راهنمای خرید انواع توالت فرنگی

امروزه دستشویی خارجی یک کدام از اسباب جدا نشدنی در دستشویی و خزینه منازل به حساب آورده می شود که به کارگیری از آن برای اشخاص کهن سال و یا این که اشخاصی که در اثر واقعه در گیر جراحت دیدگی های شدید در حوزه‌ لگن و پاها می‌باشند مضاعف توصیه میشود ; به این ترتیب بایستی در تعیین گونه مطلوب آن توجه متعددی داشت ; به همین جهت در‌این مقاله می‌خواهیم شمارا با راهنمای خرید دستشویی خارجی مطلوب و ارزش های آپ دیت آن در بازار آشنا کنیم پس با ما همراه باشید تا بتوانید تعیین نیکی داشته باشید : تعمیر توالت فرنگی لوله بازکنی منطقه برق آلستوم رفع نم در الهیه شمال تهران

سرویس بهداشتی خارجی با فضای توالت می بایست متناسب باشد

یکی‌از مهم‌ترین عواملی که در خرید دستشویی خارجی می بایست به آن دقت داشته باشید , مسافت ی مطلوب میان دیوار تا مجرای خروجی سرویس بهداشتی ( یا این که همان آکس ) یعنی دیواری که سرویس بهداشتی نزدیک آن نصب می شود است , به این دلیل‌که که‌این مسافت دلیل مهم کارایی درست آن است . مطلوب ترین مسافت برای این خواسته در میان ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر است . مدل‌های متفاوت توالت‌های خارجی در بازار وجود دارا‌هستند که مسافت دیوار تا اواسط اساس آنان ۲۰ الی ۳۵ سانتی‌متر است , پس خوبتر است ابتدا مسافت چاه و لوله از دیوار را مقدار بگیرید و آنگاه نوع سرویس بهداشتی را گزینش فرمایید .

بررسی میزان بضاعت سیفون دستشویی خارجی

اعتنا داشته باشید که سیفون تحت عنوان مهم‌ترین نصیب دستشویی خارجی به حساب آورده می شود , پس در تراز ی بعدی می بایست میزان بضاعت سیفون را مقدار گیری نمایید . بعضا توالت‌ ها آب را با فشار فراوان و به طور مکشی به فاضلاب می برند و خیلی زود کاسه دستشویی تخلیه می گردد و یا این که بعضا توالت‌ها آب را به طور چرخشی و آرام‌تر خارج میدهند که آیتم مناسب تری برای سرویس بهداشتی های خانگی محسوب میگردند .

بررسی اساس سرویس بهداشتی خارجی

بایستی اعتنا داشته باشید که پایه‌های بلند برای اشخاص قدبلند یا این که اشخاص کهن سال مناسب‌تر است و زانو و کمر اشخاص را اذیت نمی کند , ولی این گونه از دستشویی خارجی برای کودک ها و اشخاص کوتاه قد چندان مطلوب نیست و ارزش بالاتری هم دارا هستند . خوب تر است حتما در هنگام خرید سرویس بهداشتی خارجی روی آن بنشینید تا بتوانید هماهنگی آن با اندام تان را بررسی فرمائید .

میزان استاندارد شالوده توالت‌ خارجی ۱۵ اینچ ( ۴۰ سانتی‌متر ) است

بررسی لگن دستشویی خارجی

لگن سرویس بهداشتی خارجی پایانی گوشه ای است که در هنگام خرید می بایست آن را بررسی نمایید . توالت‌ هایی که لگن آن‌ها گرد است نسبت به توالت‌ هایی که لگن آن ها بیضی صورت است جای کمتری را اشغال میکنند ولی کاسه‌های بیضی جای نشستن بیشتری داشته و راحت‌تر هم می‌باشند . همینطور توالت‌های بیضی کمتر آلوده و کثیف شده و حذف بوی آنان هم بیشتر است ; براین اساس سرویس بهداشتی هایی با لگن بیضی صورت مطلوب خیس است .

گزینش جور سرویس بهداشتی خارجی

دستشویی های خارجی اشکال گوناگونی دارااست که میان جور دوتکه آنها با مخزن و کاسه از نیز جدا فراوان مقرون به صرفه خیس است , البته دستشویی خارجی های یک تکه هر چند احتمالا لبریز هزینه خیس به لحاظ برسند , البته شست و رفت آن‌ها به دلیل یکپارچگی مضاعف معمولی خیس است .

شایان ذکر است جور های دو تیکه اکنون کمتر در بازار کشور‌ایران یافت میشود . نصب شیرآلات ساختمانی باغ صبا مرکز تهران

جور سوم سرویس بهداشتی خارجی های دیواری ( هنگ ) میباشد که جلوه دوچندان زیبایی به فضای خزینه و دستشویی می دهند و تمیز کاری آن‌ها فراوان معمولی است , البته هزینه آن‌ها نسبت به دو جور دیگر مضاعف بیشتر است , همینطور برای نصب نیاز به دیوارهای قطور دارا هستند که مطلوب برای هر خدمت بداشتی نیست .

بررسی بها سرویس بهداشتی خارجی

برای بها سرویس بهداشتی خارجی با اعتنا به مارک و نوع می توان زمان ای دربین ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در بازار معرفی کرد .

مفتوح کردن دستشویی خارجی

مفتوح کردن دستشویی خارجی : برای بازکردن لوله های گرفته شده روشهای متعددی موجود هست . در مواردی که گرفتگی جزئی باشد میتوان از اسید های لوله بازکن استعمال کرد . البته می بایست توجه داشته باشید که استعمال از اسیدهای لوله بازکن به دیواره ی لوله جراحت وارد می نماید و منجر از دربین رفتن تدریجی لوله میشود . روش دیگر برای بازکردن لوله استعمال از فشار آب هست که با دستگاه منحصربه‌فرد صورت می‌گیرد . طبق تجرببیات شایسته ترین روش برای بازکردن لوله در تهران و بقیه بخش ها تهران , استعمال از فنر هست . برای این کار ابتدا خدمت کار بایستی از محل گرفتگی لوله بازدید نماید و بنابر تشخیص گونه گرفتگی لوله از فنر مطلوب به کار گیری نماید . لذا سفارش ما برای شما به کار گیری از فنر گشودن دستشویی خارجی میباشد که خدمت کاران ما در کم ترین زمان و با شایسته ترین کیفیت این کار را انجام خواهند اعطا کرد .

عوارض تصاحب کردن سرویس بهداشتی خارجی :

دست اندرکاران متعددی موجود است که منجر دریافت کردن لوله های فاضلاب آشپزخانه , توالت , پارکینگ و سرویس بهداشتی خارجی می شود . بعضا از این عوارض اجباری و در گذر زمان سبب ساز گرفتگی لوله می شود که شایعترین آن تجمع چربی در دیواره لوله فاضلاب آشپزخانه است . عارضه ها دیگری اعم از افتادن شی ءها , ریختن مصالح نظیر گچ و سیمان هنگام بنایی و … سبب ساز گرفتگی لوله می گردند . در صورت دریافت کردن لوله بر اثر این عارضه ها صرفا کافیست با ما تماس حاصل نمایید تا در پهنا کمتر از ۳۰ دقیقه خلل شما‌را حل کنیم .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *