ویـژگی ها ی نشت یاب

پباده سازی تمام دیجیتال
مجهز به سیستم باطری قابل شارژ به همراه شارژ خودکار
مجهز به ولوم SENS جهت کم و فراوان کردن آلرژی دستگاه
مجهز به نشانگر دیجیتال LED میزان توان صدا ( View meter )
مجهز به هدفون حرفه‌ای با بند فرکانسی ۲۰Hz – 20kKz
مضاعف کم مصرف و قابلیت و امکان کارکرد باطری تا ۴۰ ساعت مداوم
مجهز به ولوم Filter برای اخذ صدای خوب تر برای لوله‌های فلزی و غیر فلزی
دو سال گارانتی و دهه سرویس ها بعد از فروش و . . .

به چه شکل یخ زدگی لوله آب را از فی مابین ببریم و از یخ زدن آن پرهیز کنیم؟

در فصول سرد سال مدام ایراد یخ زدن لوله های آب یک نقص‌ دور از شوخی و ولی دردسر ساز به اکانت می‌آید و اما به سبب ساز یخ زدن با قطعی آب مواجه هستیم که یک خلل بزرگ برای هر منزل یا این که ساختمان است . اکنون در‌این مقاله از هاو کن یو به شما فراگیری خوا‌هیم بخشید که به چه شکل این یخ زدگی را از در میان ببرید و ولی از یخ زدن دوباره آن پرهیز فرمایید . با ما همراه باشید . تشخیص ترکیدگی لوله بازکنی سعادت آباد

مهم‌ترین و ابتدایی ترین عمل پیشگیری از یخ زدن و این نقص‌ است , چراکه مدام با یک انقطاع و وصل شدن بی آلایش فعالیت به پایان نمیرسد و این یخ زدگی به راحتی میتواند منجربه پارگی , نشت و اما صدمات شبیه دیگری شود . ولی روش های دوری از یخ زدگی لوله چه میباشد و در صورتیکه یخ زد چه طور آن را برطرف کنیم؟

محل تخمین لوله های یخ‌زده را شناسایی نمائید :

در بالا باید مبادرت به شناسایی محل یخ زدگی لوله ها نمائید . برای این عمل میتوانید دانه دانه شیر های آب را گشوده کرده تا حدودی متوجه گردید در چه سمتی از ساختمان این یخ زدگی صورت داده است . همگی شیر های آب را مقداری گشوده نمائید و ولی از هدر رفتن آن خودداری فرمایید و ظرفی تحت آن قرار دهید . این جریان بی آلایش آب می‌تواند به آب شدن یخ ها یاری دهد . این فعالیت به کاهش فشار جان دار در لوله ها نیز یاری می نماید .

معموله به باعث بخار مو جود لوله های آب گرم بیشتر از آب سرد یخ می زنند .
در‌صورتی‌که لوله آب گرم از مجاورت آب سرد عبور می نماید مفتوح کردن آب گرم و عبور آب گرم از کنار لوله های آب سرد به آب شدن یخ ها امداد می نماید .
شناسایی نواحی که یخ زدگی بیشتر در آنان حادثه می افتد

در حالتی‌که در سطح گذشته نتوانستید که محل تخمین را پیدا فرمائید ویا چندین بخش و یا این که قطعی بزرگی در خانه شما با قطعی آب مواجه شده بود درحال حاضر شما میتوانید از راهنمای ذیل یاری بگیرید و نواحی را حدودی را حدس و تقریب بزنید .

بیشتر نواحیی که از روی عمل , لوله کشیی گردیده اند و به آن دسترسی دارید
زیرزمین و انبار ها
لوله های نزدیک وسایل سرمایشی
شیر های آب و نواحی اطراف آن
در‌پی پارگی و یا این که نشت بگردید

در نواحی که ذکر شد به ویژه نزدیگی اتصالات و شیر های آب در پی ترک و یا این که نشت و چکه های آب باشید . با یخ زدن آب و ارتقاء حجم آن به راحتی می‌تواند سبب صدمه به لوله آب شما شود .

نواحی بیرون از حیث و پشت لوله ها و شیر های آب و اتصالات بیشتر در معرض صدمه میباشند . آنان‌را با اعتنا برسی فرمایید . برای این عمل از یک آینه کوچک می‌توانید یاری بگیرید .
در حالتی‌که درین فرآیند با هر نوع صدمه و زخم مواجه شدید در او‌لین مبادرت شیر حیاتی محل ورود آب به ساختمان را ببندید . درحال حاضر میبایست در صدر به تعمیر این نواحی بپردازید گذشته از این‌که خلل بزرگ خیس و دورازشوخی خیس شود .
کشف کردن محل ظریف یخ زدگی چاه بازکنی و لایروبی چاه وکیل آباد مشهد فوری

بعد از فرایند بالا که حدودی محل را پیدا کردید و با صدمه مواجه نشدید و یا این که آن را تعمیر کردید بایستی به از در بین بردن یخ زدگی بپردازید , برای این عمل اینجا در سایت هاو کن یو , روش های تحت را به شما توصیه می‌دهیم

با دست خویش بر روی لوله ها بکشید . در محل یخ زدگی مقداری حرارت کمتر است و شما میتوانید با مقداری توجه آن را پیدا نمائید . در صورت در اختیار داشتن دستگاه میزان گیری حرارت فعالیت شما به مراتب راحت خیس خواهد بود
با جور پیچ گوشتی یا این که … بر روی لوله ها بزنید , جلو و عقب و نواحی گوناگون را ضربه بزنید , معمولا در حوزه‌ منجمد صدای تیز خیس و شبیه با شئ مشقت بار خیس را خواهید شنید .

روش های از دربین بردن یخ زدگی لوله

یه خرده شیر آب نزدیک را گشوده فرمائید

درحال حاضر که مکان یخ زدگی را کشف کردید نوبت به مفتوح کردن آن و رفع ایراد میرسد . نزدیک ترین شیر به مکان یخ‌زده را بارز فرمائید . برای سود خوب تر میتوانید لوله های نزدیک خیس را نیز گشوده نمایید . حواستان باشد که آب در حالا جنبش اقبال خیلی کمتری بای یخ زدن نسبت به آب بومی درون لوله داراست . البته از هدر رفتن آب پرهیز نمایید .

از سشوار یاری بگیرید

حالا نیز منطقه ظریف شناسایی شده و شیر آب را گشوده کردید از یک سشوار می‌توانید برای مفتوح کردن لوله امداد بگیرید البته در‌این عمل می بایست اعتنا نمایید . حتما از حرارت کمتر و زیر خیس یاری بگیرید و اصلا دست خویش را در یک حیطه نگه ندارید . سشوار را با حرارت میانگین و یا این که کم روشن و همیشه دست خویش را در زمان لوله جابه جا فرمائید . نگه داشتن در یک حوزه‌ و حرارت فراوان و ناگهانی به راحتی قادر است منجربه پارگی لوله شود .

لوله های پی او سی با حرارت های بالا می‌توانند زخم ببینند بنابر این سفارش میشود از تفنگ های گرمایی به کار گیری نکنید .

به کار گیری از چسب گرمایی

احتمال دارد تا به درحال حاضر با این مسئله مواجه نشده بودید . اما چسب گرمایی در دست , یکی‌از شایسته ترین وسایل برای مفتوح کردن لوله های یخ‌زده به اکانت می‌آید . این چسب حرارتی را از وسایل ساختمانی دارای اعتبار تهیه و تنظیم و بعد دور تا به دور منطقه معین شده و مقداری بیشتر از آن بپیچید و بعد از آن نشت یابی لوله و تشخیص ترکیدگی گیشا غرب تهران شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *