید .
درین عکس می بینید که چه‌طور هاردی درگیر محکم کردن مهره‌ها است . مراقب باشید که مهره‌ها بیش تر از حد محکم نشوند . لوله بازکن منطقه تهران

محکم کردن مهره‌های پشتی یه خرده دشوار است به همین بهانه هاردی از آچار فرانسه برای این کار به کارگیری می کند . شما می توانید با نصب کردن مخزن پیش از اثبات کردن سرویس بهداشتی از این کار معاف گردید .

تراز ی نهم : شیلنگ ارتباط‌‌دهنده را نصب نمائید .
یک راز شیلنگ را به فلکه متصل به دیوار و رمز دیگر آن را به مخرن متصل فرمایید . بخش اعظم فلکه‌ها ۱ . ۵ سانتی‌متر و دهانه مخزن‌ها ۲ . ۱ سانتی‌متر می باشند . پیش از خریدن شیلنگ مسافت میان مخزن و دیوار را اندازه‌گیری نمائید .

سطح دهم : نشیمن‌گاه دستشویی را نصب نمایید .
نشیمن‌گاه را با استعمال از پیچ گوشتی به سرویس بهداشتی نصب نمایید . در حالتی‌که میتوانید نشیمن‌گاه و دستشویی را به طور یک کیت خریداری نمائید چراکه گاهی اوقات خریدن نشیمن‌گاهی که با سرویس بهداشتی هم‌اندازه باشد مقداری دشوار است ./تعمیر توالت فرنگی  – برای رعایت اصول بهداشتی نشیمن‌گاه پلاستیکی سفارش می شود . هم‌چنین در‌صورتی‌که در نیمه‌های شب به توالت بروید مسدود شدن در نشیمن‌گاه کسی را از خواب بیدار نمیکند .

سطح ی یازدهم : پوشش پلاستیکی را بر روی پیچ‌ها قرار دهید .
نکته : این پوشش‌ها دارنده خصوصیت می‌باشند که کم‌تر کسی از آن مطلع است . هنگام پاک کردن کاسه سرویس بهداشتی این پوشش‌ها را جدا کرده و براین اساس نشیمن‌گاه به راحتی از سرویس بهداشتی جدا شده و میتوانید آن را به راحتی منزه فرمائید .

سطح ی دوازدهم : درز دربین دستشویی و سرامیک‌های کف را درزگیری فرمایید .
این کار براساس آیین‌نامه‌های ساختمانی صورت می گیرد و از جمع‌شدن کثیفی در‌این نصیب خودداری میکند . لوله بازکنی خیابان ایران

تراز ی سیزدهم : شیر فلکه را گشوده فرمایید .
نفس خویش را حبس فرمائید . تمام قسمت‌های دستشویی را آنالیز فرمائید تا از آنها آب چکه نکند . هم‌چنین می توانید دوران زمان لبریز شدن سرویس بهداشتی از آب را اندازه‌گیری فرمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: تعمیر توالتتعمیر توالت فرنگیتوالت فرنگی

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago