چکه کردن شیرهای آب و اهمیت تعمیر لوله کشی به موقع

شیر های آبی رنگ که چکه می نمایند را تعمیر فرمائید . نشتی ها لوله ها را برطرف نمائید . شیر آبی‌رنگ که در هر ثانیه یک توشه چکه می نماید هر ساله ۶۰۰۰ لیتر آب را هدر می‌دهد که همین میزان آب میتواند آب مصرفی روزمره ۴۰ نفر را تامین نماید .  تشخیص ترکیدگی
امروزه به لطف لوله کشی های دوچندان و گسترده , بعد از فرآیندهای پیچیده ای که برای تصفیه آب شرب صورت میی گیرد , صرفا با گشودن یک شیر آب میتوانیم از این نعمت خدادادی استعمال کنیم و دمای آب مناسب و مورد نظرمان را هم تهیه کنیم .
همگی ما بر اهمیت لوله کشی آب و نقش آن در معاش روزانه مان واقف هستیم و میدانیم برای اتصال لوله کشی آب شهری به آب خانه بایستی از نیروهای کارشناس و کارآمد در این مورد امداد بگیریم .
گروه ما خیر صرفا از پس لوله کشی آب سرد و گرم خانه شما به نیکی برمی آید , بلکه در صورت پیدایش ایراد برای سیستمم لوله کشی منزلتان هم به کمک تان شتافته و در کوتاه ترین زمان آن را برطرف خواهد کرد .
در ساختمان های بزرگتر و مجتمع های مسکونی , طبیعتا لوله کشی آب سرد و گرم از گستردگی بالاتری برخوردار استت و توجه و ایمنی در نصب یا این که تعمیر لوله ها اهمیت بیشتری پیدا می نماید

نشت یابی و برطرف کردن چکه کردن آب

در بخش اعظمی از خانه‌ها شیرهای آب , لوله‌ها یا این که سیفون‌ها نشتی دارا هستند و معمولاَ مردمان از آن بی‌خبرند و نشت آب از دستشویی خارجی یا این که سیفون , هر ساله بیشتراز ۸۰ هزار لیتر آب را هدر میدهد .
در بخش اعظمی از خانه‌ها شیرهای آب , لوله‌ها یا این که سیفون‌ها نشتی دارا‌هستند و معمولاَ مردمان از آن بی‌خبرند و نشت آب از سرویس بهداشتی خارجی یا این که سیفون , هر ساله بیشتراز ۸۰ هزار لیتر آب را هدر میدهد . این اندازه برای سه توشه دوش تصاحب کردن در هر روز در حین یکسال کافی است .
نشتی لوله‌های آب به‌ویژه در‌صورتی‌که به‌صورت مخفی باشد , احتمال دارد اندازه متعددی آب هدر دهد . با در دست گرفتن و رفع نشتی شیرهای آب گرم و سرد می‌توان از هدررفت آب خودداری کرد . نشتی از یک لوله آب گرم پرهزینه‌تر است چون برای گرم کردن آب انرژی صرف شده‌است . حفر و تخلیه و لایروبی چاه بید آباد اصفهان

تعمیر و عایقبندی فوری لوله

امروزه اب دادن و تعمیرات سیستم های لوله کشی و خدمت های بهداشتی دوچندان اصلی و کلیدی می باشد . جهت تعمیر و اب بندی لوله های اب و فاضلاب میتوان به یک‌سری روش مبادرت نمود .

روش اولیه

تخریب و کنده کاری محل نم که پس از تشخیص صحیح محل انجام میشود , در قدم بعدی لوله و اتصالات معیوب بوسیله لوله کش گشوده و بده بستان یا این که ترمیم می شود . درین روش عملیات بنایی و مرمت محل تخریب شده و صرف هزینه و وقت مضاعف موجود هست .

روش دوم

تشخیص محل نم و نشتی و بررسی عارضه ها و تعمیرات ذی‌ربط با چسب های تارگت و شیمیایی و اب بندی محل معیوب

روش سوم

اجرای تعمیر و عایق بندی فوری لوله های معیوب و کف خدمت ذی‌ربط با مواد و ترکیبات نانو و نانوپلیمر با اهمیت و کیفیت بالا اورجینال و گونه فرنگی ان

تشخیص نشت یابی لوله

نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده به‌موقع قادر است از پیدایش حادثه ها احتمالی , قطعی آب و پرداخت هزینه‌های سنگین وزن پرهیز نماید . برای تشخیص نشتی احتمالی در منازل پیشنهاد میشود ابتدا تمام شیرهای آب خانه به‌طور بدون نقص بسته شود و بعداز آن کنتور آب را در اختیار گرفتن فرمائید . اگر شمارش‌گر کنتور در هم اکنون محاسبه باشد , این بدان معناست که در سامانه لوله‌کشی آن ساختمان نشت آب موجود است . برای تشخیص نشت می توان از دستگاه نشت یابی آب هم به کار گیری کرد . بکارگیری روش مفید برای خودداری از پارگی لوله های فاضلاب می‌تواند موءثر واقع شود .

اهمیت تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب دستشویی

لوله کشی آب و فاضلاب سرویس بهداشتی اهمیت متعددی داراست و بایستی مدام تندرست باشد . وجود خلل در سیستم لوله کشی آب و یا این که فاضلاب دستشویی سبب ساز آزار ساکنین و اشخاص می شود . شرکتهای تعمیر لوله با بازدید از ساختمان میتوانند مشکلات جانور در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب سرویس بهداشتی را شناسایی کرده و مبادرت به حل آن‌ها کنند . لایروبی چاه و لوله بازکن منصورآباد شرق تهران فوری

اهمیت تعمیر اتصالات دستشویی خارجی

یکی‌از بخشهای کلیدی مشکلات و تعمیرات سرویس بهداشتی خارجی مرتبط با اتصالات آن است . اتصالات سرویس بهداشتی خارجی از جمله لوله کشی و اتصالات آب و همینطور لوله کشی فاضلاب و سیفون سرویس بهداشتی خارجی هست . بخش دیگری هم مرتبط با سنگ سرویس بهداشتی خارجی است . لوله بازکنی منطقه بهاران

به چه شکل شیر آبی رنگ که چکه می نماید را تعمیر کنیم؟ ( اهرمی و ترکیب )

به چه شکل چکه شیر آب را تعمیر و فیکس کنیم؟ درین نصیب از هاو کن یو به شما فراگیری خوا هیم بخشید که چه گونه می‌توانید شیر های آب , خدمت های بهداشتی , گرمابه , آشپزخانه و … را خودتان تعمیر نمائید و ضمن کاهش هزینه ها از هدر رفت آب نیز خودداری فرمائید .

جریان آب را جدا فرمایید

قبلی از مبادرت برای تعمیر یا این که بده بستان شیر های آب میبایست به سراغ شیر های با اهمیت جریان آب بروید . در حالتی که در پشت این شیر ها توانا می باشید آب را انقطاع نمائید که‌این کار را انجام دهید و در شرایطی که خیر خوبتر است جریان دارای اهمیت یا این که محل ورود کلیدی آب را انقطاع فرمایید .

رمز شیر ها را گشوده فرمایید

تراز آنگاه نوبت گشودن پیچ های راز شیر است . معمولا این پیچ هادر ذیل یک کاور مخفی گردیده اند و این کاور معمولا قطعه ای پلاستیکی است که قرمز رنگ و آبی‌رنگ یا این که گرم و سرد بودن شیر آب بر روی آن مندرج شده‌است . با به کارگیری از یک کارد و یا این که به عبارتی پیچ گوشتی دو پهلو می‌توانید این کاور ها را از رمز جای خویش بیرون فرمایید تا به پیچ ها دسترسی پیدا فرمائید .
برای شیر های هرمی شما با این کاور ها راز و کار ندارید و با یک آچار آلن باید پیچی که معمولا در ذیل اهرم قراردارد را گشوده فرمائید .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *