Categories: حفر چاه

مرگ دو کارگر جوان در داخل چاه

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران از مرگ دو مستخدم تبعه افغان در باطن چاه یک ساختمان ۳ طبقه خبر بخشید . حفاری چاه

سید جلال ملکی سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران در مصاحبه با خبر نگار حوزه رویدادها و انتظامی مجموعه اجتماعی باشگاه خبرنگاران برنا ; اظهار‌کرد : در ساعت ۰۸ : ۲۲ صبح روز جاری ( سه شنبه ) اتفاق گرفتار شدن دو خدمتکار در باطن چاه در خیابان جنت آباد , خیابان چهار گلشن به حریق آدرس اعلام شد . تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دقیق بلوار الهیه مشهد

او افزود : پیرو وقوع این واقعه نیرو‌های ۲ پایانه حریق آدرس به محل واقعه اعزام شدند .

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران اعلام کرد : با حضور به موقع حریق نشانان معلوم شد که محل واقعه یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه است که در تراس دو مستخدم افغانستانی در اکنون حفر چاهی به عمق ۳۵ متر بودند که یک کدام از کارگران درون چاه یک دفعه بیهوش شد و خدمتکار دیگر برای نجات وی به باطن چاه رفت و هر دو در چاه گرفتار شدند .

او اعلام کرد : حریق نشانان سریعا به باطن چاه رفته و نسبت به بیرون کردن این دو مستخدم ۱۸ ساله از درون چاه مبادرت کردند و آنان‌را تحویل عامل ها اورژانس دادند .

سخنگوی اداره حریق آدرس شهر تهران اعلام‌کرد : در معاینه‌های انجام یافته از سمت کارداران اورژانس معلوم شد که هر دو خدمتکار تبعه افغان جان خویش را از دست دادند .

ملکی در پایان بیان کرد : عملیات در ساعت ۱۰ : ۲۶ به انتها رسید و محل برای بررسی علت رخداد به دست اندرکاران نیروی انتظامی تحویل داده شد .

حفر طولانی‌ترین چاه نفتی عالم در روسیه

کمپانی نفتی مدنی روسنِفت‏‎ ( Rosneft ) ‎روسیه ‏از حفر چاهی به عمق ۱۵ ‏کیلومتر در سواحل جزیره ‏ساخالین در شرق به دور روسیه ‏خبر بخشید . ‏ نصب شیرآلات و لوله کشی داودیه شمال تهران

به نقل از مجموعه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران برنا به گزارش خبرگزاری فرانسه , کمپانی نفتی روسنفت روسیه که عضو ‏کنسرسیوم نفتی ساخالین – ‏یک ( ‏Sakhaline – ۱‎‏ ) است در حوزه نفتی ‏چایوو ( ‏Tchaïvo‏ ) , یکی‌از سه ‏حوزه نفتی افتتاح شده ‏در چارچوب طرح ساخالین یک ‏در قربت ژاپن , مبادرت به حفر ‏طولانی‌ترین چاه نفتی عالم ‏کرد .

ارتفاع این چاه ۱۵ کیلومتر ‏است . از هنگامی هنگامی که سود داری ‏از این حوزه نفتی آغاز شده ‏است روسنفت ۹ چاه از ۱۰ چاه ‏بسیار طولانی عالم را حفر ‏کرده است . ‏

فناوری حفر چاه‌های افقی در ‏سال‌های اخیر برای استخرج ‏نفت رسی یا این که نفت شیل ‏‏ , نفت ‏غیر‏متعارفی که ‏‏با به کارگیری ‏از ‏فناوری ‏‏شکست ‏هیدرولیک و ‏با ‏‏هزینه‌ای بالا استخراج ‏می ‏‏شود , پیشرفته است . ‏

در کنسرسیوم ساخالین یک , ‏شرکت‌های روسنفت , کمپانی نفت و ‏گاز ‏آمریکایی ‏‏اکسون‌موبیل , ( ‏ExxonMobil‏ ) و ‏سودکو ( ‏Sodeco‏ ) ژاپن و کمپانی ‏او ان جی سی ویدش ( ‏ONGC ‎Videsh‏ ) هند حضور دارا‌هستند . ‏

برای استخراج و توسعه و گسترش حوزه ‏نفتی ساخالین تا به امروز ‏میلیارد‌ها دلار سپرده گذاری ‏شده است . لوله بازکنی منطقه خیابان مصطفی خمینی

حفر یک رینگ چاه در توانا آباد

مدیریت کارها آب و فاضلاب شهرستان بافت بیان کرد : یک رینگ چاه در دشت قادرآباد حفر شد .
حفر یک رینگ چاه در قوی آبادبه گزارش تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از کرمان ; اکبر قلیچ پور , مدیریت کارها آب و فاضلاب شهرستان بافت اظهار کرد : با اعتنا به این‌که حالا آب آشامیدنی ارزوییه از روش سه رینگ چاه تامین می توان به مراد امداد به منابع تامین آب و دوری از بی آبی در فصل‌تابستان یک رینگ چاه در دشت قادرآباد حفر شد .
او افزود : عمق این چاه ۲۲۰ متر است که بعداز تجهیز وارد مدار افتتاح خواهد شد .

رفع ایراد آب‌شرب روستای طنجور بروجرد صرفا با حفر یک چاه

اهل یک محل روستای طنجور در فصل گرما با ایراد آب روبرو بودند . به مراد تامین آب‌شرب تندرست وبهداشتی یک سری روستای این ناحیه باحفریک رینگ چاه عمیق به عمق ۱۱۴متر در روستای طنجور , نقص‌ آب‌شرب این تعدادی آبادی مرتفع خواهد شد .

به نقل از خبر نگار تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از لرستان ; عبدی , مدیریت کارها آب شهرستان بروجرد اذعان کرد : با حفر یک رینگ چاه عمیق به عمق ۱۱۴متر در روستای طنجور , نقص‌ آب آشامیدنی این یکسری ده مرتفع خواهد شد .

عبدی اظهارداشت : در صورت تخصیص اعتبار کارها شهرستان بروجرد در حیث دارااست با تجهیز و فعال‌ساز‌ی این چاه اختلال خشکی را که عمدتا در فصل گرما و پرمصرف سال با نبود آب مواجه میشوند , مرتفع گردد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: حفاریحفاری چاهحفر چاه

Recent Posts

چگونه از بیده یا خودشور توالت فرنگی استفاده کنیم؟

بیده یا Bidet وسیله ای که استفاده از آن در کشورهای خارجی مثل چین، ژاپن، آمریکای لاتین و... رایج است.…

3 سال ago

کدام مدل شلنگ توالت را خریداری کنیم استیل یا پلاستیکی

    در طول روز از لوازم بسیار ساده استفاده زیادی می کنیم و شاید برای مان خیلی مهم نباشند…

3 سال ago

مزایای توالت ایرانی را بیشتر بدانید!

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایای توالت ایرانی و مقایسه آن با توالت فرنگی صحبت کنیم. اصطلاح رایج برای…

3 سال ago

ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

  تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی مثل کمردرد پادرد یا زانو درد نمی‌توانند از توالت ایرانی استفاده کنند…

3 سال ago

مشکلات توالت فرنگی که شایع است

با ورود توالت های فرنگی به خانه های ایرانی و جایگزین شدن این نوع از توالت ها به جای توالت…

3 سال ago

آشنایی با دستورالعمل جامع نصب توالت فرنگی

جابجایی یا نصب توالت فرنگی در منازل از جمله کارهایی است که نیاز است بعد از مدتی انجام شود؛ زیرا…

3 سال ago