Categories: تهرانحمل نخاله و حمل مصالح

جمع آوری نخاله های ساختمانی با یک تماس در شرق تهران

نائب رئیس کارها شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۸ , از اجرای طرح مکانیزه گردآوری نخاله های ساختمانی در تراز محدوده خبر بخشید .

بلدیه , رابطه ها همگانی شهرداری حوزه‌ هشت : حمید رضا فرخی با اعلام این مقاله ذکر کرد : در‌این طرح پسماندهای ساختمانی و عمرانی کمتر از ۵ متر مکعب , در قالب پسماندهای کم حجم از معابر و خیابان های حوزه‌ گردآوری می شود .  حمل نخاله تهران
او افزود : این طرح در آخرها سال قبل به طور آزمایشی به اجرا درآمد و روز جاری اهل یک محل ناحیه از روش سامانه ۱۳۷ , میتوانند ماموران را از تجمع پسماندهای ساختمانی و عمرانی کم حجم آگاه نمایند .
فرخی در‌پی با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در شرق تهران اذعان کرد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر مدل سد معبر از جمله وانت های زمان گرد , دستفروشان و . . . با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مورد را به اطلاع مسئولان سازمان سد معبر برسانند حمل نخاله ساختمانی در تهران

محمدامیر براهویی روز چهارشنبه در اذعان کرد و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : همینطور در دعوا گردآوری آشغال های تراز شهر زاهدان هم قرار است ۲ هزار مخزن آشغال مکانیزه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار تا ۶ ماهه در آغاز همین سال خریداری و جانمایی شود .
او افزود : نیز در حال حاضر در اکنون برگزاری مناقصه برای خرید این مخازن آشغال مکانیزه نو هستیم .
او تصریح کرد : ۶۰۰ مخزن آشغال مکانیزه در مرحله معابر زاهدان موجود هست که با تامین مخازن نو نسبتاً گنجایش این شهر در دعوا مخازن کامل شدن می شود .
نائب رئیس سرویس ها شهری شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد : نسبتاً ۶۰ درصد موقعیت گردآوری آشغال در زاهدان با روش مکانیزه در درحال حاضر انجام است .
براهویی افزود : تا قبل از این خصوصیات فنی در خرید مخازن خیلی رعایت نمی‌شد ولی نیز در حال حاضر برای تامین ۲ هزار مخزن نو استحکام و دسته فرآورده مورد دقت است .
او ادامه بخشید : از سوی دیگر مخازن خریداری شده تحویل موسسه ها خدماتی هر محدود می شود و ناظران مکلف می باشند تمیزکاری و شست و شوی آنان‌را تحلیل نمایند .
او اظهار داشت : برای قراردادهای تازه با شرکت ها گردآوری آشغال شرط داشتن اتومبیل های جت واش با گنجایش شست و شوی جداول و مخازن آشغال حیث می شود .
او تاکید کرد : طرح ریزی ها در مرحله شهر زاهدان کیفی سازی رئیس پسماند است .
به نقل از ایرنا شهر زاهدان تحت عنوان بزرگشهر دارنده پنج ناحیه شهرداری است .
شهرستان زاهدان راس استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی , نصرت آباد و کورین در جنوب استان های شرقی و در مسافت ۱۶۰۰ کیلومتری تهران واقع شده‌است .

کلیه نخاله های ساختمانی مرحله شهر گردآوری شد

مدیرعامل اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج از ارتقاء ساعت ها کاری این اداره در شروع فرا وصال عید باستانی و گردآوری بدون نقص نخاله های ساختمانی مرحله شهر خبر بخشید .
به نقل از رابطه ها همگانی و کارها فی مابین الملل شهرداری سنندج ; نخاله های ساختمانی تراز شهر گردآوری شد .
مدیریت استدلال اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج ذکر کرد : این اداره در سمت استقبال از عید نوروز و تحت عنوان متولی مراقبت شهر هم‌زمان با منزل تکانی شهروندان , مبادرت به پاک سازی کوچه و خیابانها نموده تا شهر هم پاک و مرتب شود و ضمن ساخت بستری مطلوب برای شهروندان با ورود هرمورد از مسافرین نوروزی به شهر و مشاهده نما و منظر شهری حلول سال جدید حس شود .
او با اشاره به برنامه‌های این اداره به سمت طرح استقبال از فصل بهار خاطرنشان کرد : تفکیک از مبدا , حمل و نقل پسماند , پردازش و دفع و همینطور بررسی از مهم ترین برنامه‌های این اداره است .
او بیشتر کرد : شستشوی مخازن گردآوری پسماند و تشدید عملیات گردآوری و انتقال پسماند در تراز معابر , میادین , اماکن توریسم و تفریحی , مبادی محل ورود و خروجی های شهر سنندج , پاک سازی لبه جاده ها پلها , محل ورود و خروجی شهر از خاک و نخاله تخلیه شده و عمل همیشگی و شبانه روزی خودروهای مکانیزه جاروب را از سایر اقدمات اداره بازیافت در شروع سال نو برشمرد .
قوامی همینطور تیتر کرد : با همیاری بخشها سه گانه همگی نخاله ها و ضایعات ساختمانی از تراز شهر گردآوری شده و به مالکان ساختمانهایی که مبادرت به ساخت و ساز در معابر کلیدی می کنند تذکرات واجب راجع به گردآوری بدون نقص نخاله های ساختمانی داده شده‌است .
مدیریت استدلال اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج هماهنگی جهت تطهیر کناره و کمربندی ها با حق تقدم گردآوری آشغال و ضایعات ساختمانی را در پی دیگر برنامه های در امر کار تیتر نمود و افزود : اجرای عملیات شستشوی المان های ترافیکی و پایانه های اتوبوس و ماشین کرایه ای در مرحله شهر از نصفه اسفند ماه تا پایان سال اعم از اقداماتی میباشد که اداره بازیافت برای آن طرح ریزی کرده است .
قوامی در پایان اعلام‌کرد : امید واریم در شروع سال جدید با اقدامات خویش بتوانیم شهری خوشگل و پاکیزه را در جهت رفاه اکنون مسافران نوروزی و شهروندان آماده نماییم . شوتينگ نخاله براي جابجايي مصالح ساختماني استفاده ميشود

معضل رانندگان حمل نخاله
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حمل نخالهحمل نخاله تهرانحمل نخاله در تهران

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago