نشت یابی توالت فرنگی

نشت اب دستشویی خارجی موجب اسیب رساندن و در غایت تخریب فضای اطراف چاه سرویس بهداشتی خواهد شد . نم زدن آب در نزدیکی سرویس بهداشتی سوای تعمیرات قابلیت پذیر نخواهد بود . پیشین از آنکه به تعمیرات فضای اطراف سرویس بهداشتی خارجی بپردازید بایستی علت نشتی در حوالی چاه سرویس بهداشتی خارجی معلوم شده و بعداز رفع نقص‌ به تعمیر دستشویی خارجی بپردازید . باز کردن توالت فرنگی

نماد های نشتی سرویس بهداشتی خارجی :

اعم از علامت های نشتی در دستشویی خارجی مشتمل بر نشر بوی بد در دستشویی و چه بسا خانه , دیدن نم در فضای داخلی سرویس بهداشتی , نشت اب از چاه سرویس بهداشتی , بیشتر شدن حشره‌ها در سرویس بهداشتی است . با دیدن هرمورد از این علامت ها خوبتر است هر چه سریعتر مبادرت به تعمیر دستشویی خارجی خویش فرمائید . مشاوره با یک کارشناس امری حساس و واجب می‌باشد چون چنانچه علت پیدایش خلل نشتی سرویس بهداشتی خارجی به صحت برطرف نشود بعداز تعمیرات مجدد شاهد نشتی دستشویی خارجی خواهید بود .

دست اندرکاران ساخت نشتی دستشویی خارجی :

اعم از مواقعی که سبب ساز پیدایش نشتی در دستشویی خارجی میباشد بافت دیرین چاه در ساختمان های دیرین است . این چاها در سال های پیش سوای در حیث گرفته شدن اصول ماهر حفر چاه سازه گردیده اند و درحال حاضر شما‌را با خلل نشتی اب مواجه نموده اند .

بعضی اشخاص با وجود آنکه چاه خانه خویش را جدیدا تخلیه کرده اند گشوده نیز از اختلال نشتیآب فاضلاب در منزلشان گلایه دارا‌هستند . در شرایطی که شما هم با این ایراد روبه رو می باشید راه‌حل ی فعالیت شما تبدیل چاه کهنه به تازه خواهد بود .

البته در شرایطی که مقطع هاست که چاه فاضلاب خانه را تخلیه نکرده اید چاره شما برای از در بین بردن علت نشتی دستشویی خارجی تخلیه چاه می‌باشد . در صورتی‌که کمپانی تخلیه چاه فاضلاب تشخیص اعطا کرد که چاه خانه شما دیرین و فرسوده است میتوانید علاوه بر تخلیه چاه فاضلاب , تعمیرات چاه را هم در حق تقدم قرار دهید تا بعداز بازه کوتاهی مجدد با این اختلال مواجه نشوید .

رفع گرفتگی دستشویی خارجی با بطری نوشابه

گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی احتمالا به عوارض مختلفی فیس دهد که در اکثری از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای گشودن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .

در بیشتر موردها اشخاص برای مفتوح کردن سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی به کار گیری می نمایند . البته گهگاه هم میتوان لوله بازکنی فارغ از نیاز به تلمبه هم انجام اعطا کرد . لایروبی و چاه بازکنی ساسانی کرج

در حالتی که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی نباشد نقص‌ به راحتی برطرف خواهد شد .

رویه های اثرگذار متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی مو جود می‌باشد که مهم ترین آن به کار گیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی او‌لین استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و پیشین از استعمال به خیر و خوبی آن را گرم فرمایید . ولی اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای گشودن سرویس بهداشتی خارجی دردست ندارید توصیه ما به شما استعمال از یک بطری نوشابه است .

لوله بازکنی با بطری نوشابه :

سطح ی نخستین :

یک بطری نوشابه تهیه و تنظیم فرمائید و رمز آن را به صورت پایین برش دهید .

سطح ی دوم :
نصیب بریده شده را مقداری زاویه دار روی ترک سرویس بهداشتی قرار دهید و استارت به تلمبه زدن نمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود .

در صورت گرفتگی شدید لوله میتوانید با یک کمپانی دارای اعتبار لوله بازکنی تماس حاصل فرمائید چون گرفتگی احتمالا در اثر ÷ر برودن چاه سرویس بهداشتی باشد . حفر چاه آب و فاضلاب شاهین ویلا کرج فوری

لوله بازکنی محدوده میدان رسالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *