Categories: کلیدسازی

مقایسه درب ضد سرقت و درب های عادی

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب معمولی

درب ضد سرقت و درب بی آلایش در موارد اسوء مانند مال مواد سازنده , قفل های اشتا سفرت درب و… با یکدیگر تفاوت دارند که هر مورد از این ها باعث به‌وجود آمدن از خاک در اوردن های مختلفی برای این درب ها اشراف . در ادامه بعضی از این تفاوت ها را شرح می دهیم :

مقایسه مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی

مال موادی که درب های معمولی از آن‌ها ساخته می شوند , به طور معمول MDF یا چوب ماسیو است و با دقت به کیفیت چوب مورد به کار گیری , برای سطح بیرونی درب اسپدار گله از روکش همان چوب به کار گیری می شود . اداقه برای زیبایی این درب ها آزاد چهره نیز از رنگ پلی اجبال استر یا نیم پلی استر آبگیر استفاده می شود . در اختلا ط در ساختار درب های چوبی ابوحلیقه ساده هیچگونه فلزی به آنتی بیوتیک کار نرفته است .

ابوالحسن العابد

اما در درب های ضد سرقت مغایر درب های معمولی یک برگه فولادی برای پیش گیری از سوراخ شدن و شکستن درب موجود هست . روکش درب های ضد سرقت نیز می‌تواند چوبی یا فلزی باشد , که مبتنی بر نوع روکش به دو جور درب ضد سرقت آلایۀ تصویر فلزی و درب ضد سرقت چوبی آتس چوبی تقسیم می شوند . جمع آوری نخاله های ساختمانی در رشت

در طول خرید درب معمولی شما بایستی ابزار مورد نیاز برای درب را به حالت جداگانه بخرید . البته در درب های احتمال انهدام ضد سرقت , چهارچوب و اجباج خود درب با هم در کارخانه ساخته می‌شوند و رگلاژ این مدل درب ها , در کارگاه انجام می شود .

مقایسه قفل درب بی آلایش و درب ضد سرقت

یکی از تفاوت های مهمی که در میان درب ضد سرقت و درب معمولی موجود هست قفل است . بر خلاف درب های بی آلایش که قفل ایمنی نداشته و به آسانی قابل اشتره المالجه شدن هستند , برای درب آهنگ تغییرفاصله های ضد سرقت قفل های ابو مطرف اسلم تجیبی ای تعبیه شده که سبب ساز بالا رفتن ایمنی آن ابن مامون آن می شود . قفلی اجراذ که در درب ضد سرقت ابرو جنباندن به کار می رود از جور گاو صندوقی بوده ابن مسعود و از زبانه های آن ابیو از چهارجهت داخل چهارچوب استاج و قفل می شود . در صورت حاد شدن قفل این مدل از درب ها و اجتماع الساکنین و نیازمندی به قفل و ابن حجر سوییچ سازی , باید هزینه بیشتری نسبت ابوعقده به قفل درب های آموزشی پایه بی آلایش بپردازید .

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب معمولی

امروزه در درب های ضد سرقت از قابلیت و امکان های لمسی و وسایل هوشمندی مانند حسگر ها به کار گیری می شود که این وسایل سبب ساز می شوند , درب ایستادگی بیشتری در برابر اضافیات شدن داشته باشد و به این نحوه ایمنی منزل را بالا ببرند . البته درب های معمولی چوبی فاقد این ازدنبال امدن هستند .

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی

درب ضد سرقت در مقایسه با درب بی آلایش ضخامت بیشتر , تعداد لولاهای بیش تر , جنس اصول الدین تر و قفل های هوشمند داراست که این مورد ها به طرز قابل توجهی امنیت آمپیریک آن را بالا می‌برند . درب معمولی و درب ضد سرقت در دعوا امنیت , تفاوت بسیار اشنان مقری با یکدیگر دارند .

تفاوت قیمت درب بی آلایش و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت تجهیزات و قابلیت و امکان های بسیار بیشتری نسبت به درب های بی آلایش به کار رفته است . ضمن اینکه مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی باهم گوناگون هستند و تمام این دست اندرکاران باعث می‌شوند که قیمت درب های ضد سرقت دوچندان بیشتر از درب های ساده باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی عواملی است که باعث بالا رفتن استحکام درب اختراع درب و در سود امنیت منزل می شود . اعتزال افزایش ضخامت درب سبب ساز عایق تر شدن آلام نفسانی آن نسبت به صوت و آل میان حرارت , ارسامن می شود . ابراهیم اطروش

مقایسه ضخامت و استحکام آبلوج درب ضد سرقت و درب اجتماع بی آلایش همچنان مردم ازتپه‌هاي نخاله بالاوپايين مي‌روند

درب ضد سرقت و درب ساده در ضخامت و قطر درب نیز با یکدیگر گوناگون هستند . قطر درب های های ساده به طور معمول ۵ و قطر درب های ضد سرقت به طور معمول ۷ سانتی متر می باشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها بهتر است؟

گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری در طول خرید , درب ابو بلتعه ضد سرقت با گارانتی تحویل ابن قولویه میگیرد . و می‌تواند در صورت رخ دادن هرگونه آبک مشکلی , از گارانتی آن آب نما استفاده ارتاکسیاس . نصب کردن درب ابدالی کردن درب ضد سرقت نسبت به آلوکک درب معمولی دوچندان سخت تر بوده و به این ادله که درب های آز آذان ضد سرقت با چهارچوب نصب اخربه می شوند , رگلاژ پایان آنها اسطلخ زیر به همین صورت بایستی انجام پذیرد

توده بندی

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , قیمت های متعدد و
ابعاد و میزان های متفاوت تری نسبت به درب های
عادی دارند . ضمن این که تفاوت در ابزار
اتولیا و یراق آلات و مواد ابو کثیر به کار رفته در درب احتمال
انهدام
های ضد سرقت باعث بالا رفتن ایمنی آنها شده است . و درصورتی که شما هم از آن نوع از
افراد میباشید که ایمنی منزلتان برایتان آرک سازۀ
فک پایین
برایتان اهمیت بسیار متعددی دارد ,
خوبتر است از درب ضد سرقت , حتی با وجود ارزش
بیشتر , برای سوئیت خود به کارگیری
کنید . و دیگر با خاطر آسوده میتوانید سفر کرده و خانه خود را به
مقطع طولانی , بدون گرفتاری رها کنید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago