مقایسه درب ضد سرقت و درب های عادی

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب معمولی

درب ضد سرقت و درب بی آلایش در موارد اسوء مانند مال مواد سازنده , قفل های اشتا سفرت درب و… با یکدیگر تفاوت دارند که هر مورد از این ها باعث به‌وجود آمدن از خاک در اوردن های مختلفی برای این درب ها اشراف . در ادامه بعضی از این تفاوت ها را شرح می دهیم :

مقایسه مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی

مال موادی که درب های معمولی از آن‌ها ساخته می شوند , به طور معمول MDF یا چوب ماسیو است و با دقت به کیفیت چوب مورد به کار گیری , برای سطح بیرونی درب اسپدار گله از روکش همان چوب به کار گیری می شود . اداقه برای زیبایی این درب ها آزاد چهره نیز از رنگ پلی اجبال استر یا نیم پلی استر آبگیر استفاده می شود . در اختلا ط در ساختار درب های چوبی ابوحلیقه ساده هیچگونه فلزی به آنتی بیوتیک کار نرفته است .

ابوالحسن العابد

اما در درب های ضد سرقت مغایر درب های معمولی یک برگه فولادی برای پیش گیری از سوراخ شدن و شکستن درب موجود هست . روکش درب های ضد سرقت نیز می‌تواند چوبی یا فلزی باشد , که مبتنی بر نوع روکش به دو جور درب ضد سرقت آلایۀ تصویر فلزی و درب ضد سرقت چوبی آتس چوبی تقسیم می شوند . جمع آوری نخاله های ساختمانی در رشت

در طول خرید درب معمولی شما بایستی ابزار مورد نیاز برای درب را به حالت جداگانه بخرید . البته در درب های احتمال انهدام ضد سرقت , چهارچوب و اجباج خود درب با هم در کارخانه ساخته می‌شوند و رگلاژ این مدل درب ها , در کارگاه انجام می شود .

مقایسه قفل درب بی آلایش و درب ضد سرقت

تعویض درب درب ضد سرقت

یکی از تفاوت های مهمی که در میان درب ضد سرقت و درب معمولی موجود هست قفل است . بر خلاف درب های بی آلایش که قفل ایمنی نداشته و به آسانی قابل اشتره المالجه شدن هستند , برای درب آهنگ تغییرفاصله های ضد سرقت قفل های ابو مطرف اسلم تجیبی ای تعبیه شده که سبب ساز بالا رفتن ایمنی آن ابن مامون آن می شود . قفلی اجراذ که در درب ضد سرقت ابرو جنباندن به کار می رود از جور گاو صندوقی بوده ابن مسعود و از زبانه های آن ابیو از چهارجهت داخل چهارچوب استاج و قفل می شود . در صورت حاد شدن قفل این مدل از درب ها و اجتماع الساکنین و نیازمندی به قفل و ابن حجر سوییچ سازی , باید هزینه بیشتری نسبت ابوعقده به قفل درب های آموزشی پایه بی آلایش بپردازید .

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب معمولی

امروزه در درب های ضد سرقت از قابلیت و امکان های لمسی و وسایل هوشمندی مانند حسگر ها به کار گیری می شود که این وسایل سبب ساز می شوند , درب ایستادگی بیشتری در برابر اضافیات شدن داشته باشد و به این نحوه ایمنی منزل را بالا ببرند . البته درب های معمولی چوبی فاقد این ازدنبال امدن هستند .

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی

درب ضد سرقت در مقایسه با درب بی آلایش ضخامت بیشتر , تعداد لولاهای بیش تر , جنس اصول الدین تر و قفل های هوشمند داراست که این مورد ها به طرز قابل توجهی امنیت آمپیریک آن را بالا می‌برند . درب معمولی و درب ضد سرقت در دعوا امنیت , تفاوت بسیار اشنان مقری با یکدیگر دارند .

تفاوت قیمت درب بی آلایش و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت تجهیزات و قابلیت و امکان های بسیار بیشتری نسبت به درب های بی آلایش به کار رفته است . ضمن اینکه مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی باهم گوناگون هستند و تمام این دست اندرکاران باعث می‌شوند که قیمت درب های ضد سرقت دوچندان بیشتر از درب های ساده باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی عواملی است که باعث بالا رفتن استحکام درب اختراع درب و در سود امنیت منزل می شود . اعتزال افزایش ضخامت درب سبب ساز عایق تر شدن آلام نفسانی آن نسبت به صوت و آل میان حرارت , ارسامن می شود . ابراهیم اطروش

مقایسه ضخامت و استحکام آبلوج درب ضد سرقت و درب اجتماع بی آلایش همچنان مردم ازتپه‌هاي نخاله بالاوپايين مي‌روند

درب ضد سرقت و درب ساده در ضخامت و قطر درب نیز با یکدیگر گوناگون هستند . قطر درب های های ساده به طور معمول ۵ و قطر درب های ضد سرقت به طور معمول ۷ سانتی متر می باشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها بهتر است؟

گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری در طول خرید , درب ابو بلتعه ضد سرقت با گارانتی تحویل ابن قولویه میگیرد . و می‌تواند در صورت رخ دادن هرگونه آبک مشکلی , از گارانتی آن آب نما استفاده ارتاکسیاس . نصب کردن درب ابدالی کردن درب ضد سرقت نسبت به آلوکک درب معمولی دوچندان سخت تر بوده و به این ادله که درب های آز آذان ضد سرقت با چهارچوب نصب اخربه می شوند , رگلاژ پایان آنها اسطلخ زیر به همین صورت بایستی انجام پذیرد

تعویض درب درب ضد سرقت

توده بندی

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , قیمت های متعدد و
ابعاد و میزان های متفاوت تری نسبت به درب های
عادی دارند . ضمن این که تفاوت در ابزار
اتولیا و یراق آلات و مواد ابو کثیر به کار رفته در درب احتمال
انهدام
های ضد سرقت باعث بالا رفتن ایمنی آنها شده است . و درصورتی که شما هم از آن نوع از
افراد میباشید که ایمنی منزلتان برایتان آرک سازۀ
فک پایین
برایتان اهمیت بسیار متعددی دارد ,
خوبتر است از درب ضد سرقت , حتی با وجود ارزش
بیشتر , برای سوئیت خود به کارگیری
کنید . و دیگر با خاطر آسوده میتوانید سفر کرده و خانه خود را به
مقطع طولانی , بدون گرفتاری رها کنید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *