۸۶۴ دستگاه کولر گازی در میان مددجویان نیازمند توزیع می شود

رئیس کل کمیته کمک استان بوشهر از توزیع ۸۶۴ دستگاه کولر گازی در میان مددجویان بخش ها محروم فاقد وسایل سرمایشی خبر اعطا کرد .
۸۶۴ دستگاه کولر گازی دربین مددجویان نیازمند توزیع می شودبه گزارش مجموعه استان های باشگاه خبرنگاران برنا , احمد لطفی رئیس کل کمیته یاری استان بوشهر روز جاری در عده خبرنگاران , گفت : یکی‌از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های ذیل حمایت این ارگان علی الخصوص بخش ها محروم و مرزی در فصول سوزوسرما و گرما از آن مشقت می‌ مارک فقدان شدید وسایل سرمایشی و گرمایشی در زمان سال است . نصاب کولر گازی مشهد

لطفی با اشاره به گرمای شدید تابستان‌ در بوشهر و بالا بودن هزینه تامین یک دستگاه کولرگازی , اعلام کرد : در جهت مبادرت عملیاتی برای رفع نیازهای اول مددجویان بخش ها محروم ومرزی در قضیه وسایل سرمایشی , با طرح ریزی انجام یافته و با امداد و شرکت کردن خیران , مورد خرید ۸۶۴ دستگاه کولر گازی آماده شده که در دو تراز در بین مستمندان استان توزیع می شود .

او بابیان این که برای تنظیم این تعداد کولر گازی یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده‌است , افزود : این میزان هزینه از محل اعتبارات کمیته کمک , وام قرض الحسنه و یاری خیران تامین شده‌است .

رئیس کل کمیته کمک استان بوشهر اعلام‌کرد : درمرحله اولیه این طرح ۴۳۲ دستگاه از این کولر گازی ها به بها ۷۲۰ میلیون تومان در درحال حاضر توزیع است و ماباقی در سطح دوم به زودی میان مستمندان توزیع خواهد شد .

لطفی با اشاره به این‌که ۱۱ هزار خانوار در بخش ها محروم و روستایی استان پایین حمایت کمیته کمک می‌باشند , خاطرنشان کرد : از مردمان , خیران و دستگاه های اجرایی توقع میرود برای رفع نیازهای واجب این خانواده ها و فرزندان آن‌ها , با کمیته کمک تعامل و همیاری داشته باشند .

نشتی گاز کولر و مسمومیت دختر نوباوه در گرگان

نشتی گاز کولر منجر مسمومیت دختر طفل گرگانی شد .

به نقل از خبر نگار مجموعه استان های باشگاه خبرنگاران برنا از گرگان ; مدیریت استدلال اداره حریق آدرس گرگان اعلام کرد : شب قبلی در محله چناران مخزن گاز کولر در گیر نشتی و بعداز نشت گاز منفجر شده که سبب مسمومیت یک دختر کودک می‌گردد . وکیوم کلورگازی چیست وچگونه انجام میشود؟

قره قاشی افزود : نیرو‌های ما به محل اتفاق اعزام و امداد‌های حتمی را انجام دادند .

او همینطور اعلام کرد : مسمومیت او رفع شده و حالا این بچه مساعد است .

کدام کولر گازی‌ خوبتر است؟

گرمای صبر فرسای این روزهای هوا اکثری از مردمان را به تاءمل خرید یا این که بده بستان سیستم های خنک کننده خانه و یا این که محل کارشان انداخته است .
به نقل از مجموعه بازار باشگاه خبرنگاران ; کولرهای آبی رنگ با کلیه ویژگی‌های مثبتی که دارا‌هستند به کناره کشیده گردیده اند و منزلت کهن خویش را ندارند ; اما این کناره نشینی نیز بی‌علت نیست . کولرهای آبی رنگ ضمن مصرف برق , میزان مصرف آب بالایی هم دارا‌هستند و با اعتنا به فاصله‌ای که عمدتا از فضای منزل دارا‌هستند ( بام منزل ) کلیه انرژی مصرفی شان صرف خنکی دور و اطراف نمی‌شود .
علاوه بر مورد ها فوق گرد و خاک و آلودگی را هم وارد فضای منزل می کنند .

چی بخریم؟

خنک کننده‌های متعددی با مارک‌ها , میزان مصرف انرژی , سرویس ها بعد از فروش , سرویس ها نصب و صورت ظاهری متفاوتی در بازار وجود دارا هستند .

بیشترین موردی که خریداران به آن دقت دارا هستند میزان مصرف انرژی فرآورده است . به گفته یک کدام از فروشندگان , خریداران ابتدا به بها کولرهای گازی اعتنا مینمایند و آن گاه به میزان مصرف انرژی , البته گهگاه به جهت نبود بودجه راضی به خرید متاع با رتبه مصرف انرژی B هم می‌شوند .
محصولاتی که با رده‌ی کیفی A+ ( آ پلاس ) و یا این که A++ ( آ توپلاس ) در بازار وجود دارا هستند به عبارتی محصول ها بارده کیفی A می باشند و کلیه به صورت میانگین ۴۰ درصد ذخیره‌ انرژی دارا‌هستند .

بعضا از فروشندگان مدعا رده‌ی کیفی A++ با ۶۰ درصد ذخیره انرژی میباشند که‌این مقاله کذب محض است . راهنمای انتخاب تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیرات کولرهای گازی و آبی و بیان علتهای خرابی دستگاه برای رفع سریع مشکل

تولیدها مو جود در بازار اکثر وقت ها ساخت مملکت چین , ژاپن و کره می‌باشند .

بهتراست مشتریان با دقت به فضای متبوع خویش اسپیلت با توان موتور مطلوب را تعیین نمایند و همینطور حق تقدم خرید خویش را بر میزان مصرف انرژی متمرکز نمایند چون که کولرهای گازی با مرتبه کیفی B در طولانی مقطع هزینه‌ی متعددی را در بر خواهند داشت .

از کجا بخریم؟

شایسته ترین جایی که میتوانید با خیالت راحت از آن خرید فرمائید , نمایندگی هر کالا است . چون نیز بها قابل قبولی دارا هستند و نیز سرویس ها بعداز فروش و سرویس ها نصب مطلوب ; همینطور قابلیت و امکان فروش کالا تقلبی در نمایندگی‌ها نیست .

خصوصیات یک مارک عالی در امر کولر گازی

مهمترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید مبتلا شک و تردید و نقص‌ می نماید این است که از دربین ده‌ها برند , کدام یک را تعیین نمایند . بد نیست به بعضا نکات برای تعیین یک مال عالی اشاره کنیم . این نکات چکیده‌ی نظرها گوناگون فروشندگان این متاع است .

هنگام خرید دقت به‌این نکته که مال متبوع ما چه میزان در به روزرسانی طرح و جور وسیستم های نو و کم مصرف چیره بوده است هم ضروری است .

به جزمارک هایی که ارزش شان در جدول پایین گزارش شده‌است برندهای متعددی در بازار موجود هست که به دلیل متداول نبودن و یا این که عرضه محدود , مورد بررسی قرار نگرفته‌اند .

تعمیر کولر گازی مشهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *