Categories: کرجلوله بازکنی

عایق بندی لوله های اب و فاضلاب

رفع نم و نشتی لوله فاضلاب :

لوله های فاضلاب و اب مصرفی ساختمان و متعلقاتذی‌ربط از مهم ترین و کلیدی ترین قسمت های بناساختمان هست که جهت به کارگیری با صرفه از انهاباید بصورت تروتمیز و متناوب مورد بررسی و بازدیدقرار گیرند , تا هرگونه عیب فنی و ساختاری انهامورد بررسی و تعمیرات قرار گیرندعدم نگه داری و خدمت مطلوب منجر زیر امدنکیفیت و . . . میشود , که خسارات و هزینه هایی رادربر خواهد داشت .

عارضه ها گرفتگی لوله فاضلاب :

١ – گرفتگی در اثر افتادن جسم فرنگی

٢ – رسوب گیری و بسته شدن لوله ( بیشتر لوله چدنی )

٣ – عدم نصب غلط اتصالات لوله های فاضلاب ( اکثرا سیفون ها . . . ) لوله بازکنی الهیه

٤ – عدم به کارگیری طولانی دوران از لوله و ساختمان

٥ – به کار گیری فراوان از اسیدها و شوینده ها که چربی را به جداره لوله ها جذب می نمایند .

٦ – گرفتگی در اثر بنایی و ریزش مصالح ساختمانی

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب :

١ – فنر زدن ( ژنراتور ) فنر زدن که توسط موتور ژنراتورکوچکی کار می‌نماید و بواسطه فنر بلند اهنی ( در میان ٣تا ٨ متر فعالیت مینماید که با لرزش و ضربه همراه می‌باشدحساس : بعلت فشار و نیروی فراوان لرزشی و جلوبرنده فنرو ضربه های ان برای لوله ها خطرناک می باشد و اینضربات احتمالا لوله را بازنماید ولیکن سببشکستگی و ازبین رفتن یا این که سست شدن اتصالاتلوله شده و با گذشت زمان منجر تولید نم و نشتی در لوله میشود

٢ – ریختن اسید و مواد شیمیایی که از فنر خوب تربوده اما به اتصالات و زوایای لوله اسیب دور از شوخی وارد می نماید

٣ – به کارگیری از مواد حلال نانو , بعلت عدم خاصیتشیمیایی شایسته ترین منش جهت رفع گرفتگی و انسدادلوله ها میشود شایسته ترین شیوه ردوبدل لوله معیوب ومسدود در محل قرارگیری سیفون ها می باشد .

فنر لوله بازکنی متراژ بلند

فنر لوله بازکنی متراژ بلند روش فنر زنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

راءس این فنر حدود ۰٫۱ متر و بدون واسطه می‌باشد و کالا آن از ماده ای مقاوم تعیین شده‌است . بخش نخستین پیچهای مخروطی در فنر سبب ساز می‌شوند که شی ءها گوناگون در لوله به جلو رمز داده شوند .  لوله بازکنی کرج در آوردن جسم از چاه کشتارگاه جنوب تهران

در هنگام انجام کار فنر زنی بایستی چندین استدلال را در لحاظ بگیرید :

روش فعالیت این دستگاه به تولید صدای وزوز مانندی و با چرخش فنر و بازکردن آن درسمت جلو برای رفع گرفتگی است .
برای آزمایش این که گرفتگی لوله با موفقیت رفع شده‌است می بایست جریان آب را با فشار شدید گشوده فرمایید و کشش آن پرسرعت باشد .
امروزه برای رفع گرفتگی از دستگاه های مدرنی به کارگیری می شود که به انواع و فرم های گوناگون وجود دارا‌هستند .

. طرز رفع و گشودن گرفتگی چاه کفشوی , لوله فاضلاب خزینه به دو علت در گیر فرمان گرفتگی خواهد شد .

داشتن لوله هایی که قطر کم دارا هستند فنر لوله بازکنی متراژ بلند داخل شدن اثرات چربی و موی در ادامه خزینه کردن به درون لوله

دو ادله بالا سبب ساز می گردند که در شتر گلو و جداره لوله فاضلاب , مخصوصا در حالتی‌که قطر لوله ها از ۴ اینچ کمتر باشد , گرفتگی فیس دهد . برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب خزینه به طور فنر لوله بازکنی متراژ بلند کار میکنیم :

فنر لوله بازکنی متراژ بلند آب جوش را با فشار گشوده کرده و کارایی می‌کنیم با پمپ کردن مسیر گشوده شود .

فنر لوله بازکنی متراژ بلند در‌حالتی که که نشست چربی ها مضاعف باشد و در جداره لوله به اندازه متعددی انباشته شده باشند , از محلول اسید کلریدریک ۱۰ % و یا این که هر حلال قادر دیگری در محل کفشوی به کارگیری کرده و با پمپ زدن مداوم مسیر لوله را گشوده میکنیم . لوله کشی شهرک اوج کرج

درین ایام , بجهت گرفتگی دستشویی خارجی با تعداد تماس های متعددی روبه رو هستیم . بنابر این اطلاعاتی را برای رفع پارگی سرویس بهداشتی خارجی , سرویس شما مطرح شده شده‌است . با ما همراه باشید…

بیشتر مشتریان داده ها کافی از ( عواملی که سبب گرفتگی لوله فاضلاب می گردند ) نداشته و همین دستور گزینش روش نامطلوب رفع گرفتگی را در بر خواهد داشت . از معایب گزینش روش نامطلوب می‌توانیم به هدررفتن زمان و هزینه ها اشاره کنیم .

تعیین طریق ی رفع گرفتگی لوله فاضلاب به تحلیل های نخستین از وضعیت گرفتگی وابسته است . عامل ها اثرگذار در تعیین روش رفع گرفتگی لوله مورد ها پایین را دربرگیرنده می شود :

مدل گرفتگی

شدت گرفتگی

متراژ لوله فاضلاب

ابزار های در اختیار

ابتدا پیشین از هر چیز بایستی ظریف همگی موردها بالا مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوان شایسته ترین و به صرفه ترین رویکرد ممکن را گزینش کرد . طرز ی بازکردن لوله سرویس بهداشتی خارجی با روش ی بازکردن لوله دستشویی اهل ایران سازه به محدودیت های ان از حیث لوله کشی فراوان مختلف میباشد و همینطور برای گشودن لوله ظرفشویی می بایست نازکی بالایی نسبت به بقیه گرفتگی ها به خرج اعطا کرد .

در صورتی‌که لوله فاضلاب شما پشت سرهم می‌گیرد نشان از ضعیف بودن شدت گرفتگی دارااست و سرعت آبی رنگ که از لوله فاضلاب عبور می نماید می‌تواند گویای شدت گرفتگی لوله فاضلاب باشد .

مالامال شدن چاه فاضلاب نماد هایی دارااست . این که این چاه , یک سری سال میباشد که تخلیه نشده است . بوی بد فاضلاب در ساختمان استنشاق می شود . گرفتگی سرویس بهداشتی اتفاق افتاده و آب بالا زده و گشوده نمی‌شود . نسبت به ماه ها و سال های قبلی , حشره‌ها موزی مانند سوسک و پشه در ساختمان بیشتر شده‌است . نشست و فرورفتگی زمین در اطراف محل درب چاه دیده میشود . همگی این مورد ها می‌تواند آرم این باشد که فاضلاب در هم اکنون لبریز شدن است . اینجاست که بایستی با ما تماس حاصل نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago