Categories: تشخیص ترکیدگی لوله

ویـژگی ها ی نشت یاب

پباده سازی تمام دیجیتال
مجهز به سیستم باطری قابل شارژ به همراه شارژ خودکار
مجهز به ولوم SENS جهت کم و فراوان کردن آلرژی دستگاه
مجهز به نشانگر دیجیتال LED میزان توان صدا ( View meter )
مجهز به هدفون حرفه‌ای با بند فرکانسی ۲۰Hz – 20kKz
مضاعف کم مصرف و قابلیت و امکان کارکرد باطری تا ۴۰ ساعت مداوم
مجهز به ولوم Filter برای اخذ صدای خوب تر برای لوله‌های فلزی و غیر فلزی
دو سال گارانتی و دهه سرویس ها بعد از فروش و . . .

به چه شکل یخ زدگی لوله آب را از فی مابین ببریم و از یخ زدن آن پرهیز کنیم؟

در فصول سرد سال مدام ایراد یخ زدن لوله های آب یک نقص‌ دور از شوخی و ولی دردسر ساز به اکانت می‌آید و اما به سبب ساز یخ زدن با قطعی آب مواجه هستیم که یک خلل بزرگ برای هر منزل یا این که ساختمان است . اکنون در‌این مقاله از هاو کن یو به شما فراگیری خوا‌هیم بخشید که به چه شکل این یخ زدگی را از در میان ببرید و ولی از یخ زدن دوباره آن پرهیز فرمایید . با ما همراه باشید . تشخیص ترکیدگی لوله بازکنی سعادت آباد

مهم‌ترین و ابتدایی ترین عمل پیشگیری از یخ زدن و این نقص‌ است , چراکه مدام با یک انقطاع و وصل شدن بی آلایش فعالیت به پایان نمیرسد و این یخ زدگی به راحتی میتواند منجربه پارگی , نشت و اما صدمات شبیه دیگری شود . ولی روش های دوری از یخ زدگی لوله چه میباشد و در صورتیکه یخ زد چه طور آن را برطرف کنیم؟

محل تخمین لوله های یخ‌زده را شناسایی نمائید :

در بالا باید مبادرت به شناسایی محل یخ زدگی لوله ها نمائید . برای این عمل میتوانید دانه دانه شیر های آب را گشوده کرده تا حدودی متوجه گردید در چه سمتی از ساختمان این یخ زدگی صورت داده است . همگی شیر های آب را مقداری گشوده نمائید و ولی از هدر رفتن آن خودداری فرمایید و ظرفی تحت آن قرار دهید . این جریان بی آلایش آب می‌تواند به آب شدن یخ ها یاری دهد . این فعالیت به کاهش فشار جان دار در لوله ها نیز یاری می نماید .

معموله به باعث بخار مو جود لوله های آب گرم بیشتر از آب سرد یخ می زنند .
در‌صورتی‌که لوله آب گرم از مجاورت آب سرد عبور می نماید مفتوح کردن آب گرم و عبور آب گرم از کنار لوله های آب سرد به آب شدن یخ ها امداد می نماید .
شناسایی نواحی که یخ زدگی بیشتر در آنان حادثه می افتد

در حالتی‌که در سطح گذشته نتوانستید که محل تخمین را پیدا فرمائید ویا چندین بخش و یا این که قطعی بزرگی در خانه شما با قطعی آب مواجه شده بود درحال حاضر شما میتوانید از راهنمای ذیل یاری بگیرید و نواحی را حدودی را حدس و تقریب بزنید .

بیشتر نواحیی که از روی عمل , لوله کشیی گردیده اند و به آن دسترسی دارید
زیرزمین و انبار ها
لوله های نزدیک وسایل سرمایشی
شیر های آب و نواحی اطراف آن
در‌پی پارگی و یا این که نشت بگردید

در نواحی که ذکر شد به ویژه نزدیگی اتصالات و شیر های آب در پی ترک و یا این که نشت و چکه های آب باشید . با یخ زدن آب و ارتقاء حجم آن به راحتی می‌تواند سبب صدمه به لوله آب شما شود .

نواحی بیرون از حیث و پشت لوله ها و شیر های آب و اتصالات بیشتر در معرض صدمه میباشند . آنان‌را با اعتنا برسی فرمایید . برای این عمل از یک آینه کوچک می‌توانید یاری بگیرید .
در حالتی‌که درین فرآیند با هر نوع صدمه و زخم مواجه شدید در او‌لین مبادرت شیر حیاتی محل ورود آب به ساختمان را ببندید . درحال حاضر میبایست در صدر به تعمیر این نواحی بپردازید گذشته از این‌که خلل بزرگ خیس و دورازشوخی خیس شود .
کشف کردن محل ظریف یخ زدگی چاه بازکنی و لایروبی چاه وکیل آباد مشهد فوری

بعد از فرایند بالا که حدودی محل را پیدا کردید و با صدمه مواجه نشدید و یا این که آن را تعمیر کردید بایستی به از در بین بردن یخ زدگی بپردازید , برای این عمل اینجا در سایت هاو کن یو , روش های تحت را به شما توصیه می‌دهیم

با دست خویش بر روی لوله ها بکشید . در محل یخ زدگی مقداری حرارت کمتر است و شما میتوانید با مقداری توجه آن را پیدا نمائید . در صورت در اختیار داشتن دستگاه میزان گیری حرارت فعالیت شما به مراتب راحت خیس خواهد بود
با جور پیچ گوشتی یا این که … بر روی لوله ها بزنید , جلو و عقب و نواحی گوناگون را ضربه بزنید , معمولا در حوزه‌ منجمد صدای تیز خیس و شبیه با شئ مشقت بار خیس را خواهید شنید .

روش های از دربین بردن یخ زدگی لوله

یه خرده شیر آب نزدیک را گشوده فرمائید

درحال حاضر که مکان یخ زدگی را کشف کردید نوبت به مفتوح کردن آن و رفع ایراد میرسد . نزدیک ترین شیر به مکان یخ‌زده را بارز فرمائید . برای سود خوب تر میتوانید لوله های نزدیک خیس را نیز گشوده نمایید . حواستان باشد که آب در حالا جنبش اقبال خیلی کمتری بای یخ زدن نسبت به آب بومی درون لوله داراست . البته از هدر رفتن آب پرهیز نمایید .

از سشوار یاری بگیرید

حالا نیز منطقه ظریف شناسایی شده و شیر آب را گشوده کردید از یک سشوار می‌توانید برای مفتوح کردن لوله امداد بگیرید البته در‌این عمل می بایست اعتنا نمایید . حتما از حرارت کمتر و زیر خیس یاری بگیرید و اصلا دست خویش را در یک حیطه نگه ندارید . سشوار را با حرارت میانگین و یا این که کم روشن و همیشه دست خویش را در زمان لوله جابه جا فرمائید . نگه داشتن در یک حوزه‌ و حرارت فراوان و ناگهانی به راحتی قادر است منجربه پارگی لوله شود .

لوله های پی او سی با حرارت های بالا می‌توانند زخم ببینند بنابر این سفارش میشود از تفنگ های گرمایی به کار گیری نکنید .

به کار گیری از چسب گرمایی

احتمال دارد تا به درحال حاضر با این مسئله مواجه نشده بودید . اما چسب گرمایی در دست , یکی‌از شایسته ترین وسایل برای مفتوح کردن لوله های یخ‌زده به اکانت می‌آید . این چسب حرارتی را از وسایل ساختمانی دارای اعتبار تهیه و تنظیم و بعد دور تا به دور منطقه معین شده و مقداری بیشتر از آن بپیچید و بعد از آن نشت یابی لوله و تشخیص ترکیدگی گیشا غرب تهران شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago