Categories: لوله بازکنی

لوله بازکنی چاهک

بالا زدن آب از چاه ایوان ساختمان های کهن اعم از صحنه هایی است که برای اشخاص به هیچ عنوان خوشایند نیست . بالازدن آب از چاهک حیاط به دلیل گرفتگی لوله های حیاط و گیر کردن شی فرنگی در لوله بالکن فیس میدهد . نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب باعث گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی شیوه عبور آب را سد می نماید . روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه حیاط موجود هست که بسته به شدت گرفتگی عملا سبب بازشدن چاه حیاط خواهد شد . اعم از این روش ها می شود به به کارگیری از محلول های ارگانیک و شیمیایی لوله بازکنی , و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره نمود . لوله بازکنی در آوردن جسم از چاه فاضلاب و توالت ازگل شمال تهران

رفع گرفتگی چاه حیاط :

برای بازکردن چاه حیاط میتوانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا این که چنته استعمال نمایید . در بخش اعظمی از مورد ها به کارگیری از محلول های ارگانیک هم پاسخگو خواهند بود .

درصورتی که ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی ارگانیک به کار گیری فرمائید یک استکان جوش شیرین و یک جام نمک را با یکدیگر ترکیب کرده و داخل چاه بریزید . آن‌گاه یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه فرمائید تا گرفتگی برطرف شود . این فعالیت را اگر‌چه برهه زمانی یکبار انجام دهید .

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم دشوار در لوله ی فاضلاب نمیتوان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت .

به کار گیری ی بسیار و مکرر از محلول های لوله بازکنی منجر پوسیدگی لوله های فاضلاب ایوان خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را در‌پی خواهد داشت . برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله , موسسه ها لوله بازکنی با امداد پمپ تراکم هوا یا این که فنر های لوله بازکنی با گاز گرفتگی چاه ایوان را برطرف خواهند کرد .

لوله بازکنی با چنته

ایراد در عبور آب به باطن فاضلاب و راز ریز شده آب از چاهک فاضلاب به معنای گرفتگی لوله ی فاضلاب می‌باشد . اشکالاتی ک در منازل و ساختمان های دیرین به دلیل جرم گیری لوله ها دوچندان فیس میدهد . میزان لایه های جرم لوله اعم از عواملی است که به شما میگوید از چه روش بایستی برای بازکردن گرفتگی لوله ای فاضلاب استعمال کرد . لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به امداد چنته روش همگانی و کاربردی می‌باشد که در بیشتر موردها مشکلات گرفتگی لوله را برطرف می‌نماید .

البته به کارگیری از لوله بازکن چنته مزایا و معایبی هم دارااست که آشنایی این مزایا و معایب به شما در یافتن راهی جایگزین برای بازکردن گرفتگی لوله یاری خواهد کرد . تخلیه چاه و لوله بازکنی شاهین ویلا کرج

مزایا بازکردن لوله به یاری چنته :

در عمده مواقع علت گرفتگی لوله گیر کردن ذرات مواد غذایی , چربی ها و موی در لوله است . چنته اقتدار بالایی در حذف این مواد و سوق دهی آن به داخل لوله ای فاضلاب داراست . بعد از ریختن چنته به داخل محل ورود لوله ی فاضلاب مواد زائد و جرم های سطحی لوله حل شده و قابل انعطاف می گردند . حجم اشغال شده به وسیله جرم های لوله از فی مابین رفته و قطر لوله ارتقا است . بعد از آب و فاضلاب به خیر از لوله عبور کرده و گرفتگی لوله برطرف می شود . لوله بازکنی مینایی

معایب به کارگیری ازچنته برای بازکردن گرفتگی فاضلاب :

اعم از معایبی که چنته واسید های لوله بازکنی بوجود میاورند پوسیدگی لوله ی فاضلاب هست . متاسفانه بعضی اشخاص سوای اطلاع از این قضیه قصد در بازکردن گرفتگی های شدید لوله به یاری چنته دارا هستند . آن‌ها برای رفع گرفتگی های شدید لوله مرتبا از چنته استعمال کرده و برای مقطع ها میگذارند محلول داخل لوله باقی بماند و این فعالیت اسیب متعددی به سیستم لوله کشی فاضلاب میرساند و بعضا مواقع سبب ساز رخنه‌ شدن لوله می شود . رخنه‌ شدن و هدر رفتن آب سوای سمع و نظر شما منجر تولید نم و رطوبت در ساختمان شده و خطرارت دور از شوخی را به‌دنبال دارااست . این فرمان در لوله کشی های سابق به فراوانی مشاهد می شود .

روش جایگزین برای استعمال از محلول لوله بازکن چنته :

به کارگیری از چنته برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله مطلوب نمیباشد . یکی از طریق های جایگزین و کارآمدی که هیچ آسیبی هم به سیستم لوله کشی فاضلاب شما وراد نمی‌کند به کارگیری از فنر لوله بازکنی برقی میباشد .

روش بی آلایش ای برای بازکردن شیوه فاضلاب :

بی آلایش ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین خط مش در خانه , استعمال از پودر رخت شویی می‌باشد . روش عمل به‌این صورت است که آب داغ را مقداری گشوده کرده تا وارد راه و روش فاضلاب شود , سپس نصف قوطی پودر رختشویی اختصاصی دست یا این که به عبارتی پودر لباسشویی را در چاهک ریخته و مجددا آب داغ را گشوده می کنیم . الباقی پودر را نیز درپی همراه با آب داغ به باطن چاهک میریزیم .

می‌بینید که چقدر پرسرعت روش فاضلاب گشوده میشود . در برخی از گرفتگی های رویکرد فاضلاب بجای پودر دست از شامپو نیز میتوان به کارگیری کرد .
برهان گرفتگی رویه فاضلاب توده شدن گیسو در درون لوله , سیفون و جرم دریافت کردن آنهاست که بازدارنده از عبور آب می شود . معمولا جرم چربی به دور موها گرفته میشود و پودر رختشویی یا این که شامپو سبب حل شدن جرم و رها شدن موها شده و رویه فاضلاب گشوده میشود . این فعالیت را سود سوزآور یا این که چانته نیز انجام میدهند که خورنده چربی می‌باشند . البته متاسفانه این مواد به لوله های شیوه فاضلاب و سیفون ها به ویژه در ساختمانهای کهن که اکثر زمان ها از فرآورده چدن می‌باشند و خیر از پلاستیک , زخم می زنند و سبب پوسیدگی و ترک شدنشان می‌شوند .

این روش برای گرفتگی های معمولی لوله ها کاربرد دارااست خیر گرفتگی های شدید که چه بسا یک قطره آب نیز رد نمیشود . در مورد ها وخیم حتما می بایست از یه لوله بازکن کارشناس یاری گرفت .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله بازکنی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago