Categories: شمال تهران

وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان

وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان به وسیله اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست بررسی و به طور اصولی سوق‌دهی میشود .

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان قزوین , مهندس سیاوش شمسی‌پور نائب رئیس محیط زیست انسانی این سازمان کل با تاکید بر این مقاله بیان کرد : وجود نخاله‌های ساختمانی در تراز شهرها سبب ساز نازیباشدن سیمای شهری شده که در این طریق طی جلساتی با شهرداران قرار شده که برای دفع این نخاله‌ها مکان‌یابی صورت بپذیرد . حمل نخاله ساختمانی شمال تهران
او افزود : مکان دفع نخاله‌های ساختمانی می‌بایست از نگاه مسایل زیست محیطی به تایید اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان رسد .
شمسی‌پور تاکید کرد : میزان نخاله‌ی ساختمانی در شش ماهه‌ی اولیه سال ۹۰ در شهر قزوین بیش تر از ۴۹ هزار بدن بوده است .
او در‌پی به بررسی موقعیت پسماندهای طبی استان اشاره نمود و بیان کرد : اکنون کلیه بیمارستان‌های استان دارنده سیستم امحای آشغال میباشند و پسماندهای ساخت شده را به طور تماما بهداشتی مدیر و بی‌خطر می کنند .
شمسی‌‌پور تصریح کرد : در این سال پیگیر هستیم تا با رئیس دانشکده علم ها طبابت پسماندهای کلیه‌ی مرکزها درمانگاه‌ها , رادیولوژی‌ها , آزمایشگاه‌ها و مرکزها دندانپزشکی هم بی‌خطر سازی شوند .
این جایگاه مسوول با اشاره به اولویت‌های‌ کاری اداره‌ی کل در حوزه‌ی معاونت محیط زیست انسانی در همین سال بیان کرد : طرح رئیس پسماند استان با دقت به ضابطه رئیس پسماند در همه‌ی زمینه‌ها اعم از اقدامات کلیدی و با اهمیت در سال ۹۱ خواهد بود .
او ادامه بخشید : ارزیابی بر کار واحدهای تولیدکننده‌ی اتومبیل و موتورسیکلت متناسب با قواعد یورو ۴ برای ماشین ویورو ۳ برای موتورسیکلت , تحلیل بر مرکزها معاینه‌ی فنی استان و اجرای برنامه‌های آموزشی با همیاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی استان در جهت ارتقای فرهنگ وتمدن محیط زیست اعم از برنامه‌های این اداره‌ی کل هست .
او همینطور راجع‌به طر‌ح‌های مطالعاتی صورت گرفته به وسیله اداره‌ی کل محیط زیست استان اعلام‌کرد : بررسی موقعیت واحدهای تولیدکننده پسماند ویژه و بررسی صفوف آلاینده‌ی شهری از طرح‌های اساسی بوده که بوسیله کارشناسان صورت گرفته شده‌است . نصب و تعمیر کولر گازی

ذرات گرد و غبار سلامتی مردم مناطق زلزله زده را تهدید می نماید

با استارت عملیات خاکبرداری و ساختمان سازی در بخش ها زمین لرزه زده , دور از هم شدن ذرات گرد و غبار در دور و اطراف تن درستی مردمان را تهدید می نماید .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی , بیوک رئیسی رئیس کل حفاظت محیط زیست استان بابیان این مقاله خاطرنشان کرد : برای پرهیز از این قضیه و کاهش آلودگی هوا ناشی از ذرات , آبپاشی شایسته ترین و در دست ترین روش است . نصاب ایزوگام

رئیس کل حفاظت محیط زیست خلل دیگر بخش ها ز‌لزله زده روستایی را نخاله های ساختمانی حاصل از گردآوری آوار تیتر کرد و بیان کرد : ریختن نخاله های ساختمانی در آبراهه ها منجر آلودگی آبهای روان و سطحی می شود .

رئیسی نادرستی مدیریت آشغال ها و پسماندها درین بخشها را هم , از مشکلات بهداشتی و محیط زیستی حوزه‌ می داند و افزود : در این راه سازمان کل حفاظت محیط زیست برنامه های مدیریتی زیادی به سطح اجرا نهاده است .
این منزلت مسئول زمین لرزه اخیرو تجربه محیط زیستی آن را یادآور شد و اعلام کرد : مکان یابی زیست محیطی در استقرار موقت ز‌لزله زده ها قادر است تجربه ای برای آتی ها باشد تا انجام فعالیتها و عملیات عمرانی سبب ساز به خطر پرتاب کردن بهداشت و محیط زیست مردمان نشود . جراحت هایی که قادر است برای محیط زیست بشر و موجودات دیگر جبران ناپذیر باشد . سرانه پسماند ساختمانی به ازای هر تهرانی ۵ . ۵ کیلوگرم است

نشست کارگروه مدیریت پسماند با تاکید بر لزوم رئیس اصولی پسماند های استان ایلام در بخش پسماندهای پزشکی دراستانداری برگزار شد .

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان ایلام , در گرد هم آیی کارگروه مدیر پسماند کاظمی مدیریت کل حفاظت محیط زیست استان و دبیر کارگروه , مصوبات پیشین را خواندن و همینطور با ذکر مشکلات حادث شده از دفع نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز , خواهان راه‌حل اندیشی برای حل این بحران شد .
در‌این گرد‌همایی کرمی نائب رئیس کارها عمرانی استانداری ایلام بر ضرورت سوق دهی و رئیس پسماندهای طبابت استان بوسیله دانش گاه علم ها طبی و بخش محرمانه ( مرکزها درمانی و مطبها ) و لزوم برخورد قاطع با متخلفین تاکید کرد .
بدین ترتیب گزارش , پیرو این گردهمایی سیاستی به سوی گزینش محل های نو جایگزین وبسایت تخلیه نخاله های ساختمانی با هماهنگی اداره ها ذیربط و پیگیری شناسائی مرکزها بهداشتی و درمانی که پسماند طبی خویش را رئیس نمی کنند , اتخاذ و مقرر شوید با خلاف کاران برخورد رسمی ضروری صورت گیرد .
درین گرد‌همایی همینطور ضرورت فعال سازی واحد بیو کمپوست ایلام مطرح و بر رفع سختی ها سد روش این واحد تاکید شد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله شمال تهراننخاله ساختمانی

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago