Categories: حمل نخاله و حمل مصالح

معرفی بهترین محلهای مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در بخش چهاردانگه

سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر ذکر کرد : معرفی محل مطلوب برای تخلیه نخاله های ساختمانی در بخش چهاردانگه ازجمله مهم ترین مصوبات جلسه میریت پسماند اسلامشهر درطول روز روز قبل بود .

معرفی محل مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در بخش چهاردانگه

به نقل از ایسنا , البته اله محمدی , قیم سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در سومی جلسه مشترک کارگروه رئیس پسماند و کنترل جمعیت حیوان‌ها ناقل بیماری به آدم با اشاره به این‌که بخش چهادانگه به نظر شرایط جغرافیایی و استقرار موسسه ها بزرگ و مخلوط ناهمگون جمعیتی و نیز مرزی با تهران و حضور اتباع بیگانه بسیار اساسی و دارای اهمیت است , افزود : از ۲۳ کمپانی معضل دار در استان تهران , ۱۳ کمپانی در شهرستان اسلامشهر و از این تعداد ۱۱ کمپانی در مرحله بخش چهاردانگه ساکن میباشد که درین رابطه چه بسا یک کارخانه هم تعطیل نشده است . حمل نخاله

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رودخانه

او به ضرورت تشکیل اداره مدیریت پسماند شهرستان و مشکل‌ها مرتبط با پسماندهای طبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد : تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رودخانه کن و سالور , عدم مبادرت مثبت شهرک برآوند در جهت اجرای لازمات زیست محیطی اعم از مدیر پسماند و احداث سیستم تصفیه فاضلاب از موضوعاتی بود که درین گرد هم آیی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت . جمع آوری نخاله ها و مدیریت پسماند در کشور نیازمند یک نگاه علمی است

محمدی به‌دنبال به تشریح مهمترین مصوبات این جلسه پرداخت و گفت : معرفی محل مطلوب برای تخلیه نخاله های ساختمانی در بخش چهاردانگه , نظارت اداره صنعت و معدن به پروانه های صادره برای بهره برداری معادن شن و ماسه شهرستان و پیگیری واحدهای متخلف که بیش تر از پروانه صادر شده مبادرت به برداشت از معادن و بازیافت نخاله های ساختمانی می‌نمایند اعم از مصوبات این گردهمایی بود .

به نقل از تارنما سامات ; او ادامه اعطا کرد : پیگیری احداث سیستم تصفیه فاضلاب شهرک برآوند , حیث نمودن مسئله رئیس نخاله های ساختمانی در مجوزهای صادره تخریب و تجدید بنا از سوی شهرداری ها و دهیاری ها , پیگیری سازمان شیوه و شهرسازی درباره با تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف رویه ها و جاده ها و معرفی متخلفین به دستگاه قضایی , پیگیری سازمان منابع آب شهرستان نسبت به تصرفات غیر قانونی در اطراف و بستر رودخانه های کن و سالور و معرفی متخلفین به دستگاه قضایی از سایر مصوبات این جلسه بود .

جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی

تحریریه خبر – جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در لبه محورهای روستایی بخش کن به سر کردگی بخشدار کن در سالن اجتماعات بخشداری کن برگزار شد به نقل از ارتباط ها همگانی و اموربین الملل فرمانداری تهران , ( لطف الله پرندین ( با اشاره به فیس معابر محل ورود و خروجی روستاها در بخش کن اظهار‌کرد : وجود نخاله های ساختمانی در معابر درونی و بیرونی روستاها از معضلاتی است که موجب مخدوش شدن معابر شده و مشکلات بهداشتی و زیست محیطی غیر قابل جبرانی به بار آورده است .

پرندین با تاکید به دفن رسمی این نخاله ها تصریح کرد : دربرنامه های رئیس و بازیافت ضایعات و نخاله های ساختمانی می بایست به بررسی روش هایی بپردازیم که کمترین مشکلات زیست محیطی را درپی داشته باشد . همچنان مردم ازتپه‌هاي نخاله بالاوپايين مي‌روند

جلسه رفع مشکلات تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در لبه محورهای روستایی بخش کن با حضور نماینده آزاد رویه تهران – شمال , نمایندگان اطراف شهرداری های بخشها پنج و۲۲ , نماینده بهداشت شمال غرب و اعضای شورا و دهیاران روستاهای بخش کن برگزار شوید .
در‌این جلسه بعد از گفتمان و تبادل لحاظ در خصوص پسماندها و نخاله های ساختمانی روستاهای بخش کن مقرر شد کلیه مسوولین حاضر از جمله دهیاران و روسای اداره ها در هدایت برای انتخاب محل تخلیه و چگونگی جمع آوری و تخلیه در محل مطلوب همیاری , هماهنگی و تعامل ضروری را داشته باشند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله های ساختمانینخاله ساختمانینخاله های ساختمانی

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago