عایق بندی لوله های اب و فاضلاب

رفع نم و نشتی لوله فاضلاب :

لوله های فاضلاب و اب مصرفی ساختمان و متعلقاتذی‌ربط از مهم ترین و کلیدی ترین قسمت های بناساختمان هست که جهت به کارگیری با صرفه از انهاباید بصورت تروتمیز و متناوب مورد بررسی و بازدیدقرار گیرند , تا هرگونه عیب فنی و ساختاری انهامورد بررسی و تعمیرات قرار گیرندعدم نگه داری و خدمت مطلوب منجر زیر امدنکیفیت و . . . میشود , که خسارات و هزینه هایی رادربر خواهد داشت .

عارضه ها گرفتگی لوله فاضلاب :

١ – گرفتگی در اثر افتادن جسم فرنگی

٢ – رسوب گیری و بسته شدن لوله ( بیشتر لوله چدنی )

٣ – عدم نصب غلط اتصالات لوله های فاضلاب ( اکثرا سیفون ها . . . ) لوله بازکنی الهیه

٤ – عدم به کارگیری طولانی دوران از لوله و ساختمان

٥ – به کار گیری فراوان از اسیدها و شوینده ها که چربی را به جداره لوله ها جذب می نمایند .

٦ – گرفتگی در اثر بنایی و ریزش مصالح ساختمانی

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب :

١ – فنر زدن ( ژنراتور ) فنر زدن که توسط موتور ژنراتورکوچکی کار می‌نماید و بواسطه فنر بلند اهنی ( در میان ٣تا ٨ متر فعالیت مینماید که با لرزش و ضربه همراه می‌باشدحساس : بعلت فشار و نیروی فراوان لرزشی و جلوبرنده فنرو ضربه های ان برای لوله ها خطرناک می باشد و اینضربات احتمالا لوله را بازنماید ولیکن سببشکستگی و ازبین رفتن یا این که سست شدن اتصالاتلوله شده و با گذشت زمان منجر تولید نم و نشتی در لوله میشود

٢ – ریختن اسید و مواد شیمیایی که از فنر خوب تربوده اما به اتصالات و زوایای لوله اسیب دور از شوخی وارد می نماید

٣ – به کارگیری از مواد حلال نانو , بعلت عدم خاصیتشیمیایی شایسته ترین منش جهت رفع گرفتگی و انسدادلوله ها میشود شایسته ترین شیوه ردوبدل لوله معیوب ومسدود در محل قرارگیری سیفون ها می باشد .

فنر لوله بازکنی متراژ بلند

فنر لوله بازکنی متراژ بلند روش فنر زنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

راءس این فنر حدود ۰٫۱ متر و بدون واسطه می‌باشد و کالا آن از ماده ای مقاوم تعیین شده‌است . بخش نخستین پیچهای مخروطی در فنر سبب ساز می‌شوند که شی ءها گوناگون در لوله به جلو رمز داده شوند .  لوله بازکنی کرج در آوردن جسم از چاه کشتارگاه جنوب تهران

در هنگام انجام کار فنر زنی بایستی چندین استدلال را در لحاظ بگیرید :

روش فعالیت این دستگاه به تولید صدای وزوز مانندی و با چرخش فنر و بازکردن آن درسمت جلو برای رفع گرفتگی است .
برای آزمایش این که گرفتگی لوله با موفقیت رفع شده‌است می بایست جریان آب را با فشار شدید گشوده فرمایید و کشش آن پرسرعت باشد .
امروزه برای رفع گرفتگی از دستگاه های مدرنی به کارگیری می شود که به انواع و فرم های گوناگون وجود دارا‌هستند .

. طرز رفع و گشودن گرفتگی چاه کفشوی , لوله فاضلاب خزینه به دو علت در گیر فرمان گرفتگی خواهد شد .

داشتن لوله هایی که قطر کم دارا هستند فنر لوله بازکنی متراژ بلند داخل شدن اثرات چربی و موی در ادامه خزینه کردن به درون لوله

دو ادله بالا سبب ساز می گردند که در شتر گلو و جداره لوله فاضلاب , مخصوصا در حالتی‌که قطر لوله ها از ۴ اینچ کمتر باشد , گرفتگی فیس دهد . برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب خزینه به طور فنر لوله بازکنی متراژ بلند کار میکنیم :

فنر لوله بازکنی متراژ بلند آب جوش را با فشار گشوده کرده و کارایی می‌کنیم با پمپ کردن مسیر گشوده شود .

فنر لوله بازکنی متراژ بلند در‌حالتی که که نشست چربی ها مضاعف باشد و در جداره لوله به اندازه متعددی انباشته شده باشند , از محلول اسید کلریدریک ۱۰ % و یا این که هر حلال قادر دیگری در محل کفشوی به کارگیری کرده و با پمپ زدن مداوم مسیر لوله را گشوده میکنیم . لوله کشی شهرک اوج کرج

درین ایام , بجهت گرفتگی دستشویی خارجی با تعداد تماس های متعددی روبه رو هستیم . بنابر این اطلاعاتی را برای رفع پارگی سرویس بهداشتی خارجی , سرویس شما مطرح شده شده‌است . با ما همراه باشید…

بیشتر مشتریان داده ها کافی از ( عواملی که سبب گرفتگی لوله فاضلاب می گردند ) نداشته و همین دستور گزینش روش نامطلوب رفع گرفتگی را در بر خواهد داشت . از معایب گزینش روش نامطلوب می‌توانیم به هدررفتن زمان و هزینه ها اشاره کنیم .

تعیین طریق ی رفع گرفتگی لوله فاضلاب به تحلیل های نخستین از وضعیت گرفتگی وابسته است . عامل ها اثرگذار در تعیین روش رفع گرفتگی لوله مورد ها پایین را دربرگیرنده می شود :

مدل گرفتگی

شدت گرفتگی

متراژ لوله فاضلاب

ابزار های در اختیار

ابتدا پیشین از هر چیز بایستی ظریف همگی موردها بالا مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوان شایسته ترین و به صرفه ترین رویکرد ممکن را گزینش کرد . طرز ی بازکردن لوله سرویس بهداشتی خارجی با روش ی بازکردن لوله دستشویی اهل ایران سازه به محدودیت های ان از حیث لوله کشی فراوان مختلف میباشد و همینطور برای گشودن لوله ظرفشویی می بایست نازکی بالایی نسبت به بقیه گرفتگی ها به خرج اعطا کرد .

در صورتی‌که لوله فاضلاب شما پشت سرهم می‌گیرد نشان از ضعیف بودن شدت گرفتگی دارااست و سرعت آبی رنگ که از لوله فاضلاب عبور می نماید می‌تواند گویای شدت گرفتگی لوله فاضلاب باشد .

مالامال شدن چاه فاضلاب نماد هایی دارااست . این که این چاه , یک سری سال میباشد که تخلیه نشده است . بوی بد فاضلاب در ساختمان استنشاق می شود . گرفتگی سرویس بهداشتی اتفاق افتاده و آب بالا زده و گشوده نمی‌شود . نسبت به ماه ها و سال های قبلی , حشره‌ها موزی مانند سوسک و پشه در ساختمان بیشتر شده‌است . نشست و فرورفتگی زمین در اطراف محل درب چاه دیده میشود . همگی این مورد ها می‌تواند آرم این باشد که فاضلاب در هم اکنون لبریز شدن است . اینجاست که بایستی با ما تماس حاصل نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *