تخریب خانه در پی انفجار آبگرمکن

نائب رئیس عملیات اداره آتش‌نشانی بندرعباس از انفجار آبگرمکن برقی در بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس خبر بخشید . تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری منطقه تهران

به نقل از خبر نگار تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از بندرعباس , حسن امینی زاده نائب رئیس عملیات اداره آتش‌نشانی بندرعباس اذعان کرد : به دنبال این انفجار جزء منزل دیرین تخریب شد . تعمیرات آبگرمکن

او با اشاره به این‌که این واقعه ساعت ۳ : ۲۹ صبح زود صورت اعطا کرد افزود : فعالیت نکردن شیر اطمینان آبگرمکن برقی علت این واقعه بود .

نائب رئیس عملیات اداره آتش‌نشانی بندرعباس اعلام‌کرد : این رخداد ضرر جانی نداشت .

حسن امینی زاده افزود : هنگام نصب آبگرمکن , حتمی است شیر اطمینان هم نصب شود تا در صورت بالا رفتن دما و فشار آب از وقوع انفجار دوری شود .
هفته پیشین هم انفجار آبگرمکن برقی به دلیل کار نکردن شیر اطمینان آبگرمکن در ساختمانی در محله اوزی های بندرعباس موجب تخریب دیوار منزل شد .

پباده سازی آبگرمکن شمسی متناسب با جمعیت خانواده

مدیریت ادله یک کمپانی فناور خاطرنشان کرد : یک آبگرمکن شمسی با مبدل‌های حرارتی در میهن پباده سازی شد که متناسب با جمعیت خانواده‌ها آب را گرم می نماید
پباده سازی آبگرمکن شمسی متناسب با جمعیت خانوادهمحمدسعید مهرافزا ‌مدیر استدلال یک کمپانی فناور در ذکر کرد و گو با خبر نگار حوزه فن‌آوری‌های نوین تیم علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران برنا ; در رابطه پباده سازی و ایجاد آب گرم کن شمسی ذکر کرد : درین آبگرمکن انتقال حرارت توسط فروغ و روشنایی خورشید و انرژی حاصل از آن ساخت می شود و درین مدل مبدل های حرارتی منابع ذخیره‌ در آبگرمکن های شمسی محسوب می گردند .

او ادامه بخشید : این آبگرمکن با بازده بالا و کیفیت خوب آسانسور حسب تعداد نفرات خانواده پباده سازی و تشکیل‌شده و برای انتقال حرارت نوروفروغ خورشید به آب مصرفی و مراقبت انرژی حرارتی آن , در دو سایز برای خانواده‌هایچند نفره مورد استعمال قرار میگیرد . ورزش کردن با تردمیل و گرفتن نتیجه مطلوب

مهرافزا تیتر کرد : در آبگرمکن های شمسی جهت تأمین آب بهداشتی محصول جداره داخلی از ورق فولاد کربنی با پوشش لعاب انتخاب‌شده و به‌ خواسته تأمین ارتفاع قدمت بالا و پرهیز از خوردگی , این منابع مجهز به حافظ کاتودیک است .

او تاکید کرد : گرمایش آب و دور و بر مجموعاً بیش تر از ۸۰ درصد انرژی را در ساختمان‌ها مصرف می‌نماید و براین اساس بیش تر از یک‌سوم کل انرژی مصرفی دنیا در جهت گرمایش مصرف می شود .

این فعال در قضیه فناوری یادآور شد : در آبگرمکن های شمسی جهت تخلیه فشار ناشی از ارتقا حجم سیال , نصب منابع انبساط گشوده الزامی است .

توزیع ۹۰ دستگاه آبگرمکن شمسی میان بیشه نشینان

نائب رئیس حفاظت سازمان کل منابع ارگانیک استان اصفهان بیان کرد : درسال قبلی هم ۹۰ دستگاه آبگرمکن شمسی با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان بین بیشه نشینان توزیع شده‌است . تعمیر شوفاژ

به نقل از تیم استان های باشگاه خبرنگاران برنا از اصفهان , حجت‌الله وقتی با اشاره به این که ساخت کمربند حفاظتی بر ای میدان ملی منابع ارگانیک استان اصفهان انجام می شود , اظهار داشت : به مراد ثبت مالکیت بر عرصه‌های ملی درسال سرازیر کمربند حفاظتی به ارتفاع ۶۰ کیلومتر با تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان اجرایی می شود .

او با اشاره به این‌که درسال روان عملیات احداث کمربند حفاظتی تا کنون ۶۰ درصد ترقی فیزیکی داشته و در شهرستان‌های سمیرم , خوروبیابانک , کاشان , مبارکه , دهاقان , گلپایگان وخوانسار به طور بنچ برند , شبکه و نهالکاری اجرا میگردد , افزود : در بخشها غرب استان به خصوص در شهرستان فریدونشهر هم به خواسته پرهیز از انقطاع اشجار وحفاظت از درختان جنگلی , سازمان کل منابع ارگانیک و آبخیزداری سیلندر گاز به طور یارانه‌ای در اختیار جنگل‌نشینان قرار می دهد .

نائب رئیس سازمان حفاظت وحمایت سازمان کل منابع ارگانیک وآبخیزداری استان اصفهان بابیان این که در همین سال ۷۰ میلیارد تومان برای تامین کمربند حفاظتی منابع ارگانیک استان اصفهان در لحاظ گرفته شده‌است , افزود : دراین مورد توزیع آبگرمکن‌های شمسی برای پرهیز از سوزاندن درختان بیشه هم در امر عمل جای‌دارد .

او تصریح کرد : درسال قبل هم ۹۰ دستگاه آبگرمکن شمسی با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان فی مابین بیشه نشینان توزیع شده‌است .

انفجار , زن و شوهر را مبتلا جراحت کرد/ علت نشت گاز آبگرمکن و جرقه ناگهانی

سخنگوی اداره حریق آدرس اعلام کرد : ساعت ۱۴ : ۳۲ دقیقه حریق سوزی در خانه مسکونی در خیابان امام خمینی حد فاصل یادگار و جیحون واقعه ساز شد .
جلال ملکی در مصاحبه با خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران در‌این واقعه ۳ پایانه حریق آدرس به محل رخداد اعزام شدند .
او ادامه اعطا کرد : انفجار در ساختمان مسکونی دیرین ۸۰ متری چهره اعطا کرد که تماما غریب شد و اطراف وساختمانهای همجوار ضرر و زیان متعددی را به توشه آورد .
ملکی اذعان کرد : زن و شوهر مسنی درین ساختمان معاش می کردند که در گیر زخم شدید و به دست اندرکاران اورژانس تحویل داده شدند .
گفتنی است ; علت اتفاق نشت گاز آبگرمکن دیواری و جرقه ناگهانی است

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *