Categories: لوله بازکنی توالت فرنگی

نشت یابی توالت فرنگی

نشت اب دستشویی خارجی موجب اسیب رساندن و در غایت تخریب فضای اطراف چاه سرویس بهداشتی خواهد شد . نم زدن آب در نزدیکی سرویس بهداشتی سوای تعمیرات قابلیت پذیر نخواهد بود . پیشین از آنکه به تعمیرات فضای اطراف سرویس بهداشتی خارجی بپردازید بایستی علت نشتی در حوالی چاه سرویس بهداشتی خارجی معلوم شده و بعداز رفع نقص‌ به تعمیر دستشویی خارجی بپردازید . باز کردن توالت فرنگی

نماد های نشتی سرویس بهداشتی خارجی :

اعم از علامت های نشتی در دستشویی خارجی مشتمل بر نشر بوی بد در دستشویی و چه بسا خانه , دیدن نم در فضای داخلی سرویس بهداشتی , نشت اب از چاه سرویس بهداشتی , بیشتر شدن حشره‌ها در سرویس بهداشتی است . با دیدن هرمورد از این علامت ها خوبتر است هر چه سریعتر مبادرت به تعمیر دستشویی خارجی خویش فرمائید . مشاوره با یک کارشناس امری حساس و واجب می‌باشد چون چنانچه علت پیدایش خلل نشتی سرویس بهداشتی خارجی به صحت برطرف نشود بعداز تعمیرات مجدد شاهد نشتی دستشویی خارجی خواهید بود .

دست اندرکاران ساخت نشتی دستشویی خارجی :

اعم از مواقعی که سبب ساز پیدایش نشتی در دستشویی خارجی میباشد بافت دیرین چاه در ساختمان های دیرین است . این چاها در سال های پیش سوای در حیث گرفته شدن اصول ماهر حفر چاه سازه گردیده اند و درحال حاضر شما‌را با خلل نشتی اب مواجه نموده اند .

بعضی اشخاص با وجود آنکه چاه خانه خویش را جدیدا تخلیه کرده اند گشوده نیز از اختلال نشتیآب فاضلاب در منزلشان گلایه دارا‌هستند . در شرایطی که شما هم با این ایراد روبه رو می باشید راه‌حل ی فعالیت شما تبدیل چاه کهنه به تازه خواهد بود .

البته در شرایطی که مقطع هاست که چاه فاضلاب خانه را تخلیه نکرده اید چاره شما برای از در بین بردن علت نشتی دستشویی خارجی تخلیه چاه می‌باشد . در صورتی‌که کمپانی تخلیه چاه فاضلاب تشخیص اعطا کرد که چاه خانه شما دیرین و فرسوده است میتوانید علاوه بر تخلیه چاه فاضلاب , تعمیرات چاه را هم در حق تقدم قرار دهید تا بعداز بازه کوتاهی مجدد با این اختلال مواجه نشوید .

رفع گرفتگی دستشویی خارجی با بطری نوشابه

گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی احتمالا به عوارض مختلفی فیس دهد که در اکثری از این موراد نیاز به امکانات خاصی برای گشودن لوله ی سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .

در بیشتر موردها اشخاص برای مفتوح کردن سرویس بهداشتی خارجی و رفع گرفتگی آن از تلمبه یا این که مواد شیمیایی به کار گیری می نمایند . البته گهگاه هم میتوان لوله بازکنی فارغ از نیاز به تلمبه هم انجام اعطا کرد . لایروبی و چاه بازکنی ساسانی کرج

در حالتی که که گرفتگی دستشویی به دلیل مشکلات و نصب غیر درست سیستم فاضلاب سرویس بهداشتی نباشد نقص‌ به راحتی برطرف خواهد شد .

رویه های اثرگذار متعددی برای مفتوح کردن گرفتگی دستشویی مو جود می‌باشد که مهم ترین آن به کار گیری از تلمبه دستی است . در صورت گرفتگی سرویس بهداشتی او‌لین استراتژی این است که به سراغ یک تلمبه ی دستی بروید و پیشین از استعمال به خیر و خوبی آن را گرم فرمایید . ولی اگه تجهیزاتی نظیر تلمبه دستی برای گشودن سرویس بهداشتی خارجی دردست ندارید توصیه ما به شما استعمال از یک بطری نوشابه است .

لوله بازکنی با بطری نوشابه :

سطح ی نخستین :

یک بطری نوشابه تهیه و تنظیم فرمائید و رمز آن را به صورت پایین برش دهید .

سطح ی دوم :
نصیب بریده شده را مقداری زاویه دار روی ترک سرویس بهداشتی قرار دهید و استارت به تلمبه زدن نمائید . تا گرفتگی لوله برطرف شود .

در صورت گرفتگی شدید لوله میتوانید با یک کمپانی دارای اعتبار لوله بازکنی تماس حاصل فرمائید چون گرفتگی احتمالا در اثر ÷ر برودن چاه سرویس بهداشتی باشد . حفر چاه آب و فاضلاب شاهین ویلا کرج فوری

لوله بازکنی محدوده میدان رسالت
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: بازکردن توالت فرنگیتوالت فرنگیلوله بازکنی توالت فرنگی

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago